• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Guy Richard Campbell

    Ik bijt op mijn liP. Er zaten nu drie meiden in mijn danszaal. De een liep in zichzelf de praten, de ander had een blessure en weer de ander ging op in haar eigen wereldje en muziek. 'Axelle wat heb je? Wat is er mis met je enkel, bedoel ik.' ik kijk haar vragend aan. 'Kan je nog wel dansen deze week?
    Of alleen vandaag niet?' ik sta op en Kijk haar bezorgd aan. Dan loop ik naar de deur en sluit die. 'Hebben jullie er problemen mee als ik gewoon ga dansen?' ik kijk ze vragend aan, loop naar de installatie. Ik zet de muziek aan en ga weer door met dansen. Ik let niet Op de 3 meiden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Europe schreef:
    [@Coockies, reageer is met Guy xd. Axelle en Anna zijn allang weer in de zaal xd]

    [jaa]


    Anna Bailey Miller
    Op een gegeven moment hoor ik andere muziek door die van mij heen en ik open mijn ogen en kijk op. Guy begint met dansen en ik doe mijn oortje uit en berg mijn ipod op. Ik kijk naar hem en naar zijn passen en bewegingen. Hij had nog steeds geen shirt aan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:10 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik wreef even over mijn wang, "Auwtch" zei ik grinnikend, "Ik had niet verwacht dat het zo hard ging zijn".
    Ik keek even om me heen toen ik zag dat er iemand voor de deur bleef staan, "IK VROEG ER ZELF OM HOOR !" riep ik naar de vrouw, waarna ze wegliep.
    Die dacht vast dat ik mijn pilletje vergeten nemen was.
    "Het is al goed" lachte ik waarna ik mijn wang losliet, "Wel, dat was ook een deuk mijn ego" grijnsde ik.

    Didier Jason Poel.
    Ik ging vrolijk zitten en zette mijn handen goed. "Tuurlijk, ik ken een heleboel liedjes. En dat liedje zit er natuurlijk bij." Ik was nu echt vrolijk. Vooral omdat ik al heel lang niet echt meer heb mogen spelen, behalve dan van die nummers waar je heel goed op kan dansen en niet veel mensen danste op dit soort muziek. Ik begin de eerste noten te spelen. "Dreams, that's where I have to go, To see your beautiful face anymore."


    We've lived in the shadows for far too long.


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Mijn iPhone ging af waardoor ik verbaasd ernaar keek.
    Ohnee, tijd voor mijn dieet. Een smoothie.
    Niet dat ze dat hier hadden maargoed.
    "Ik moet dansen" zei ik verondschuldigend waarna ik van de box afsprong en vrolijk huppelend de deur terug opende en opzoek ging naar de balletzaal.
    Nee, wacht, eerst maar mijn spullen gaan halen.

    [Wow, nu al veel gemist xD. Kan iemand me misschien bijbrengen?]


    Fuck the government.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Dat is veel voorschutter dan dat jij een naambordje opdoet. Ik ben geen bob de bouwer..' Ik spring van de tafel af en ga voor Ashley staan. 'Ik ken niet zoveel mensen omdat ik jou zusje moest rondslepen. Waar was jij?" Ik trek een pruillipje om mijn eenzaamheid aan te geven.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Axelle
    'Ik heb mijn enkelbanden gescheurd' roep ik over de muziek heen. Ik kijk naar Anna en het andere meisje en ik vraag me af waarom zij niet dansen. Guy zou vast wel weten dat ik nu weken niet niet kan dansen. Ik kijk naar de stereo, en denk dan 'Hoe is het toch mogelijk, Ashley overkomt altijd wat, en dan kom ik hier en voila, ik heb mijn enkelbanden gescheurd'


    That is a perfect copy of reality.

    Audrey Olivia Lowell

    Hij gaat achter de pino zitten en begint te spelen en zingt de eerste regel van Not Over You en ik grijns en zing dan mee.
    'I stare at a picture of you
    And listen to the radio
    Hope
    Hope there's a conversation'
    Ik kijk Didier grijnzend aan terwijl ik verder zing.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Dan is het een goede zet van me. Die ego van jouw is veel te groot.' Ik glimlach en sta op.
    'Ik ga naar de zithoek. Ga je mee?' Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik sta op, schuif mijn stoel aan en kijk even naar mijn hoge hakken. Ik had een spijkerbroek skinny aan en een t shirt dat mijn schouder bloot geeft. Dit was voor mijn moeder het maximale. Ik had nog 'ergere' dingen. Ik zet de pet weer even goed en kijk Lucas glimlachend aan. 'Nou ga je mee of niet?' Ik speel even met een plukje haar en glimlach even naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashley
    ik lach even om Rafael en zeg ' Ik was hier, heel de tijd' Dan kijk ik naar zijn pruillip, en zeg ik op een plagende manier 'Das dan jammer voor jou Rafael, ik ken lekker veel mensjes hier' en ik lach weer. 'Ik mag jou wel, Rafael' zeg ik lachend en dan laat ik me op de tafel vallen.


    That is a perfect copy of reality.

    Didier Jason Poel.
    Ik speel het liedje vrolijk af, of nou ja eigenlijk verdrietig aangezien ik me altijd inleefde in de muziek. Ik speel de laatste paar noten. "En dit is dus wat ik de hele dag doe. k speel een beetje muziek, leer andere muziek spelen, Maak playlists en k doe een muzek opleidng, of nou ja, theather." Zeg k afwezig. "Maar echt cool dat je kan zingen. Nu ka je en zingen en dansen."


    We've lived in the shadows for far too long.


    Lucas Samuel Sadler.

    "Mijn ego" begon ik, terwijl ik langzaam opstond, "Te groot ?" maakte ik mijn zin af.
    Ik schudde mijn hoofd zachtjes en sloot mijn ogen.
    "Dat had je niet moeten zeggen" zei ik zachtjes.
    Ik deed mijn Marcelleke goed en liep op haar af, waarna ik haar in een simpele beweging over mijn schouder gooide.
    "Ik zet je niet neer, tot we bij de zithoek zijn" zei ik beslist, "En pech voor jou, want ik weet het totaal niet zijn" grijnsde ik erachter waarna ik uit de deur liep.

    [ik reageer met beidde nog 1 keer hierna en dan ga ik slapen:) ]

    Guy Richard Campbell

    Gelijk dta ik stil en kijk Axelle aan. 'Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik was van plan om vandaag nog niet met dansen te beginnen, maar deze week wel.' Ik loop naar een krukje, til die op en leg voorzichtig Axelle haar been daarop. 'Je zou achter kunnen lopen. Nou kan je elke les hier zitten en goed kijken naar technieken, maar het is anders...' Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Ik verzin er wel wat op. Laat je enkel goed rusten, anders duurt het nog langer.' Ik kijk penolopen even na en roep haar nog even een doei na. Dan kijk ik weer naar Axelle. Dit was echt balen voor haar!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoi - alweer -, zou iemand me misschien een kleine samenvatting of zo willen geven? Ik was de hel dag weg dus wist ik niet dat we al begonnen waren.]


    Fuck the government.