• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Guy Richard Campbell

    Vaag hOor ik iemand iets vragen. Alleen zit ik zo in mijn dansen dat ik vergeet te reageren. De tweede opmerking haalt me uit mijn focus. Ik draai me om. 2 meiden staan naar me te kijken. 1 ken ik wel, maar ik weet nou niet welke van de twee het is. De ander ken ik niet, maar ze valt zeker op met haar rode haren. 'Sorry wat zeiden jullie?' Ik loop naar mijn tas en pak een flesje water waar ik een paar slokken uit neem. Dan veeg ik een beetje zweet van me voorhoofd en Loop naar de meiden. 'Axelle of de ander?' Ik kijk een van de tweeling vragend aan. Dan richt ik me op dat andere meisje. 'Vfoeg je me waar de wc is? Zo ja. Dan is die deze gang aan je rechterhand.' Ik schenk ze even een glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Guy is populair xd Penelope wil de wc weten zijn en iemand anders zegt iets tegen hem ;3]

    Lucas Samuel Sadler.

    "Jup, tweeling" zei ik knikkend, "Het is best dom, mijn naam is Lucas Samuel Sadler, de zijne is Samuel Lucas Sadler".
    Of ik dat tegen iedereen zei ? Natuurlijk niet.
    Mensen die eruitzagen alsof ze in alles geloofden wisten niet dat ik tweeling was met iemand, laat staan dat ik een broer had.
    "Clipdansen," beantwoorde ik haar volgende vraag.
    Ze leek me verlegen, iets wat ik raar vond.
    Een meisje als haar zou toch niet verlegen moeten zijn, ofwel ?
    "En jij ?" vroeg ik, met de lach die iedereen wel herkende als de Sadler-lach.
    Mijn broer had dezelfde, daarmee.

    Rafael Julián Gonzaléz

    Nadat ik een bekertje water heb gepakt ga ik nonchalant tegen de muur aanhangen. 'Volgens mij beginnen de lessen zo.' zeg ik tegen niemand in het algemeen. Mijn blik glijd over het Nova en bekijk haar tatoeages. Ik vind ze wel mooi. Maar ik zal ze nooit zo goed begrijpen als Nova zelf. Ik zie hoe de verpleegster voor Axelle plaats neemt.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik stond wat ongemakkelijk te bewegen en tikte met mijn lichtblauwe Vans tegen de grond.
    "DANKJE !" riep ik, waarna ik de zaal uitstormde en opzoek ging naar de wc.
    Toen ik aangekomen was deed ik wat ik moest doen en waste mijn handen daarna.
    Ik nam mijn rode haren samen en bond ze vast me een zwarte rekker die om mijn pols zat tot een staart die over mijn rechterschouder ging.
    "Moest ik mezelf niet voorstellen ?" vroeg ik me even hardop af.
    Ik haalde mijn schouders op en besloot me maar te gaan voorstellen.
    Ik wist niet of het een doodnormale leerling was, of 1 van de leerkrachten.
    Ik kwam terug in de zaal,"Penelope is het trouwens" zei ik waarna ik hem ook een glimlach schonk.

    Audrey Olivia Lowell

    Ik doe weer na wat hij zegt en na een paar keer gaat hij helemaal goed en grijns. 'Iedereen kan zingen, maar of het goed klinkt is een tweede en eerlijk gezegd, ik heb geen idee, ik heb nog nooit echt voor andere gezongen.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Maar noem jij maar een liedje, ken te veel leuke liedjes.' zeg ik dan grijnzend. 'Dit is eigenlijk best leuk.' zeg ik dan grijnzend en speel de chords nog eens en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach even om zijn gepraat over zijn broer. 'HOpelijk lijken jullie niet te veel op elkaar dan kan ik jullie niet uit elkaar halen,' grijns Ik en kijk hem recht aan. Ik bijt even op mijn lip en kijk weer weg. Ik slaak een diepe zucht. Waar kwam dit ineens vandaan?! 'Ij doe ballet,' glimlach ik en kijk hem weer aan. 'Clipdance lijkt me leuk,' Zeg ik. Ik pak de pet van mijn hoofd en draai hem even om. Nu staat de cap naar achter. Mijn bruine haar vallen golvend over mijn schouder. De meeste zouden me niet bij ballet plaatsen, maar ja. Ik hield va HipHop en Ballet. En van ballet ietsje meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashley Dawn Jones
    'De ander' zeg ik tegen Guy. 'Waar is Axelle eigenlijk?' vraag ik dan als ik haar niet zie. Ik kijk naar het meisje naast me. Ik glimlach even naar haar.

