• Op dit moment dat jij dit leest, lig ik op de bank met buikgriep. Tegelijkertijd kijk ik naar Masterchef Australia, waar ze heerlijke chocolademousse gemaakt hebben.
    Ik wil ook chocolademousse, ik wil sowieso chocola! Helaas gaat dat niet, want eh, ja, dat komt er meteen weer uit. (nerd)
    Meh dit is zo zwaar! Geef mij die heerlijke chocola. D:



    Dus, waar hebben jullie op dit moment enorm zin in qua eten, terwijl het niet binnen jullie bereik is? (cat)


    everything, in time

    Chips en ook chocolade


    Physics is awesome


    Alsjeblieft :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gebraden kip, ik heb echt een liefde voor kip
    Ook heb ik een liefde voor chips, maar aangezien ik nu een zak aan het leeg eten benxD


    Can't control my second personality

    Oh, dat chocoladetaartje van Masterchef! Dat had ik gisteren ook gezien, toen hebben mijn moeder en ik mijn broertje direct weggestuurd met vijf euro op zak om chocolade te gaan halen. :Y) Helaas is dat nu op en is er niets lekkers meer in huis. ): *snakt naar alles dat ongezond is*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Beterschap!
    Ik heb honger en ik wil chips eten... maar dat mag niet van m'n ouders. :c

    Dankjewel!

    My God, jullie hebben wel zin in lekkere dingen zeg. Goede smaken!
    @Wiarda: dat is eigenlijk wel een goed idee, ik denk dat ik mijn moeder er ook maar eens op uit stuur als ik beter ben. :Y)


    everything, in time

    Pizza baguette, daar heb ik echt super veel zin in.
    En beterschap(flower)

    Dat kan je inderdaad wel proberen. Helaas zien normale chocoladerepen er lang niet zo lekker uit als op Masterchef. Dat was toch dat taartje waar de hete chocoladesaus doorheen smolt? :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @Kiburi: dat heb ik nooit gehad. Is dat gewoon een pizza, maar dan op stokbrood?:'D En dankjewel trouwens!



    Hahaha, ja dat taartje! My God, dat zag er lekker uit. :9~


    everything, in time

    Kiburi schreef:
    Pizza baguette, daar heb ik echt super veel zin in.
    En beterschap(flower)


    Ook lekker pizza.

    Trouwens nog veel beterschap en dat je maar weer snel chocolade kan eten.


    Physics is awesome

    Beterschap!
    Ik heb zo'n zin in friet of pizza.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil een patatje mayo. Maar ik heb al eten voor vanavond en morgen ):


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh god die gif er ook echt bij :'D
    Ehm... Ik moet zeggen dat ik eigenlijk op het moment helemaal geen zin heb in eten. Oh my. That's kinda creepy actually.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Broadfields schreef:
    @Kiburi: dat heb ik nooit gehad. Is dat gewoon een pizza, maar dan op stokbrood?:'D En dankjewel trouwens!/i]

    Ja, die zijn echt lekker! c:

    Ik heb dat ook gezien! Dat zag er zo heerlijk uit! IK WIL HET OOOOK! :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.