• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Didier Jason Poel.
    Ik denk even na. "Het is niet echt een soort stijl, het is meer lyrucs waar ik op let. als de lyrics mooi is vind ik het best wel prima. Op de muziek let ik wel als ik aan het mixen ben." Lach ik een beetje. "Nee, umh, dan toch vooral bands. Ik hou van bands. Maar one direction is toch een beetje beetje hoor." Zeg ik moeilijk. "En Christani Perri is ook wel goed. Als jij een liedje kan zingen denk ik wel dat ik mee kan spelen en het je kan leren."

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Zijn knieën raken de mijne aan. Ik bijt op mijn lip en kijk hem nieuwsgierig aan. als hij over begint dat hij een beter karakter heeft lach ik. 'O ja? Hoezo dan?' Ik lach even. Dan luister ik aandachtig naar ziij verhaal. Ik grinnik. 'Ja dat acteren heb je me al laten merken.' Ik glimlach even. Als hij zich uitrekt en bijna omvalt lig ik dubbel van het lachen. Zijn gezicht was zo grappig... 'Dat gebeurde wel,' Breng ik lachend uit en grinnik nog even na. Ik Ga recht op zitten en schud lachend mijn hoofd. 'Alsnje was gevallen hè...' Ik grijns en kijk hem aan. 'Hoe krijg je het voor elkaar om bijna te vallen?' Ik lach weer en leun ook achterover.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    BlueHope schreef:
    Didier Jason Poel.
    Ik denk even na. "Het is niet echt een soort stijl, het is meer lyrucs waar ik op let. als de lyrics mooi is vind ik het best wel prima. Op de muziek let ik wel als ik aan het mixen ben." Lach ik een beetje. "Nee, umh, dan toch vooral bands. Ik hou van bands. Maar one direction is toch een beetje beetje hoor." Zeg ik moeilijk. "En Christani Perri is ook wel goed. Als jij een liedje kan zingen denk ik wel dat ik mee kan spelen en het je kan leren."


    [Ik weet geen band met een liedje met goede lyrics, help! Haha. Ik weet niks...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Wat ben jij nou weer aan het doen?" Vraag ik aan Ashley. Met een zucht laat ik me languit op een tafel vallen. Met gesloten ogen luister ik naar het bijna afgelopen nummer van mijn Ipod. 'Ik wil pauze.' Zeur in kinderlijk en ga in kleermakerszit op de tafel tegenover Ashley zitten.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Naomia schreef:
    (...)

    [Ik weet geen band met een liedje met goede lyrics, help! Haha. Ik weet niks...]


    (Noem gewoon een liedje^^ Iets wat jij mooi vind, Didier vind het al leuk als hij iets kan spelen. en anders heb je the click five, the friday night boys, all time low, the main. Every Anenue. Of gewoon Gavin DeGraw hij is ook wel goed)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    Lucas Samuel Sadler.

    Mijn gezicht bleef mooi in de vorm van ontzet.
    "Je lacht met me ?" vroeg ik, onbegrijpelijk, "Ik lag wel bijna op de grond hoor ! Ik had mijn nek kunnen breken, ik zou kunnen dood zijn en dan werd jij aangeklaagd voor moord op een knappe, sexy, jongen !".
    Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen en bracht mijn gezicht dichter haar kant op.
    "Sla me, serieus, ik doe weer raar, sla maar".

    Anna Bailey Miller
    Ik pak uiteindelijk mijn ipod maar uit mijn tas en ga weer tegen de spiegel aan zitten. Ik doe mijn ipod aan en doe een oortje in een van mijn oren en luister even naar de muziek. Ik doe mijn ogen dicht en probeer wat stappen voor me te zien.

    Ashley
    'Wat ik aan het doen ben? Ik ben op een tafel aan het zitten' beantwoord ik Rafaels vraag. 'En wat ben jij aan het doen dan?' vraag ik aan Rafael. 'Dus jij doet ook moderne dans?' vraag ik dan aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Noem gewoon een liedje^^ Iets wat jij mooi vind, Didier vind het al leuk als hij iets kan spelen. en anders heb je the click five, the friday night boys, all time low, the main. Every Anenue. Of gewoon Gavin DeGraw hij is ook wel goed)


    [Oeehhhh Gavin GeGraw love him, pak een liedje van hem! Not Over You, die is mooi. Die pak ik. :Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    (...)

    [Oeehhhh Gavin GeGraw love him, pak een liedje van hem! Not Over You, die is mooi. Die pak ik. :Y)]


    (Ik vind persoonlijk Soldier echt geweldig.^^ En volgens mij heb ik de bladmuziek voor beidde....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rafael Julián Gonzaléz

    'Ik doe niks bijzonders. Gewoon zitten en ja ik doe ook moderne dans. Jij niet toch?' Ik tik met mijn vingers op tafel. 'Ik ga jou en Axelle nooit uit elkaar houden. Wat tips?' Ik kijk haar strak aan en probeer wat verschillen te ontdekken van het gezicht van Axelle. 'Als jullie nou elke dag een naambordje opdoen.' Suggereer ik.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik grijns even. 'Ja ik lach je. En zo'n ernstig iets zou het vast niet zijn. Alleen een deuk in de ego van de knappe sexy jongen.' ik lach even en kijk hem afwachtend aan als hij zijn hoofd dichter naar de mijne brengt. Ik kijk hem aan. 'Nee ik ga je niet slaan! Waarom zou Ik?' Ik kijk Lucss aan, maar grijns dan. 'Oke dan. Waarom ook niet?' ik maak me klaar om hem een klap in zijn gezicht te gevn. 'Je vroeg er zelf om,' zeg ik. En ik last mijn hand tegen zijn wang aan klappen. Ik pak gelijk zijn kin vast en draai zijn hoofd. er is een rode vlek te zien. 'Het spijt me zo erg. Sorry! Sorry! Sorry!' Ik lAt hem los en kijk hem met grote ogen aan. Mijn volle lippen blijven een sorry zeggen, maar dan wel geluidloos.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Audrey Olivia Lowell

    'Hmmm, je maakt het me moeilijk.' zeg ik dan grijnzend. 'Je kent Gavin DeGraw vast wel "Not Over You" of "Soldier".' zeg ik dan grijnzend. 'Een van die twee is vast wel goed toch? Je mag ook nog kiezen' zeg ik dan grijnzend en ga staan en glimlach.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ashley
    'Ik deed moderne dans' zeg ik. 'En nee, ik ga niet met een naambordje lopen' zeg ik lachend. 'Neem jij maar een meetlint mee, dan kan je ons uit elkaar halen. Axelle is namelijk 2 centimeter groter als mij' zeg ik grinnikend. 'Al veel mensen leren kennen?' vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    [@Coockies, reageer is met Guy xd. Axelle en Anna zijn allang weer in de zaal xd]


    That is a perfect copy of reality.