• Okee, ik kom net terug van mijn nicht...

    -ziektopic-

    Ik ging dus deze middag naar mijn nicht, want ze was jarig. Maar ik heb dus Uggs, een Blackberry en een Nickelson jas. Sta ik dus daar met mijn moeder voor de deur, doet mijn nicht open. Ze kijkt me gelijk aan alsof ik afval ben, maar ik besloot me er niks van aan te trekken. Later zat ik met haar en een paar van haar vriendinnen op haar kamer, en word ze ineens kwaad op mij. 'Jij bent echt zo'n arrogant bitch hé, je voelt je gewoon stoer met je Blackberry, Nickelson en uggs.' zegt ze. Maar haar vriendinnen hebben allemaal ook een Nickelson jas, Uggs en blackberry maar tegen hun zegt ze niks.. Ik zeg dus dat ik het alleen draag, en niet eens arrogant of bitchy ben. 'Iedereen die dat draagt is hetzelfde.' zegt ze dan. Ik ging gelijk naar beneden en mocht gelukkig eerder weg van mijn moeder.

    Ik voel me hier nu nog steeds rot over, maarja. Respect als je dit allemaal hebt gelezen...

    Dus, hebben jullie ook familieleden/vrienden die gelijk een oordeel hebben om je kleding ofzo?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Klutz schreef:
    Ze heeft wel gelijk, iedereen die dát draagt is arrogant :'D

    Vind ik niet. Als je zoiets draagt hoef je heus niet per se arrogant te zijn. Ja oké, het is zo dat de meeste populaire groepen zulke kleding dragen maar dan hoeft nog niet iederéén zo te zijn.

    Het is echt raar van je nicht dat ze zo reageert, maarja je zult wel vaker mensen tegenkomen die zo denken.. Als een persoon een bepaald kledingstuk draagt krijgen ze gelijk al vooroordelen. Gewoon negeren.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    Don't find love. Let love find you.

    En daarom moet je nooit zulke kleding dragen :'D. Sorry maar dat net als vele heb ik de zelfde indruk. Mensen die ik meestal met al die shit zie hoef ik echt niet tegen te praten of wat dan ook :W.


    Shoganai i ne~

    Chuggaa schreef:
    Dat is mijn eerste indruk ook, maar wat je nicht deed was wel heel erg vervelend. Ze is wel familie van je, maar serieus, zo doe je toch niet tegen een familielid? ><
    Mijn familie vond mij ook vreemd, omdat ik donkere kleren draag en naar harde muziek luister, maar dat hebben ze geaccepteerd.

    This.
    Maar mijn familie zijn toch niet zo mijn .. smaak, zegmaar. Iedereen gaat altijd leuk met neefjes/nichtjes om. Ik niet, zit er altijd bij van 'wanneer mag ik weer wegggg?'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik weet niet eens wat Nickelson is :')


    Pretty is just a pretty word.

    Misschien is je nicht nu jaloers omdat zij dat allemaal niet heeft :)


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    Misschien is je nicht nu jaloers omdat zij dat allemaal niet heeft :)

    Ik betwijfel het.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloelia schreef:
    Dat is echt kortzichtig van je nicht, helemaal gezien ze familie van je is en je wel zou moeten kennen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    zo kut voor je...
    Ik haat, haat, HAAT het echt wanneer mensen anderen gaan beoordelen op hun uiterlijk... Ik bedoel, er zullen vast wel een hele hoop bitches zijn die die dingen dragen, (en eerlijk, ik vind dat nu ook niet mooi, maar dat terzijde), maar ik vind het niet kunnen dat mensen dan meteen gaan veralgemenen. En dan nog je famillie! Ik bedoel (mijn stopwoordje xD), als ze op school zo'n dingen doen, dan kan ik dat nog begrijpen, school zit vol idioten met hun kop vol vooroordelen en hun 'clubjes' en dergelijke shit.. maar je eigen nicht.. Ik kan het nu ook niet met mijn hele familie perfect vinden, maar om zo kut te doen... >.>

    Wiarda schreef:
    Ik wil nu niet alle Uggs-dragers en Nickelson-fans over één kam scheren, maar persoonlijk heb ik het ook niet zo op zulke mensen. Een erg groot deel van zulke meisjes zijn in ieder geval vrij close-minded en ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik juist door dat soort mensen ben uitgescholden voor 'vieze pot', 'freak', etc. puur en alleen omdat ik niet voldoe aan de "eisenlijst" voor een standaard meisje; lang haar, dun postuur en een vingerdikke laag make-up. Ergens begrijp ik dus wel dat je nicht het niet zo op die kledingstijl heeft, maar haar reactie is wel erg overdreven, zeg. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat ze zelf ook van zulke vriendinnen heeft... dat slaat helemaal nergens op.
    Gelukkig is mijn nicht een schat, dus heb ik er geen last van. Hopelijk draait je nicht nog een beetje bij.

    Dit. Ik zal ook minder snel met iemand gaan praten die dat soort kleding draagt, dat geef ik eerlijk toe, maar niet omdat ik dan meteen voor mezelf besluit dat dat een stom persoon is. Over het algemeen matchen die mensen gewoon niet zo goed met mijn karakter.
    Maar dat je iemand echt stom gaat vinden om een jas, zeker familie... wat een onzin.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:16 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik weet niet eens wat Nickelson is :')


    Hahaha ik ook niet heb het even gegoogled


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DAT is het ergste wat ik ooit hoorde. Afgaan op kleding, mens doe normaal. Ik heb ook abercrombie & fitch, Hollister en river woods in mijn kast hangen. Maar dat wil niet zeggen dat iik bitchy of arrogant of in die trent iets ben. Sommige mensen kennen geen respect.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque