• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Audrey Olivia Lowell

    Ik loop niet oplettend door de gangen en bots dan bijna tegen iemand op. 'Sorry.' zeg ik dan tegelijkertijd als de man en grinnik even. Ht maakt niet uit hoor, ik was ook niet aan het opletten.' zeg ik dan en glimlach even naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -wow, what did i missed ?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk mijn broer na die met Nova wegloopt. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Gino. Hoe kan ze nou flauwvallen? Ik haal de pet van mijn hoofd en ga met mijn hand door mijn haar. Ik kijk besluitloos om me heen en loop dan naar Gino. 'Waarom viel ze flauw?' Ik kijk hem verbaasd aan. Niet iedereen leek iets mee te hebben gekregen van het flauwvallende meisje, maar ik weer wel. Mede omdat ik Gino ken. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik zucht en kijk naar de tafel waar ik eerst was. Misschien moest ik maar terug naar hem gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    [Oke, Josh gaat dus met Intan's personage praten, Gino toch, wat voor style doet hij?? en Audrey wel met de DJ, willen jullie dan naar bijde toe komen, want weet niet waar ze beide zijn, maar doe maar gewoon alsof je ze daar tegen komt, haha! :Y)]


    [gino doet hiphop, maar zal ik je zo in de kantine tegenkomen?]


    even a white rose has a black shadowx

    Rafael Julián Gonzaléz

    Wat verward kijkt de de rennende mensen aan. Normaal gesproken zou ik ook wel gaan helpen maar alles is nu onder controle en anders zou ik toch alleen maar in de weg lopen. Guy loopt met Nova weg, naar de EHBO zoals ik net hoorde. Rosalie is in gesprek met Gino en ik besluit alle heisa te ontlopen en richting een van de danszalen te gaan. Ik zeg gedag tegen de anderen aan tafel in loop rustig de eetzaal uit.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:51 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Josh Francisco Grey

    Ik zucht en besluit naar de kantine te lopen waar waarschijnlik de rest ook zal zitten en slenter er een beetje naartoe en maak de deur open en loop naar binnen en ga ergens aan een tafeltje zitten, ik ken hier nog niemand, waardoor ik me best ongemakkelijk voel, maar negeer het gevoel en kijk de zaal rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Intan schreef:
    (...)

    [gino doet hiphop, maar zal ik je zo in de kantine tegenkomen?]


    [Jep. Hij is nu in de kantine. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Gino Pedro Bujor

    'Ik weet niet hoe het komt, we praatten gewoon met haar en toen ineens viel ze flauw...' zeg ik. Rosalie heeft een bezorgde blik op haar gezicht. Mijn oog valt op een jongen die de zaal in loopt. Ik kijk hem aan, maar hij gaat alleen aan een tafeltje zitten. Ik loop zijn kant op, 'hey, ik ben Gino, en jij?' vraag ik.


    even a white rose has a black shadowx

    Didier Jason Poel.
    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik moet opletten, ik ben volwassen. Umh" Zeg ik kijkend of er toevallig geen andere leraren voorbij lopen. "Sorry, ik ben nog een beetje aan het stuntelen met namen. En volgens mij zat je niet bij mij als het om de muziekstudio ging." Zeg ik twijfelend. ik haal mijn schouders op. Ik kon niet binnen een jaar al die namen onthouden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naomia schreef:
    (...)

    [Jep. Hij is nu in de kantine. :Y)]

    [ben nu bij je (=]


    even a white rose has a black shadowx

    RememberYoux schreef:
    -wow, what did i missed ?-


    [Iemand is flauwgevallen. Guy, de HipHop docent is met haar naar EHBO, verder is Brianna door Lauren van de tafel afgeduwd, omdat ze midden op de tafel zat ofzo. Hahah en verder is Rafael nu de eetzaal uit en Rosalie staat een beetje geschokt midden in de eetzaal. Verder is Ashley nog bij de tafel komen zitten.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashley Dawn Jones
    Ik zie verscheidene mensen heen en weer lopen en ik zucht even. Dan laat ik me languit op de tafel vallen. Ik kijk naar het plafond van de kantine en relax even. Ik denk aan wat ik de afgelopen weken heb gedaan en zucht even. Het afscheid nemen vonden mijn ouders best moeilijk, ik vond dat ze zich redelijk aanstelden, ze konden me immers nog vaak genoeg zien.


    That is a perfect copy of reality.

    Audrey Olivia Lowell

    'Nee, volgensmij niet.' zeg ik dan grijnzend en kijk de man aan. 'Ik ben Audrey trouwens, als je het kan onthouden.'zeg ik dan grijnzend 'En jij moet sorry zeggen omdat je volwassen bent, dat is het meest stomste argument dat ik ooit gehoort heb.' zeg ik dan en grinnik even kort.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nova Jessica Martins

    Langzaam deed ik mijn ogen open. Ik lag op een soort bed en keek rond. De EHBO. Wat deed ik hier? Wat is er gebeurd? Wie had me hier gebracht? De vragen spookten in mijn hoofd rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Ik loop naar mijn tas en pak daar iets uit. Ik druk op het middel en er knapt een zakje binnenin. Ik loop naar Axelle en zak door mijn knieën. Ik leg de zak die ijskoud begint te worden op haar enkel. Dan komt er nog een jongen binnen die iets zegt over een meisje dat is flauwgevallen. "Ik ga wel met Axelle naar de EHBO" zeg ik dan.