• Juist, ik heb een hekel aan mijn voeten, ben al tig keer naar de huisarts geweest om wratten aan de stippen met zuur (onder op mijn voeten). Maar het duurt zo vreselijk lang voordat ze weg gaan. D:
    Verder zijn mijn tenen áltijd rood en soms gaat de ene teen een soort van over de ander. Wat heel erg pijn kan doen en altijd net tijdens werk moet gebeuren. --

    Dus, wat zijn jullie ervaringen wat betreft je voeten? En hebben jullie tips van middeltjes die goed zijn voor voeten? Van zalfjes tot huis-tuin-en-keuken-producten, ik wil alles weten. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Aragog schreef:
    Oh, heb je toevallig hallux valgus?
    Klik
    dit heb ik ook, niet ernstig ofzo, maar het is echt heel naar. :c


    Hmmm, zou kunnen. Maar het ziet er niet constant zo uit, het gebeurt alleen als ik te hard aan het werk ben of te veel stress.


    You are beautiful, you are love.

    MissStoran schreef:
    mijn enkels zijn te zwak en mijn voeten zijn vaag enne ehm mijn ene teen is nu gekneusd en mijn ene voet is groter. en in totaal heb ik 8 blaren op 2 hielen(lol)


    Haha, gelukkig bestaan er schoenen waardoor niemand onze voeten hoeft te zien. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind mijn voeten eigenlijk wel mooi. Ze zijn klein en mijn tenen staan mooi van groot naar klein en helemaal recht. Op ingescheurde nagels en af en toe een blaar na heb ik niets te klagen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb zelf vreselijke voeten, maar onlangs hadden ze van die zalfjes in de Aldi en nu zijn mijn voetjes veel zachter en voelen ze veel frisser aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn tenen zijn gewoon raar. De ene is klein en dun en de andere is heel lang en dun. Nog twee anderen zijn kort en dik en mijn andere teen is normaal. Dit heb ik bij beide voeten:'D
    Maar mensen zijn niet perfect (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn tenen zijn een beetje scheef


    26 - 02 - '16

    Ik heb bolletjestenen.. :A
    En heel veel ruimte tussen mijn grootste en één na grootste teen.
    En mijn één na grootste teen is een beetje een hamerteen :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik interesseer me niet echt over mijn voeten. Ik hou ze bij enzo, maar ik heb ook echt geen idee of ik rare voeten heb of niet(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb gewoon normale voeten? Mn tenen staan een beetje scheef, maar ik vind ze niet lelijk ofzo. (:
    Ik heb geen idee wat je met je voeten aan moet, alvast veel succes! en ik hoop dat het over gaat. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb altijd likdoorns en last van eeltplekken op m'n hielen. Bovendien, als ik de verkeerde schoenen aan heb, gaan er nog wel eens scherpe teennagels tegen m'n tenen aan drukken waardoor er wondjes ontstaan. Voor de rest valt het wel mee :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook wratten. Ze zijn al flink verminderd ,maar een paar zijn echt heel hardnekkig. Ik heb van de dermatoloog nu iets met salicylzuur 50%. Heel heftig.
    Maar voor de rest zijn mijn tenen volgens mij wel redelijk normaal.


    Food.

    Eh. Mijn middelste teen is iets groter dan mijn tweede teen. Dat is wel raar. Maar verder vallen mijn voeten best mee, denk ik! :'D

    Britsanity schreef:
    Met mijn voeten is vrij weinig te beleven, ze zijn gezond met een mooie laag eelt -dankzij taekwondo dansen- die ik ook niet kan missen aangezien ik vrijwel altijd op blote voeten loop. Op een blaar her en der na, is de spanning wel weer voorbij..


    This, plus, mijn rechter kleine teen is verbrijzelt door een bowlingbal toen ik een jaar of 8/9 was, maar daar zie je niets van.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb het ook niet echt voor mijn voeten. Voor niemands voeten eigenlijk. Ik heb een voetenfobie.
    Mijn linkerteen is eigenlijk helemaal verkeerd gegroeid, dat zit in de familie want mijn oma had het ook en mijn moeder heeft het ook. Hij is helemaal krom, het klinkt vies, maar het is eigenlijk gewoon dat je een hele grote knobbel krijgt aan de zijkant zodat hele vaste schoenen (zoals sportschoenen) gewoon pijn doen. Ik ben er al mee naar het ziekenhuis geweest om te foto's te trekken en te zien wat er aan gedaan kan worden, omdat het eigenlijk niet normaal groot is, maar als ik die knobbel laat weg snijden, ga ik niet meer kunnen lopen (wel stappen, niet lopen en dat doe ik net zo graag).


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wonderaction schreef:
    Ik heb het ook niet echt voor mijn voeten. Voor niemands voeten eigenlijk. Ik heb een voetenfobie.
    Mijn linkerteen is eigenlijk helemaal verkeerd gegroeid, dat zit in de familie want mijn oma had het ook en mijn moeder heeft het ook. Hij is helemaal krom, het klinkt vies, maar het is eigenlijk gewoon dat je een hele grote knobbel krijgt aan de zijkant zodat hele vaste schoenen (zoals sportschoenen) gewoon pijn doen. Ik ben er al mee naar het ziekenhuis geweest om te foto's te trekken en te zien wat er aan gedaan kan worden, omdat het eigenlijk niet normaal groot is, maar als ik die knobbel laat weg snijden, ga ik niet meer kunnen lopen (wel stappen, niet lopen en dat doe ik net zo graag).


    Wow, dat lijkt me echt klote. Maar als je het laat opereren kun je niet meer lopen? Dat zal toch wel meevallen? Ö


    You are beautiful, you are love.