• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Rafael Julián Gonzaléz
    Met mijn oortjes in loop de al half lege eetzaal binnen. Ik grinnik. Punctualiteit is niet echt mijn sterkste kant. Zonder aarzeling loop ik naar de tafel waar twee meisjes zitten. 'Hoi!' zeg ik glimlachend en haal mijn oortjes uit. 'Als jullie het goed vinden kom ik er bij zitten.' Langzaam neem ik plaats op het bankje vouw mijn handen samen om mijn hoofd er op te laten steunen.

    [Brianna, Rosalie]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Gino Pedro Bujor

    'Frankrijk, ik dacht persoonlijk dat daar alleen maar ballerina's vandaan kwamen' zeg ik terwijl ik rood begin te worden. 'Maar ik kom uit bosnië' glimlach ik. Het compliment over mijn dansen spreekt me wel aan 'Dankje, nou ja, als je oefent dan leer je het' lach ik weer. 'Ik heb geen idee, maar wat dacht je van de kantine?' vraag ik. 'Mijn maag schreeuwt om eten'


    even a white rose has a black shadowx

    Guy Richard Campbell

    Ik knik glimlachend. Ik kijk haar even onderschattend aan en glimlach even. 'Meestal zijn alle danszalen open, dat is wat ik dan weet. Ik kan je anders wel de sleutel van de stijldans zaal geven?' Ik kijk haar even aan. 'Maar hoe kom je in de HipHop zaal terecht. Het is niet echt voor de hand liggend.' Ik kijk haar weer aan en buk om even in mijn tas te kijken. Het kladblok en de pen gooi ik naast mijn tas. Ik trek mijn shirt uit en verwissel die voor een ander. Dan heb ik tenminste nog een schoon shirt. ik ga weer recht staan en kijk haar aan. 'Wat is je naam?' Ik loop naar haar toe en steek mijn hand uit. 'Guy Richard Campbell, maar noem me maar gewoon Guy,' glimlach ik. Dat was iets wat voor al mijn leerlingen gold. Ook voor leerlingen die ik geen les gaf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leah May Flynch
    Ik kan het niet laten om te lachen over zijn ballerina opmerking. "Dat heb ik ook een tijdje geleerd, maar Jazz vind ik leuker. Mijn ouders vinden dat ik alle stijlen moet kunnen beheersen, behalve de stijlen die ze niet leuk vinden, zoals Hip Hop." Mompel ik en rol even met mijn ogen. "Kantine, ja dat lijkt me oke., ik heb wel honger. Maar dan mag ik wel bij je gaan zitten toch?" Vraag ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rosalie Lauren Campbell

    Ik kijk om naar een jongen, die bij ons gaat zitten. Ik spring van de tafel af en ga naast hem zitten. 'Tuurlijk niet,' lach ik. Ik kijk naar Brianna die nog steeds op de tafel ligt. Ik ga naast de jongen zitten, omdat je dan leuker contact kan leggen. Ik glimlach naar ze. 'Welke stijlen doen jullie?' Ik kijk ze vragend aan en leun achterover. Dit ging nu al goed. Vrolijk kijk ik om me heen, maar mijn broer zie ik even niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het valt me nu op dat als ik iets schrijf, het onderwerp "arm" is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Anna Bailey Miller - HH
    Hij vraagt wat, maar hij bukt en verwisseld zijn shirt en ik staar. Ik schud mezelf wakker als hij weer omhoog komt. "Wat is je naam?" vraagt hij dan en hij loopt naar me toe en steekt zijn hand uit "Guy Richard Campbell, maar noem me maar gewoon Guy" zegt hij met een glimlach. "Anna Miller" ik liet mijn middennaam eigenlijk altijd weg. "En ik doe dit jaar HipHop, vandaar deze zaal. Ik heb vorig jaar stijl dansen gedaan voor de tango, maar de andere dansstijlen vond ik niet leuk." zeg ik dan.

