• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    [Even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@mismi, Coockies heeft daarop al gereageerd volgens mij]


    That is a perfect copy of reality.

    Intan schreef:
    Gino Pedro Bujor

    'Ik weet niet hoe het komt, we praatten gewoon met haar en toen ineens viel ze flauw...' zeg ik. Rosalie heeft een bezorgde blik op haar gezicht. Mijn oog valt op een jongen die de zaal in loopt. Ik kijk hem aan, maar hij gaat alleen aan een tafeltje zitten. Ik loop zijn kant op, 'hey, ik ben Gino, en jij?' vraag ik.


    Josh Franciso Grey

    Ik kijk op als ik een jongen tegen me hoor praten. 'Hey, ik ben Josh.' zeg ik dan en grijns even en ga wat rechter in mijn stoel zitten en kijk de jongen weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ben even make-up afhalen enzo, ben zo back ]


    even a white rose has a black shadowx

    Didier Jason Poel.
    Ik voelde me bijna beledigt. "Ik wou dat iedereen er zo over dacht." Zeg ik half lachend. "Ik ben didier, maarmensen noemen me meestal DJ." Zeg ik en zucht even. Mensen vonden het altijd nog al grappig dat mijn initialen en baan hetzlefde waren. Ik vond het alleen niet zo grappig. "Ik ga dat poberen te onthouden Audrey."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Europe schreef:
    [@mismi, Coockies heeft daarop al gereageerd volgens mij]


    [Jij moet daarop reageren denk ik:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ja :p jij hebt er nog niet op gereageerd haha :p]

    [Die zin was volgens mij eerder tegen jou bedoeld@Coockies.
    @mismi Waar moet ik dan op reageren?]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [ik maak wel een neiuwe post haha. ik pas deze post straks aan =) even nieuwe post typen.]

    Anna Bailey Miller
    Guy loopt de zaal uit en ik blijf met Axelle achter. Ik leg de coldpack op haar enkel en bind hem maar even vast met mijn handdoek. "Klaar om op te staan?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:05 ]

    Audrey Olivia Lowell

    Ik grijns even. 'Oké en als je het vergeet zal ik het wel zo lang blijven herhalen totdat je het nooit meer vergeet.' zeg ik dan grijnzend. 'En DJ, cool, jij maakt dus de muziek voor ons of hoe?' vraag ik dan oprecht geeïtereseerd en glimlach. Zonder muziek is een danser ook eigenlijk niks.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ben backk]


    even a white rose has a black shadowx

    Didier Jason Poel.
    Ik knik en glimlach trots. "Ja, ik eneen paar andere zorgen voor de muziek en helpen natuurlijk als jullie zelf muziek gaan maken." Zeg ik blij. Ik hield van mij baan en volgens mij konden niet heel veel mensen zeggen dat hun hobby hun baan was. "En dat doe ik nu eenjaar op deze school. Welke stijl dans jij?" Vraag ik en ga wat relaxder staan. Dan geen coffie.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gino Pedro Bujor

    'Josh, hiphopper josh?' vraag ik met een lach. 'Want als dat zo is ben je mijn kamer genoot. Ik doe ook hiphop' zeg ik terwijl ik op de stoel ga zitten en ik leg het papier op tafel waar de kamer indelingen op staan.


    even a white rose has a black shadowx

    Axelle Julia Jones
    Ik knik even snel en probeer op te staan. Naar het zo'n vijf keer geprobeerd te hebben lukt het me. Ik leun op Anna en zeg 'Bedankt' tegen haar. Ik probeer op mijn enkel te staan, maar dat gaat moeilijk. Ik zucht en denk 'Waar is je zus als je wel wat hulp kan gebruiken?'


    That is a perfect copy of reality.

    Audrey Olivia Lowell

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ik doe clip dance.'zeg ik dan grijnzend. 'Maar echt tof, DJ, zonder muziek is een danser ook niets dus jij bent heel belangrijk hier.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar ik doe dus clip dance.' zeg ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp