• She wasn't looking for a knight
    She was looking for a sword



    Elora vertrekt op pad om het onmogelijke te doen: de drakenkoning vinden en doden.
    Optimistisch en met een drang naar avontuur verlaat ze haar dorp in het dal van de Adelaarsbergen en begint haar queeste langs de rivieren en door de bergen en bossen van de magische wereld waarin ze leeft.



    The brave men did not kill dragons.
    The brave men rode them.






    COVERS :
    (klik voor een betere kwaliteit)








    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 10:29 ]


    The soul needs autumn.

    Mijn allernieuwste verhaal Iliphar staat online! Al heeft mijn SOTY voorlopig nog wel voorrang.^^


    The soul needs autumn.

    Er staat een kleine preview van het eerste hoofdstuk van Iliphar online: 01. Brood en bloemen.


    The soul needs autumn.

    De Drakenkoning hoofdstuk 5.IV Elfen staat online!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 19:39 ]


    The soul needs autumn.

    De Drakenkoning hoofdstuk 5.V Elfen staat online!


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 6.1 Bossen en Zandvlakten staat online.


    The soul needs autumn.

    Ondertussen staan hoofdstuk 6.II en 6.III ook al online!


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 6.IV Bossen en zandvlakten staat online!


    The soul needs autumn.

    Het laatste deel van hoofdstuk 6 staat online: 6.VI Bossen en Zandvlakten


    The soul needs autumn.

    Mt lezen voor later


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh jij was dat met de vlucht van de magiër! Ik heb me rot lopen zoeken naar dat verhaal? Why is it gone?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Oh jij was dat met de vlucht van de magiër! Ik heb me rot lopen zoeken naar dat verhaal? Why is it gone?


    Omdat ik het verhaal eigenlijk zo graag goed wil schrijven dat ik er rustig de tijd voor wil nemen en op Quizlet heb ik altijd een beetje het gevoel dat ik echt wekelijks moet posten. Ik was begonnen met herschrijven en merkte al snel dat het me niet lukt als er te veel druk achter staat.^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Omdat ik het verhaal eigenlijk zo graag goed wil schrijven dat ik er rustig de tijd voor wil nemen en op Quizlet heb ik altijd een beetje het gevoel dat ik echt wekelijks moet posten. Ik was begonnen met herschrijven en merkte al snel dat het me niet lukt als er te veel druk achter staat.^^


    Ahw.. Nou laat me alsjeblieft horen wanneer hij weer ergens verschijnt! Ik lees niet veel verhalen namelijk, maar die bleef ik trouw lezen haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hoofdstuk 7.I De Drakenkoning staat online!


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 7.II De Drakenkoning staat online!


    The soul needs autumn.

    Alle hoofdstukken van De Drakenkoning staan online wat betekent dat het verhaal is afgerond!


    The soul needs autumn.