• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Nova Jessica Martins

    Met mijn vingers streelde ik over mijn arm, over mijn tattoo's. Langzaam telde ik de figuurtjes. Een maan, een muzieknootje, sierlijke lijntjes, etc. Toen ik opkeek, stonden er een jongen en een meisje. Ik stak mijn hand op, en keek weer naar de tafel. Zacht knikte ik dat het goed was en keek ze aan.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wie zitten er al langer op de school? want Gino wel dus maybe kennen ze elkaar dan al ofzo?]


    even a white rose has a black shadowx

    [Ik kan Guy zijn reactie niet vinden :o]


    That is a perfect copy of reality.

    [Zo, even veranderd. Nova is nieuw]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leah May Flynch
    Ik zwaai even een beetje naar het meisje. Ik had geen idee wat ik moest zeggen. Ik ga naast Gino staan en slik even. "Hoi." Zeg ik spelend met mijn oortjes. ik denk evenna over mijn volgende zin. "Ik ben Leah." zeg ik met een glimlach. Ze leek me erg aardig, maar ook wel erg opzichzelf. Niks mis mee toch. Ik bedoel er zijn zoveel mensen die liever alleen zijn. Ik verplaats mijn gewicht, wat niet erg veel was, van mijn ene op mijn andere been.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rafael Julián Gonzaléz

    In mijn blikveld verschijnt een meisje dat nogal moeilijk staat te doen. 'He je mag er wel bij komen zitten.' en ik maak een wijzend gebaar. Tegelijkertijd komt Ashley aanlopen. Ik draai me verwoed om. Nee toch niet Ashley. 'Ow nee toch. Misschien kan ik Rose wel onthouden maar geen twee.' En ik glimlach naar Rosalie. Het meisje stelt zich voor als Axelle. Waarna ik een zwaaiend gebaar maak. Niet beginnend over het feit dat ze een tweeling is. Want dat weet ze zelf vast ook wel. 'Ow sorry, je vroeg waarom ik modern doe toch?' vraag ik aan Rosalie. 'Persoonlijk vind ik het een hele mooie dansstijl waarbij je echt een verhaal vertelt. Dat is denk ik de belangrijkste reden.'

    [Nevermind reageer maar op het stuk dat bruikbaar is, anders mis ik weer drie bladzijdes.]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:41 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk naar het meisje die zich nog niet had voorgesteld of iets had gezegd. Verlegen leek ze me niet, maar ach... Het zou nog wel komen. Ik kijk naar Anna die is begonnen met dansen. Ik had verwacht dat ze nu wel zou beginnen aan HipHop, maar ze is verder gegaan met de tango. ik kijk er even naar, maar besluit dat ik niks van tango weet, dus richt ik me weer op mijn kladblok waar ik een paar dingen op noteer. Dan kijk ik weer naar Anna. 'Moet tango niet met zijn tweeën?' Ik kijk haar vragend aan. Dat was iets over de tango wat ik zeker wist.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb die andere al verwijderd, dus Axelle is nooit langs geweest @Adores]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    [Ik kan Guy zijn reactie niet vinden :o]


    [Reageer maar op de hierboven van Guy:)]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:40 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dit gaat echt snel pff. oke]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Nova Jessica Martins

    'Nova' mompelde ik zachtjes. Zenuwachtig keek ik naar mijn arm, denkend dat ze me raar zouden vinden. Ik vroeg me af waarom ze niet bij het groepje gingen zitten. Ik was zeker niet intressant. Vragend keek ik ze aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja het gaat een beetje snel. Moet ik nog ergens op reageren met Rosalie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller - HH
    Ik stop even met dansen als hij wat vraagt. "Meestal wel ja, maar ik heb nu geen partner, dus dan maar alleen" zeg ik dan met een glimlach. "Voor het oefenen van de basis en de houding heb je niet altijd een partner nodig" zeg ik dan en ik ga weer rechtop staan. Hij vind het vast te stijf allemaal.

    Axelle Julia Jones
    'Huh wat?' vraag ik. Ik loop verder de zaal in en zeg 'Ik ben Axelle' zeg ik glimlachend. ''Wie zijn jullie?' vraag ik dan. Ik kijk de jongen aan, of hij was een leraar, of hij zat al langer op deze school. 'Ik doe trouwens aan HipHop' vervolg ik. Ik kijk de jongen en het meisje even onopvallend aan. Ik heb heel erg zin om te dansen, maar ik bewaar het even voor later.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik ga mijn stuk even niet aanpassen reageer maar op het bruikbare gedeelte anders schieten er weer 3 bladzijdes voorbij.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor