• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Axelle Julia Jones
    'Fijn begin van het schooljaar' zeg ik wat telleurgesteld. Ik kijk naar de verpleger die mijn voet verbind. Dan kijk ik naar Rafael en vraag ik 'Waarom fysiotherapie?' Als de verpleger klaar is doet hij me schoen weer aan. Ik zou eigelijk niet weten waarom, maar ik vind het wel fijner. Ik leun tegen de muur om niet omtevallen en zeg 'Zo, we kunnen weer naar de lessen gaan' Dan zegt de verpleger 'Maar jij mag voorlopig niet dansen' Ik zucht en negeer de verpleger. Dat wist ik ook wel hoor.


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    'Oke Ashley en Axelle. Is er een verschil?' Ik kijk haar vragend aan en richt me dan op Penolope. Die me even zogezegd beledigd aankeek. dan zegt ze dat ze ballet doet en glimlach ik. 'Dan zit je bij mijn zusje. En volgens mij zijn jullie ook kamer genoten,' grijns ik en kijk haar aan. Nou dan had mijn zusje tenminste plezier. Ik kijk weer naar Ashley. 'De EHBO is deze gang uit naar rechts en dan zie je hem vanzelf. Als je erheen wilt.' Ik kijk Ashley aan en glimlach even. Dan kijk ik Weer naar Penolope. 'Misshien dat je mijn zusje al hebt gezien? Rosalie heet ze. Maar iedereen noemt haar Rose.' ik kijk Penolope even glimlahend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    Audrey Olivia Lowell

    Ik doe weer na wat hij zegt en na een paar keer gaat hij helemaal goed en grijns. 'Iedereen kan zingen, maar of het goed klinkt is een tweede en eerlijk gezegd, ik heb geen idee, ik heb nog nooit echt voor andere gezongen.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Maar noem jij maar een liedje, ken te veel leuke liedjes.' zeg ik dan grijnzend. 'Dit is eigenlijk best leuk.' zeg ik dan grijnzend en speel de chords nog eens en grijns.


    Didier Jason Poel.
    Ik denk even na. "Je kan nu heel spontaan iets zoals One Direction of misschien you're beautiful gaan zingen. Maar ik hou van een ander soort muziek." Geef ik eerlijk toe. Ik vond het leuk dat ze zo enthousiast was. Het maakte me toch vrolijk. "dus kies maar." Ik hou de tijd wel in de gaten aangezien ik hier nog heel lang wou werken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ashley Dawn Jones
    'Er is een verschil ja, Axelle is 2 centimeter langer als mij' zeg ik. 'En ik wacht wel tot Axelle hier komt' zeg ik dan tegen Guy. Ik kijk van Guy naar Penelope, waar zij over praten, ik heb geen idee.


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz

    Ik zie dat Axelle's lippen bewegen dus doe ik mijn oortjes uit. 'Waarom fysiotherapie? Je moet je enkelbanden weer oprekken anders scheur je ze zo weer.' Waarna ik weer een oortje in doe. 'Zullen we die zus van jou is gaan zoeken?" Vraag ik en sta op om Axelle omhoog te trekken. 'Want, ik ga je niet de hele tijd rondschouwen. Daar heb je nou familie voor!"


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Anne Bailey Miller
    "Jeetje, wat balen zeg" zeg ik dan en ik sta op. Mijn tas stond nog in het lokaal, maar ik had zo toch les, als de les niet al begonnen was. Ik had zin in de les en had zin om hiphop te dansen, als we dat vandaag gingen doen.


    Penelope Sarah Gonzalez.

