• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    [Ja hij kan komen voor Guy, maar hij zit ook bij Axelle, maar doe anders maar. Hij brengt iedereen wel naar de EHBO. Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ze kunnen naar de eetzaal ofzo. Daar is bijna iedereen :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Umh didier is dan wel DJ, maar je kan wel met hem gaan praten^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naomia schreef:
    [OMG wist niet dat het al begonnen was, what did I all mis en waar kan ik Audrey en Josh naartoe sturen? :Y]


    Josh is mijn kamergenoot (= zal ik je tegenkomen in de gang? Ik moet eigenlijk op zoek naar iemand die kan helpen bij iemand die flauwgevallen is xD
    of je loopt indd gewoon de eetzaal in waar ik ook naartoe ga weer. xD]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:40 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Nova Jessica Martins

    Ik wouw mijn ogen opendoen, maar dat kon niet. Ik wouw me bewegen, maar ik was te slap. Ik wouw wat zeggen, maar er kwam niks uit mijn mond. Ik hoorde vage dingen. Ik kon niks doen, dus ik bleef maar liggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gino Pedro Bujor

    ik loop de hiphop zaal in waar ik een meisje op de grond zie zitten. 'Guy, een meisje Nova ze is flauwgevallen. Wat moet ik doen?' roep ik.
    Ergens maak ik me wel zorgen, waarom is ze flauwgevallen?


    even a white rose has a black shadowx

    Axelle Julia Jones
    'Nee, het gaat wel, maar toch bedankt' zeg ik glimlachend. 'En tuurlijk wil ik de eerste les niet skippen, i love HipHop' vervolg ik glimlachend. Ik probeer op te staan, maar ik zak weer door mijn enkel en ik ga meteen weer zitten. Ik voel nog meer pijn dan ik al had. 'Dit gebeurd ook altijd mij' mompel ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [Oke, Josh gaat dus met Intan's personage praten, Gino toch, wat voor style doet hij?? en Audrey wel met de DJ, willen jullie dan naar bijde toe komen, want weet niet waar ze beide zijn, maar doe maar gewoon alsof je ze daar tegen komt, haha! :Y)]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk op en zie Gino ineens gehaast weglopen. Ik kijk naar zijn tafel en zie een meisje bewusteloos liggen. Ik spring op, wurm me langs Rafael en Ashley langs en ren naar ze toe. 'Ik haal mijn broer,' zeg ik en sprint weg. Ik zie Gino lopen. 'Gino! Ik ga mijn broer halen,' gil ik naar hem en haal hem in zodat ik naast hem loop. Mijn broer halen was het enige dat ik me kon bedenken. Zo te zien doet hij hetzelfde want loopt de HipHop zaal in.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    [Oke, Josh gaat dus met Intan personage praten, weet niet hoe die heet, haha en Audrey wel met de DJ, willen jullie dan naar bijde toe komen, want weet niet waar ze beide zijn, maar doe maar gewoon alsof je ze daar tegen komt, haha! :Y)]

    [Gino, ahhahaha. kom maar naar de kantine daar ren ik nu naartoe]


    even a white rose has a black shadowx

    Anna Bailey Miller
    Ik loop naar mijn tas en pak daar iets uit. Ik druk op het middel en er knapt een zakje binnenin. Ik loop naar Axelle en zak door mijn knieën. Ik leg de zak die ijskoud begint te worden op haar enkel. Dan komt er nog een jongen binnen die iets zegt over een meisje dat is flauwgevallen. "Ik ga wel met Axelle naar de EHBO" zeg ik dan.

    [Iets gemist behalve een flauwvallende Nova?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Gino Pedro Bujor.

    Rosalie staat achter me net zo gehaast als ik. 'Ik ga weer terug naar de kantine okey, om te kijken hoe het met Nova gaat?!' roep ik. Ik ren snel weg de gangen door en merk dat Nova nog in dezelfde positie zit. Ik loop rustig op haar af, en ga naast haar zitten bij Leah.


    even a white rose has a black shadowx

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk bezorgd naar Axelle. Dan komt Gino er ook nog is boven op en even later ook mijn zusje. Ik sta gelijk op. 'Anna kan jij Axelle naar de EHBO brengen? Ze moeten naar haar enkel kijken. Ik kom er aan met...' Ik keek Gino aan. 'Dat meisje,' zeg ik snel en loop naar de deur opening. Ik loop vlug voor ze uit naar de eetzaal. 'Waarom is ze flauwgevallen?' Ik kijk om naar mijn zusje en Gino en ga over in rennen. Ik ren de eetzaal in en til het meisje op. Ik kijk naar het meisje dat erbij zit. 'Ik breng haar naar de EHBO deel ik mee en loop weer terug. Rosalie en Gino langslopend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Didier Jason Poel.
    Ik pak nog een beker coffie en neem een slok. Deze was lang niet zo lekker. Ik kijk op mijn horloge. als ik snel zou zijn zou ik wel nog een beker kunnen halen. Ik liep zo snel mogelijk weer weg, andere en oudere leraren ontwijkend. Ik bleef echt een klein jongetje. Ik kon niet geloven dat ik zo deed en ging gewoon staan. Ik zuchtte even en liep naar de uitgang. Ik liep bijna tegen iemand (audrey) op. "Sorry." Zei ik. "nog even coffie halen voordat de lessen beginnen." Zeg ik gimlachend.


    We've lived in the shadows for far too long.