    Axelle Julia Jones
    Een verpleger doet mijn linker schoen uit en kijkt naar mijn enkel. Ik zie dat hij dik is en ik zucht. De verpleger drukt op mijn enkel, precies op de plek waar het het meest pijn doet. Mijn gezicht verrekt van de pijn en ik wil het liefst keihard schreeuwen. Hij zegt 'Het is niet gebroken, maar je enkelbanden zijn wel gescheurd' Ik zucht even en zeg dan 'En dat betekent?'


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller - HH
    De verpleger kijkt naar haar enkel en zegt dat haar enkelbanden zijn gescheurd. Dat wordt waarschijnlijk niet dansen vandaag, denk ik dan. Ik heb wel zin in de les en droom een beetje weg.

    Guy Richard Campbell

    Ik schiet in de lach. 'Nou hallo Penolope.' Ik grinnik. 'Voor jullie beidde. Ik ben Guy Campbell,' stel ik mezelf voor. 'En je zus was hier, maar die heeft een verkeerde beweging of iets gemaakt en is nu met Anna naar de EHBO. Anna is trouwens ook een leerling die ik lesgeef en zit samen met Axelle in mijn HipHop klas.' Ik glimlach weer even. 'En hoe heet jij?' Ik kijk de blonde aan. 'Welke dansstijlen doe jullie?' Ik glimlach en wacht op antwoorden. Ik had het wel druk deze ochtend alleen al...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Oh, heb jij even ongeluk, we zijn identiek, bijna dan, op een paar kleine verschillen na".
    Ik knikte even om mijn uitspraak te versterken, "En hij is de oudste, zo oneerlijk" zuchtte ik.
    Ik haalde mijn schouders op en keek terug op, net het moment dat ze mij aankeek.
    Een zucht verliet haar mond waarna ze terug naar beneden keek.
    "Ik doe ballet" zei ze dan.
    Ik keek haar even vreemd aan, aangezien haar kledingstijl niet echt bij ballet paste, maar vond het best leuk.
    Ik nam de pet die ze net had omgedraaid van haar hoofd en zette hem zelf op.
    "Ohnee, nu heb ik mijn haar verpest" zei ik, zogenaamd geschokt.


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik keek hem zogezegd beledigd aan aangezien hij met me lachte.
    Ach, ik lachte ook altijd met mezelf, dus ik begreep hem best.
    Ondertussen had ik al vernomen dat hij een leerkracht was, hij had het vrijwillig gezegd hoor !
    Ik liep de zaal verder in en keek even rond.
    De boxen waren een goede plaats.
    Ik ging zitten op de boxen en nam een rode lok vast.
    "Ballet, niet dat ik ooit iets anders heb kunnen proberen, maar ik vind het best" lachte ik.

    Ashley Dawn Jones
    'Ik ben Ashley en ik doe aan Clipdance' zeg ik glimlachend tegen Guy. 'Alleen de docent Clipdance is er niet, dus kwam ik even bij mijn zus kijken, die er blijkbaar niet is' vervolg ik dan. Ik kijk de zaal even rond.


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Enkels intapen, fysiotherapie en oefeningen. Dat zo'n 6 tot 8 weken lang.' Zeg ik. Een aantal jaar geleden heb ik het zelfde meegemaakt dus ken ik het ritueel erg goed. Gelukkig heb ik er nu geen enkele last meer van. Ik neem plaats op een stoel dat bij het raam staat en draai me die richting in. 'Ow en dansen gaat voorlopig ook niet. Geloof me ik heb ervaring.' Als de verpleger begint met tapen doe ik mijn oortjes in en kijk door het raam naar buiten.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en lach. 'Hopeliik zit je broer hier dan niet op school. Anders raak ik echt in de war,' lach ik. 'He ik ben ook de jongste,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Alleen geen tweeling. Mijn broer is 4 jaar ouder.' Ik glimlach even en kijk naar hem als hij de pet opzet. 'Staat je goed,' glimlach ik. 'Maar als je die pet nu afdoet.... Dramatisch,' zeg ik extra dramatisch en lach even. Dan pak ik de pet weer af, haal een hand door mijn haar en zet de pet op. Geschokt kijk ik hem aan. 'Je haar! Het ziet er niet uit.' ik buit over de tafel heen en ga met mijn hand door zijn haren. Lachend ga ik weer zitten en kijk hem aan. 'Beter nu.' ik grinnik en steek plagerig mijn tong uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik keek haar ontzet aan.
    Mijn handen gingen dramatisch naar mijn haar waarna ik me nephuilend van de stoel liet vallen.
    Ik had podiumkunsten gedaan voordat ik naar hier kwam, dus ja ik kon best goed acteren.
    Ik ging terug op mijn stoel zitten en schonk haar een scheef glimlachje.
    Automatisch fatsoeneerde ik mijn haar, wat ik ondertussen al blindelings kon, en keek rond alsof er net niets gebeurd was.
    Toen het me inviel antwoordde ik op haar vraag, "Nee hij zit hier niet,".