    Gino pedro bujor

    'Tja, hiphop. Daar zijn de meningen over verdeelt. Maar ey natuurlijk mag je bij me komen zitten. Misschien kunnen we samen wat andere mensen opzoeken? Als je dat gezellig lijkt?' vraag ik. 'De kantine is hier' zeg ik terwijl ik naar een deur wijs.


    even a white rose has a black shadowx

    Ashley Dawn Jones
    Ik loop de kantine binnen en zie twee meiden en een jongen. Ik loop naar hun toe en zeg 'Hoi, ook nieuw hier?'Daarna zeg ik 'Ik ben trouwens Ashley Dawn Jones, mag ik erbij komen zitten?' Ik glimlach naar hun en wacht op antwoord. Ik kijk de kantine even rond, en dan kijk ik onopvallend naar de meiden en de jongen, bij welke dansstijl zouden zij zitten?

    Axelle Julia Jones
    Ik loop een danszaal binnen en zie *twee mensen. Ik loop naar binnen en vraag meteen 'Is dit de HipHop zaal?' Ik kijk de twee aan en wacht op antwoord. Ik kijk de zaal even rond, ik vond het nu al leuk om hier te zijn. Zouden we later ook optredens doen, dat zou nog leuker zijn namelijk.
    *Guy enne ?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Modern.' Zeg ik om haar vraag te beantwoorden. 'En ja, ik weet dat mensen dat niet erg "cool" vinden.' Mijn ogen glijden naar het meisje dat nog steeds op tafel staat/licht. 'Dus is dat een nieuwe dansstijl waar ik niks vanaf weet?' Met mijn hand gris ik een appel van een schaal voor me en neem er een grote hap uit. 'Wat zijn trouwens jullie namen?' vraag ik om het gesprek gaande te houden.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Guy Richard Campbell

    Ik knik en glimlach. Ik herkende haar niet van vorig jaar, maar dat lag dan aan mij. 'Nou welkom dan. Ik hoop dat je mijn hiphop lessen leuk gaat vinden Anna.' Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Maar ik wilde die nu dus in elkaar gaan zetten...' Ik lach even en laat me op de grond zakken. Ik pak het kladbok en de pen. 'Ik wil ook wel weggaan hoor, dan doe ik het buiten.' Ik kij haar aan. Ik vond het belangrijk dat mijn leerlingen gestimuleerd en enthousiast waren. Dus als zij hier danste, zou ik wel ergens heen gaan. Ik kon hier altijd nog heen en dit kon ook wel buiten. Ik kijk naar buiten. Het was er erg mooi weer. Ik kijk haar aan. 'Of je gaat door en let niet op mij.' Ook al ging ik wel op haar letten, aangezien ik toch op haar techniek moest gaan letten. Ik kijk op naar weer een ander meisje. 'Ja dit is de HipHop zaal. Wat een drukte.' Ik sta op en loop naar haar toe. Ik glimlach. 'Guy,' stel ik mezelf voor. 'Guy Campbell.' Ik glimlach naar haar. Mijn middelnaam laat ik nu achterwegen, geen idee waarom ik die net tegen Anna had gezegd.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:23 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leah May Flynch
    Ik knik. "Tuurlijk, mensen ontmoeten is leuk." Zeg ik vrolijk en loop door de deur. Ik kom terecht in een zaal die zoveel groter was dan de kantine op mijn oude school. "Oke, Ik ken niemand hier, dus wie is er aardig?" Vraag ik voor de zekerheid en kijk even naar een paar mensen. "Al lijkt zij me wel aardig." Zeg ik wijzend naar een meisje. "Maar ja.. ik ben nooit zo goed geweest in mensen inschatten."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [wie wil dus Gino en Leah meeten? Bij wie kunnen we komen zitten in de kantine?]


    even a white rose has a black shadowx

    [Bij Nova is het nogal stil o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (We kunnen wel bij Nova gaan zitten^^ Zij doet ook Jazz)


    We've lived in the shadows for far too long.