• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne




    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt meer met mijn gedachten bij deze RPG zit...
    Als er nog willen verder doen, dan is dat goed voor mij, maar ik was eigenlijk toch van plan om Nala stilletjes aan te laten verdwijnen...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Haha, ja ik dacht al zoiets. Maar dan zijn we nog maar met z'n vijven, dat vind ik een beetje weinig voor een RPG...
    Dus als de rest door wil, dan vind ik het goed. Maar van mij mag het eigenlijk wel stoppen... Misschien dat iemand nog een leuk RPG idee heeft? Of een goede RPG weet? Want dan wil ik wel graag meedoen...}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ik heb wel een dansRPG waar ik veel in reageer.
    Het is wel niet zoals de typische dansRPG's, lees anders eens hier:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142416
    Ik weet dat wel al ver zitten, maar het is gemakkelijk om in te vallen...}

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Hmm leuk ik kijk ff ^^
    Ik wil wel mee doen, maar dan ligt het eraan of deze RPG nog doorgaat en of het erg is dat ik niet bijster veel tijd heb...}

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:51 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {nee dat is niet erg, je kan af en toe wel eens iets zetten... en ja hij gaat nog door.
    als je kijkt naar het aantal reacties en zo, nog even denk ik. Velen hebben net nieuwe personages aangemaakt en zo...}

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:53 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik had het over Free like a mustang ^^
    Maar ik denk dat ik - als ik inspring - morgen een personage maak}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {haha, ok dan xD
    en goed, dat klinkt perfect ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ooee, nieuwe speler voor Nightmare of Dance? Smexy! We zijn nu al bij topic 36 xD

    Nouja, het zou jammer zijn als dit RPG doodloopt, maar zoiets dacht ik eerlijk gezegd ook al. Luna kan alsnog pas later terugkomen.. Dus.. Is dit RPG nu gesloten?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Nou, drie van de zes zijn zo'n beetje voor het sluiten... Dus ik denk idd dat ik bij deze het topic sluit.
    Ik wil wel graag mijn rechten op de RPG behouden, dus als iemand er nog iets mee wil doen (het verwerken in een story/ andere RPG) zou ik het zeer op prijs stellen als dat mij even gemeld word.
    Als er nog andere leuke RPG's zijn die jullie kunnen aanraden of als je zelf een RPG start zou ik het leuk vinden als je me een berichtje stuurt.
    Ook is het misschien leuk om een keer te meeten, maar daar kunnen we het nog wel over hebben...
    Hmmm dat was wel alles denk ik ^^
    Berichten die vanaf nu dus irrelevant zijn voor deze RPG kunnen jullie naar me sturen via pb/ gb, oke?}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Prima.. Nouuw, ik baal echt dat er zoveel mensjes niet meer kwamen :(
    Maarja. Met zo weinig mensen is het ook heel snel niet leuk meer om door te gaan met het rpg..
    Bwehh. Bweh bweh bweh.
    Sorry, falende reactie -_-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ zijn we nou al gestopt of ligt het gewoon dood. Mischien kunnen we proberen het weer een beetje op te pakken en dat het dan beter loopt? ]

    Sanne
    Ik stuur Solero achter Michelle aan en geef hem de lange teugel zodat hij zijn hals kan strekken. 'Zal ik even de anderen bellen?' Vraag ik aan Michelle. Ik was benieuwd of ze achter ons aan kwamen, of dat ze thuis gebleven zijn. Nog voordat Michelle antwoord kan geven had ik mijn mobiel uit mijn broekzak getoverd en zocht snel het nr van Elena op. Geduldig wachtte ik op de telefoon die over ging. Ik hoopte dat ze op zou nemen.


    When you believe your dreams come true

    [Nou ja, ik denk dat iedereen vrijwel van mening is dat we beter kunnen stoppen. Eline, jij wilde toch een nieuw RPG aanmaken? Dan kunnen we gewoon allemaal meedoen en het net iets dramatischer maken ofzo... I don't really know. Maar als jij of iemand van dit topic een nieuw RPG maakt wil ik graag meedoen, stuur me gewoon een berichtje :)]


    I can't define who I am.