    In de tijd dat hij iets tegen het andere meisje aan het zeggen was dacht ik na over zijn woorden.
    Dus dat meisje, Rosalie, waarvan ik was weggelopen omdat ik naar de wc moest was zijn zusje en mijn kamergenote ? Cool.
    "Ja, ik heb haar al gezien, ik stelde me voor en ben toen opzoek gegaan naar de wc, bij jou deed ik dus het omgekeerde" zei ik waarna ik een vage beweging maakte bij mijn laatste woorden, "Goedja, nu zit ze met Lucas in de eetzaal".
    Ik knikte even en liet mijn lok terug los.
    Mijn rode haar was iets dat moest. Dan zagen mensen teminste, of ze kregen teminste een hint, dat ik niet zo schattig was als ik eruitzag.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik schiet in de lach om hem en zie hem op de grond liggen wat me nog harder laat lachen. Ineens zit hij weer recht, schenkt me even een scheef glimlachje en doet dan alsof er niets gebeurd is. Een beetje verbaasd door zijn snelle verwisseling kijk ik hem aan. Dan glimlach ik. 'Dat is dan weer gelukkig voor mij. Zijn jullie karakters ook hetzelfde of die niet?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Dan kijk ik om me heen en tik even met mijn nagels op het tafelblad. Mijn pet valt van mijn hoofd en plukjes haar vallen voor mijjn gezicht. Ik veeg het haar uit mijn gezicht en zet mijn pet weer op. 'Hoe ben je bij clipdance terecht gekomen?' Ik kijk hem vragend en nieuwsgierig aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones
    Ik lach even en zeg 'Je hoeft het nog maar een keer te doen, en dat is om me naar de HipHop zaal te brengen. Maar bedankt dat je wou helpen' Dan kijk ik even naar Anna, en dan lopen we de EHBO uit, naar de HipHop zaal. In de verte zie ik mijn zus al staan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:44 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller
    Ik loop met Axelle en Rafael de EHBO weer uit richting de hiphopzaal. In de deuropening staat nog een meisje die wel erg veel op Axelle lijkt dus dat zal haar tweeling zus dan wel zijn waar ze het daarstraks over hadden. Ik loop de hiphop zaal weer in en zie nog een meisje staan met rood haar. Ik loop naar mijn tas en pak mijn flesje water eruit. Via de spiegel kijk ik even naar Guy en wend snel mijn blik weer af en doe alsof ik iets in mijn tas zoek.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:44 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik schoof wat dichterbij tot mijn knieën de hare raakten en boog voorover.
    "Ik wil wel geloven dat ik een beter karakter heb" zei ik fluisterend, "En dat is ook zo" lachte ik erachteraan.
    Ik ging weer tegen de leuning zitten van mijn stoel en zette een denkend gezicht op.
    "Ik begon met dansen" zei ik, "Ik ging naar een school waar ik podiumkunsten deed, en ze vonden dat ik dat moest combineren op 1 of andere manier, het dansen en acteren, het is voornamelijk dansen geworden, maar soms komt het acteren ook nog van pas".
    Ik rekte me even uit waardoor ik bijna achteroverviel met mijn stoel, maar kan me nog rap herstellen.
    "Dat is niet gebeurd" zei ik grijnsend.

    Guy Richard Campbell

    Ik lach. 'Voortaan neem ik een meetlint mee,' grijns ik en loop naar mijn sporttas. 'Je mag hier gerust wachten op Axelle.' Ik neem een slok water en zet de muziek dan lager. Ik kijk naar Penolope. Dat rode haar past goed bij haar. Ik vind haar er wel schattig utzien. Geen idee of ze dat Ook is, daar mocht Rosalie achter komen. 'Lucas?' Ik frons even mijjn wenkbrauwen. Ach het zal wel. Ik hOor het allemaal wel. Ik sluit even mij ogen en neem nog een slok water. Dan open ik ze weer en kijk de zaal uit. Wat moest ik nu met die 2 meiden? Was het niet een beetje raar dat ik met ze in een danszaal zat? Ik was een docent op deze school en we zater hier als vrienden. Ik glimlach even. Ach ja. Wat maakt dat ook uit?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    BlueHope schreef:
    (...)

    Didier Jason Poel.
    Ik denk even na. "Je kan nu heel spontaan iets zoals One Direction of misschien you're beautiful gaan zingen. Maar ik hou van een ander soort muziek." Geef ik eerlijk toe. Ik vond het leuk dat ze zo enthousiast was. Het maakte me toch vrolijk. "dus kies maar." Ik hou de tijd wel in de gaten aangezien ik hier nog heel lang wou werken.


    Audrey Olivia Lowell

    Ik grijns en denk na en grijns. 'Ja, ik wou dat net gaan zingen, wat moet ik nu doen.' zeg ik dan dramatisch en grinnik dan. 'Maar van wat soort muziek hou je dan? Moet het rustig zijn of zoiets?' vraag ik dan. 'Maar ken je het liedje "A Drop In The Ocean" van ron Pope of "A Thousand Years" van Christina Perri, ik vind het zelf wel een mooie liedjes.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Of iets anders, ik weet het niet.' zeg ik dan bedekelijk.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axelle
    we lopen de HipHop zaal in en ik laat me meteen op een bankje vallen. Als ik niet mag dansen, dan ga ik wat hun zeiden dat ik moest doen ook niet heel goed uitwerken. Niemand kon mij verbieden te dansen, niemand!

    Ashley
    Ik zie Axelle, Rafael en nog iemand anders steeds dichterbij komen. Al snel zijn het meisje en Axelle in de zaal en zie ik Rafael niet meer. Ik liep glimlachend terug naar de kantine en ging op een tafel zitten


    That is a perfect copy of reality.


    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Jup, Lucas" zei ik, overbodig dat wel maargoed.
    Ik maakte mijn haren terug los en liet de rekker terug over mijn pols glijden.
    Via de spiegel keek ik naar mezelf en lachte zachtjes.
    Ik zag er echt te schattig uit, waarom heeft God me zo gemaakt ?
    Om andere mensen te pesten waarschijnlijk.
    Ik neuriëde zacht een liedje, pas toen ik doorhad dat het een totaal belachelijk liedje was keek ik vreemd om me heen.
    "Waarom zit dat liedje nu weer in mijn hoofd ?" vroeg ik mezelf mompelend af.
    Het was echt normaal dat ik tegen mezelf praatte hoor, een gewoonte van vroeger.