• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Rosalie "Rose" Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Modern zal vast leuk zijn. Iedereen heeft zijn eigen reden ervoor om zijn dansstijl te kiezen, toch?' Ik glimlach naar hem. 'Ik heet Rosalie, maar noem me maar Rose. En ik doe ballet.' Ik glimlach even en kijk dan naar Brianne en lach. 'Hé Bri, het zou wat leuker zijn als je ook gewoon komt zitten.' Ik grinnik en kijk naar een ander meisje. Die blijkbaar Ashley heet. 'Ja tuurlijk mag je erbij komen zitten,' glimlach ik naar haar. Ik grinnik en duw Bri van de tafel, waardoor ze op de stoelen belandt. Ik grinnik. 'Wakker worden!' Ik lach en leun achterover. Dan kijk ik naar Ashley. 'Ga maar ergens zitten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik glimlach even. "Je mag hier wel blijven hoor, dit is tenslotte jou zaal" zeg ik dan. "En ik wil nog wel even verder oefenen" zeg ik dan. Als ik uberhaubt nog een stap kon zetten want jeetje wat was dat een lekkerding en hij was mijn leraar. Dan stapt er nog een meisje de zaal binnen en vraagt of dit de hiphopzaal is. Ik loop naar de muziekinstallatie en zet de muziek weer aan. Ik ga weer voor de spiegel staan. Guy stelt zichzelf voor, maar dit keer zonder zijn middelnaam.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:28 ]

    Gino Pedro Bujor

    'wat dacht je van die groep daar?' zeg ik zachtjes. Ik haal mijn snapback even van mijn hoofd, haal mijn hand door mijn haar en zet 'm weer op. Ik wijs onopvallend naar de drie meiden en een jongen die bij een tafel zitten.
    ik kijk de andere kant van de kantine op en zie een meisje alleen aan een tafel zitten. 'Of we gaan bij haar zitten?' vraag ik. Ik ben van mezelf een hard persoon. Alleen iedereen verdient gezelligheid
    Ik kijk Leah vragend aan.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:29 ]


    even a white rose has a black shadowx

    [ey is goed, nova we komen naar je toe haha]


    even a white rose has a black shadowx

    Rafael Julián Gonzaléz

    Ik moet lachen om de actie van Rosalie. Rose, verbeter ik mezelf. 'Ik zal je waarschijnlijk gewoon Rosalie noemen, namen zijn niet echt mijn beste kant. Ik ben trouwens Rafael." Stel ik mezelf voor. 'Waarom heb je eigenlijk voor ballet gekozen?" vraag ik oprecht nieuwsgierig en schuif wat opzij zodat als Ashley wil ze naast mij plaats kan nemen. Kort neem ik mijn telefoon in handen om mijn oortjes eruit te pluggen en die in mijn zak te stoppen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:30 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk naar het meisje en wacht nog op antwoord. Anna zet de muziek aan en gaat voor de spiegel staan, maar dansen doet ze nog niet. Ik betrap mezelf erop dat mijn ogen over haar lichaam heen glijden, dus wend ik snel weer mijn blik af naar het meisje voor me. Twee leerlingen al ontmoet. Gaat goed. Ik schenk haar nog een glimlach. 'Stel jezelf anders maar zo voor in mijn les als je wilt.' Ik kijk haar aan. 'Of zeg je naam nu.' Ik loop terug naar mijn spullen en leun tegen de spiegel aan met het kladblok op mijn schoot. Dus wat ging ik de eerste les met ze doen? Ik wilde dat mijn klas close zou worden, dat het een leuk jaar zou gaan worden, er goed gedanst ging worden en dat ze plezier hadden en veel leerde. Dus wat kon ik dan het beste mee beginnen? Ik kijk even naar de twee meiden en kom op een idee. De eerste les zouden we niet doorbrengen in een danszaal...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nova kan wel enkele woorden zeggen, maar ik doe geen zinnen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leah May Flynch
    Ik kijk even naar het groepje. Het zag er gezellig uit. "Lijkt me oke."Zeg ik en pak even met mijn linkerhand mijn rechter pols vast. Ik keek met een schuin hoofd naar het groepje. Ik deed eenpaar stappen in de richting van het groepje en keek om me heen. "We kunnen inderdaad ook bij haar gaan zitten." Zeg ik wijzend naar een meisje (Nova). Verder ga ik er niet op in. Het leek me gewoon fijner als zo een hele groep. ik loop langzaam naar haar toe en kijk een beetje awkward om me heen. Het was al raar dat ik Gino had aangesproken.......

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ashley Dawn Jones
    Ik lach even en ga dan op de tafel zitten. 'Ik doe Clipdance' zeg ik in het algemeen. Als de jongen zegt dat hij modern doet zeg ik 'Ik heb ook modern gedaan, samen met mijn zus' Ik mog deze meiden en jongen wel, misschien dat mijn zus ook al mensen heeft leren kennen. Vast niet.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller - HH
    Ik kijk in de spiegel naar mezelf en ga rechtop staan. Rustig aan begin ik weer te dansen tot ik weer in het ritme ben. Ik vond de tango een geweldige dans, al was het leuker om het met een partner te dansen, maar die heb ik nu niet dus oefen ik gewoon wat basic stappen en mijn houding.

    Gino Pedro Bujor

    'Laten we bij haar gaan zitten, misschien is dat gezelliger voor haar' zeg ik. Ik loop richting haar tafel. 'Hey, kunnen we erbij komen zitten? Of blijf je liever alleen zitten?' soms heb je dat. Mensen die erg op zichzelf zijn. Niks mis mee verder. Ik kijk Leah aan, 'is dat goed?' vraag ik.


    even a white rose has a black shadowx

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik knik en bijt op mijn lip. Ik glimlach even naar hem. 'Probeer Rose. Vergeet de naam Rosalie,' grinnik ik. 'Ik heb ballet gekozen, omdat ik nogal uit een netjese familie kom. Bijna mijn hele familie danst of dansde ballet. Behalve mijn broer. Die is een uitzondering en heeft voor HipHop gekozen, iets waar mijn ouders niet heel blij mee zijn, maar ik vind het wel leuk. HipHop is mijn tweede dansstijl. Mijn broer leert me veel van HipHop. Dus eigenlijk is ballet automatisch gegaan, maar ik doe het met plezier. En ik wil er ook graag iets mee bereiken.' Ik kijk hem aan en schenk hem een glimlach. 'En waarom heb jij voor Modern gekozen?' Ik kijk naar het meisje en glimlach. 'Clipdance lijkt me vet,' grijns ik en kijk haar aan. Ashley, Rafael en Brianne. Dat leken me nu al toekomstige vrienden.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hé ik heb wel gereageerd op Axelle!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dit gaat snel xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Coockies schreef:
    [Hé ik heb wel gereageerd op Axelle!'

    [Oh Over heen gelezen dan xd]


    That is a perfect copy of reality.