• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne




    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Aangezien het een verhalen RPG is gaat het niet zo snel, zeg maar 1 lange post per week moet volstaan, daarom wilde ik ook zo'n RPG openen, aangezien ik zelf amper tijd heb ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ahaaa XD Maarja.. Dit RPG is ook leuk, toch?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oooh, dat RPG lijkt me leuk, alleen ik zou ook niet weten waar het over zou moeten gaan...]

    Vintain
    'Je weet hoe je moet opstappen toch?' vraag ik en frons lichtjes mijn wenkbrauwen. Maar dan bedenk ik me dat ik het haar niet echt kwalijk kan nemen, onze eerste en laatste rijles was al een paar dagen geleden en intussen waren er ook zoveel dingen gebeurd... Langzaam ontspant mijn gezicht en trekken alleen mijn mondhoeken nog troostend omhoog.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik bedoelde eigenlijk, hoe we er met twee op moesten kruipen, maar goed. Ik besloot maar gewoon op te stijgen en te zien hoe hij het verder zou regelen.
    Het was even nadenken, maar uiteindelijk was het opstijgen niet het moeilijkste. Al snel zat ik goed en keek hem dan nieuwsgierig aan.
    "Ik vroeg me eigenlijk af hoe je het nu wou regelen." verduidelijkte ik mezelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Oh,' mompel ik dom. 'Misschien... als jij naar achteren schuift, van het zadel af...' Ik wist niet of Nala de stijgbeugels wel nodig had, en waar moest ze zich aan vasthouden? Aan mij? Ik zucht en meteen daarop volgt een onverwachtte nies, waardoor Blue schrikt en even haar hoofd omhoog gooit. 'Sorry,' murmel ik.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Is niets." glimlachte ik en aaide Blue even kalmerend over zijn hals. Daarna schoof ik naar achter, achter het zadel en keek hem toen afwachtend aan.
    Ik vond zijn niesje van net best wel schattig, eigenlijk...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Als Nala naar achteren schuift volg ik. Behendig stijg ik op. 'Waar moeten we heen?' vraag ik, terwijl ik Blue naar de oprit van de ranch leid. Om eerlijk te zijn had ik nu al geen zin meer in dit ritje, ik had helemaal nergens meer zin in, ik wilde onder de dekens liggen en slapen. Rustig stapt Blue door tot de oprit, waar ik haar staande hou. Afwezig streel ik over haar hals.


    I can't define who I am.

    Nala
    "We moeten de rivier volgen die achter de weides begint." reciteer ik letterlijk uit het briefje.
    Ik hield mijn handen voor me, ergens tussen zijn rug en mijn lichaam, zodat ik hem niet aanraakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik luister aandachtig naar wat Michelle allemaal verteld. 'Ik wil die mustangs echt zien!' roep ik opgetogen.
    Ik kijk om me heen of er niet al toevallig een mustang in de buurt is, ook al weet ik wel dat we ze waarschijnlijk toch niet tegen konen op deze rit. Als Michelle over Elena begint kijk ik haar geschrokken aan. 'We zijn haar helemaal vergeten, ik heb haar toen binnen gelaten en daarna begon het gedoe met Nala. Sindsdien heb ik haar eigenlijk niet meer gezien. Ik hoop dat ze het briefje leest, dan weet ze in iedergeval waar wij zijn.' ik schaam me wel een beetje dat we Elena vergeten zijn, ik moet wel zeggen dat ze een beetje stil was na haar aankomst. Ik zie dat Michelle het steeds moeilijker krijgt met Allegro, die barst van de energie. Ook Solero heeft er flink de pas in. 'Zullen we maar een stukje gaan draven?' zeg ik lachend. 'Onze paardjes hebben er zin in!' Ik hoef alleen nog maar aan draven te denken of Solero draaft al aan. 'Hoo, rustig maar gekkie.' zeg ik rustig, want hij zet direct een flinke middendraf in.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:40 ]


    When you believe your dreams come true

    [Haha, dat ken ik XD Dat ze al gaan draven wanneer je er alleen nog maar aan denkt :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    Ik had het briefje van Michelle gezien en besloot maar naar hun toe te gaan. Het zou Sunny deugd doen om nog eens te wandelen. Ik kleedde me snel om en ging toen naar de stallen. Ik nam m'n westernzadel en hoofdstel en zadelde Sunny rustig op. Toen dat gebeurt was ging ik met hem naar buiten en stapte op. Ik ging eerst even naar de oprit en zag daar Vintain en Nala op Blue zitten. Ik stapte naar hun toe en bleef naast hun staan.
    "Gaan jullie ook naar Michelle en Sanne?" vroeg ik hun.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Ik slaak een opgeluchtte zuch als ik Elena samen met Sunny zie aankomen. 'Hey! Hoe was het... waar je ook was?' glimlach ik verontschuldigend. Ik laat Blue tot stilstand komen en wend me tot Nala. 'De rivier...' mompel ik. Na een tijdje duf om me heen kijken zie ik inderdaad de rivier, die nog niet eens zo ver van ons vandaan ligt. Ik gebaar Elena ons te volgen en laat Blue verderstappen. Ze heeft niet echt laten blijken dat ze een medepassagier een probleem vindt, maar dat had ik ook niet van haar verwacht.


    I can't define who I am.

    {OMG sorry ik had kamp, helemaal vergeten te vertellen =$ Ik reageer morgen weer, ik been doodop ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Geeft niet! Rust eerst maar uit ^^
    Hoe was het?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oke, even melden: ik heb net achtste groepers huilen niet gekeken en ik heb 3/4 van de film gejankt.]


    I can't define who I am.