• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Rosalie Lauren Campbell

    Glimlachend kijk ik even mijn kamer rond en besluit dan op onderzoek uit te gaan en mensen te leren kennen. Met een glimlach loop ik door de gangen en kijk om me heen. Dit ging een geweldige tijd worden. Het was eigenlijk ook wel fijn dat me broer hier werkte. Hij was alles voor mij, ik zou me geen betere broer willen wensen. Ik gooi mijn lege koffie beker in de prullenbak en kijk naar de medeleerlingen die langs lopen. Ik kijk om me heen en bijt op mijn lip. Nu voelde ik me best wel alleen... Ik zucht even en besluit gewoon op een tafel te gaan zitten in de eetzaal. Dan zouden er wel mensen naar me toe komen toch?

    [Wie wilt Rosalie meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {@Mismi Guy staat in de danszaal :Y)

    @RememberYoux Rosalie wil wel:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Axelle of Ashley kan wel @Demi]


    That is a perfect copy of reality.

    Leah May Flynch
    Ik haal onzeker mijn schouders op. "Waar ik bandaan kom wordt er alleen in delokalen gedanst" Zeg ik zacht. "Umh, ik ben Leah. zoals je waarschijnlijk al vermoed ben ik nieuw hier." zeg ik beetje onwennig en lag even. "Ik ga hier Jazz doen. En jij doet Hip Hop toch? Daar was ik net even naar aan het kijken toch?" Vraag ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Europe schreef:
    [Axelle of Ashley kan wel @Demi]


    [is goed! Kijk zelf maar wie:) Rosalie zit op een tafeltje in de eetzaal:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller - HH
    Ik ben intensief aan het dansen als er een jongen de zaal binnen komt gelopen. Ik draai me om en zie een knappe jongeman staan die me verbaasd aanstaard. Wat een lekkerding denk ik dan. "hoi" zeg ik dan maar met een glimlachje.

    Brianna April Cole
    Ik dans vrolijk richting de eetzaal. Ik zing even een liedje, lekker hiphoppig. Ik grinnik. Hiphoppig is een dom woord, Brianna. Ik ga naast een meisje op een tafeltje zitten. 'Hoi, ik ben Brianna, maar zeg maar Bri.' zeg ik glimlachend tegen haar. (Rosalie.)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gino Pedro Bujor

    'jazz dus, mijn zusje beoefend die stijl ook' zeg ik met een glimlach. 'Ja ik doe hiphop' zeg ik terwijl ik weer een van mijn pasjes maak. 'Dus leah heet je? leuke naam' antwoord ik. 'Ja, ik merkte al dat ik je nog niet eerder had gezien hier op school, het is erg leuk hier hoor' Lach ik weer. 'Maar, waar kom je vandaan dan?' vraag ik. nu trek ik mijn andere oortje ook uit mijn oor en zet mijn muziek stop.


    even a white rose has a black shadowx

    Guy Richard Campbell

    Ik glimlach terug. 'Hoi, dit zijn niet de tangozalen.' ik loop de zaal in. De deur valt achter me dicht. Ik zet mijn tas neer en open de ramen voor frisse lucht. Ik was dit lokaal nu zo gewend. Ik zet de muziek even uit. 'En de lessen zijn nog niet begonnen,' glimlach ik weer en kijk haar aan. 'Bovendien is dit de HipHop zaal,' leg ik uit. Ik kijk haar even aan. 'De tangozalen, nou ja, van stijldansen zijn twee lokalen verder op ongeveer.' Ik haal even de pet van mijn hoofd en ga met mijn hand door mijn haar, om vervolgens mijn pet weer op te zetten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones.
    Samen met mijn zus Ashley loop ik de school binnen. Het is voor ons allebei de eerste dag hier. Ik weet zeker dat we hier een geweldige tijd gaan krijgen. Met allebei onze eigen dansstijl, zo dat we niet door elkaar gehaald kunnen worden. Dat haten we verschrikkelijk erg. Ik kijk mijn zus aan en zeg 'Ik ga naar de HipHop zaal, zie je straks Ash' en loop dan weg.

    Ashley Dawn Jones
    Samen met mijn zus Axelle loop ik de school binnen. Het is voor ons allebei de eerste dag hier. We doen hier allebei een verschillende dansstijl, en ik vind het prima zo. Dan zegt Axelle dat ze naar de HipHop danszaal gaat en dan loopt ze weg. Ik zucht even en loop dan richting de kantine. Het voelt raar om alleen te zijn, ik weet dat we dat vaker zijn maar toch. Ik hoop eigelijk heel erg dat we bij elkaar op de kamer zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Coockies schreef:
    (...)

    [is goed! Kijk zelf maar wie:) Rosalie zit op een tafeltje in de eetzaal:) x]

    [Ashley komt jou kant op, dus Ashley :'D]


    That is a perfect copy of reality.

    Leah May Flynch
    Ik glimlach even. "Ik kom uit Frankrijk. En jij?."Zeg ik echt heel blij. Ik vond het altijd zo stom om uit te zeggen dat ik Frans was. Ik bedoel wat hadden zo nou weer aan dat feit. "enb alsik dat zo zie is dit ook een goede school. Je kan goed dansen, Hip Hop dan he. Het lijkt me moeilijker dan het eruit ziet." Beken ik eerlijk. "Weet jij toevallig waar ik heen moet?" Vraag ik en voel me eigenlijk wel een beetje dom. Niet dat ik dat normaal niet deed.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anna Bailey Miller - HH
    "Ik weet dat de hiphop zaal is en ik weet ook dat de lessen nog niet zijn begonnn" zeg ik dan. Hij haalt zijn pet van zijn hoofd en haalt een hand door zijn haar en zet zijn pet weer op. "Allen ik weet dat deze zaal vaak open is en niet op slot zit" zeg ik dan en ik loop naar de muziekinstallatie en zet de muziek uit.

    Rosalie Lauren Campbell

    Ik lach om het meisje die naast me komt zitten. 'Rosalie, maar zeg maar Rose,' zeg ik haar en kijk haar glimalchend. Ik kijk haar even onderzoekend aan, maar besluit maar gewoon te vragen bij welke dansstijl ze zit. 'Bij welke dansstijl zit je?' Ik kijk haar glimlachend en vragend aan. Ik haal even de pet van mijn hoofd en ga met mijn hand door mijn haar. Dan zet ik de pet weer op mijn hoofd en kijk Bri glimlachend aan. Ze viel wel echt op, maar ik mocht haar vrolijkheid en enthousiasme wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nova Jessica Martins

    Een meisje zat aan een tafel. Omdat mijn arm weer op tafel lag, keken mensen ernaar. Ik slikte en verborg hem met mijn andere arm. Mensen dachten vast dat ik zo'n eng kind was dat verslaafd was aan tattoo's. Ik werd nerveus omdat als iemand naar me keek, naar mijn arm keek.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."