• Juist, ik heb een hekel aan mijn voeten, ben al tig keer naar de huisarts geweest om wratten aan de stippen met zuur (onder op mijn voeten). Maar het duurt zo vreselijk lang voordat ze weg gaan. D:
    Verder zijn mijn tenen áltijd rood en soms gaat de ene teen een soort van over de ander. Wat heel erg pijn kan doen en altijd net tijdens werk moet gebeuren. --

    Dus, wat zijn jullie ervaringen wat betreft je voeten? En hebben jullie tips van middeltjes die goed zijn voor voeten? Van zalfjes tot huis-tuin-en-keuken-producten, ik wil alles weten. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Aardappel schillen en het 'sap' van de aardappel op je wratten smeren. Ze gingen bij mij met aanstippen niet weg, met de aardappel wel (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Aardappel schillen en het 'sap' van de aardappel op je wratten smeren. Ze gingen bij mij met aanstippen niet weg, met de aardappel wel (:


    wooot Ö bedoel je het sap dat aan de schillen zit?


    You are beautiful, you are love.

    Dat heb ik gelukkig nooit gehad.
    Alleen al 3 keer geopereerd aan de nagels van mijn twee grote tenen. Elke keer laten weghalen. 1 is nu voorgoed weg, de ander heb ik 4 maand antibiotica moeten pakken en de tenen naast mijn grote tenen zijn een beetje hamerteentjes, niet erg hoor. Beetje maar.


    O, look at all the fucks I give:

    Cydonia schreef:
    (...)

    wooot Ö bedoel je het sap dat aan de schillen zit?


    Nee, van de aardappel zelf. De schillen moet je gewoon weggooien (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Nee, van de aardappel zelf. De schillen moet je gewoon weggooien (:


    Okee, bedankt. (:


    You are beautiful, you are love.

    Mijn voeten zijn wel redelijk normaal maar mijn linker grote teen is nu dik en rood. Beetje lastig en bij mijn kleine teentjes zit er wel eens de nagel van mijn teen in mijn andere teen.

    Ik heb ook wel wratten gehad maar nadat ik bij de dokter was geweest gingen ze weg. Ga je vaak naar het zwembad misschien of loop je ergens vaak op blote voeten? Aangezien je zo vaak wratten op loopt.


    Physics is awesome

    Met mijn voeten is vrij weinig te beleven, ze zijn gezond met een mooie laag eelt -dankzij taekwondo- die ik ook niet kan missen aangezien ik vrijwel altijd op blote voeten loop. Op een blaar her en der na, is de spanning wel weer voorbij..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oczy schreef:
    Mijn voeten zijn wel redelijk normaal maar mijn linker grote teen is nu dik en rood. Beetje lastig en bij mijn kleine teentjes zit er wel eens de nagel van mijn teen in mijn andere teen.

    Ik heb ook wel wratten gehad maar nadat ik bij de dokter was geweest gingen ze weg. Ga je vaak naar het zwembad misschien of loop je ergens vaak op blote voeten? Aangezien je zo vaak wratten op loopt.


    Mijn wratten waren bijna weg, maar toen kwamen de examens en had ik geen tijd meer op langs te gaan, en na de examens was het vakantie en ben ik het een beetje vergeten. En het is ook heel moeilijk af te spreken, omdat ze alleen doordeweeks wratten aanstippen, en dan ook nog niet alle dagen. Plus het feit dat ik weer naar school moet. Dus eigenlijk zou ik dat zuur gewoon zelf willen hebben, maar dat mag niet ofzo..


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Mijn wratten waren bijna weg, maar toen kwamen de examens en had ik geen tijd meer op langs te gaan, en na de examens was het vakantie en ben ik het een beetje vergeten. En het is ook heel moeilijk af te spreken, omdat ze alleen doordeweeks wratten aanstippen, en dan ook nog niet alle dagen. Plus het feit dat ik weer naar school moet. Dus eigenlijk zou ik dat zuur gewoon zelf willen hebben, maar dat mag niet ofzo..


    Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat je, je gezonde huid beschadigt. Dat heb ik ook wel eens dan wil ik naar de dokter voor iets en dan komt er ineens van alles tussen.


    Physics is awesome

    Lilium schreef:
    Aardappel schillen en het 'sap' van de aardappel op je wratten smeren. Ze gingen bij mij met aanstippen niet weg, met de aardappel wel (:

    Ik moest juist de schillen gebruiken. En dat hielp goed ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    mijn enkels zijn te zwak en mijn voeten zijn vaag enne ehm mijn ene teen is nu gekneusd en mijn ene voet is groter. en in totaal heb ik 8 blaren op 2 hielen(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb lelijke voeten, omdat ze scheef zijn. Gelukkig verder geen last van wratten of dat soort dingen. Alleen scheef. Nikki heeft hele mooie voeten!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, heb je toevallig hallux valgus?
    Klik
    dit heb ik ook, niet ernstig ofzo, maar het is echt heel naar. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb nog nooit een wrat gehad. :s


    Life is full of fake people

    Ik heb alleen last van een verdikte nagel aan mijn rechter voet. En ik loop op de binnenkant van mijn voeten.