• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    mismi schreef:
    (...)[er is een meisje flauwgevallen, Axelle heeft haar enkelband gescheurd bij het dansen. De hiphoples is net zo'n beetje begonnen (of moet nog beginnen), verder hangen de meeste een beetje rond in de kantine voor zover ik weet]

    (oe dankje,
    Wilt iemand met Andrew pratenn?)

    Axelle
    Ik laat me langzaam tegen de muur op de grond vallen en dan kijk ik naar Anna. Zou ik gewoon proberen te dansen, ik heb die neiging heel erg namelijk. Mijn eigewijsheid overheerst en ik sta weer op. Ik zucht, hoe moet ik ooit dansen met een goede enkel? Dan bedenk ik me dat een van mijn vrienden dat ook ooit deed. Ik begin in plaats van HipHop, een mix van HipHop en Modern te doen, maar ik laat mijn linker enkel zoveel met rust.


    That is a perfect copy of reality.

    Didier Jason Poel.
    Ik liet me achterover in een stoel vallen. "umh, nu niks." Zeg ik nochelant. "Nu heb je stiekem al de eerste les gehad, maarwel de korte versie." Lach ik naar haar. En dan had je nog het feit dat er niet heel veel te leren viel. Het was vooral doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ga ook slapen, en nu echt. Byee]


    That is a perfect copy of reality.

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Guy Richard Campbell

    Ik kijk toe hoe ze het nog een keer doet. En het was zeker geen straf om naar haar te kijken. Vlug werp ik die gedachtes uit mijn hoofd. 'Stukken beter. Je leert snel Anna.' ik glimlach en loop naar mijn tas. 'Voor vragen kan je naar me toe,' glimlach ik.
    'En geniet maar even van het dansen. Want in de les vandaag gaan er dat niet doen. Dus jij kan deze les ook gewoon volgen Axelle.' Ik glimlach en ga weer tegen de muur aanzitten. Ik kijk glimlachend naar dansende Anna.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Audrey Olivia Lowell

    Ik knik en ga dan op een stoel zitten de er staat. 'Dus ik lig al voor, fijn.' zeg ik dan grijnzend. 'En weet je mijn naam nog?' vraag ik dan grijnzend, niet wetend wt beter te zeggen en omdat hij zei dat hij niet goed is in namen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Didier Jason Poel.
    ik kijk even voor me uit. "Tuurlijk weet ik dat nog. Ik bedoel zo snel vergeet ik het nou ook weer niet. Ik ben niet zo vergeetachtig en trouwens je heb de hele tijd hier bij me gezeten dus dan onthou je het ook sneller." Ik dcht na, ze heette Audrey toch? "Ik weet natuurlijk dat jij audrey heet."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Coockies schreef:
    Guy Richard Campbell

    Ik kijk toe hoe ze het nog een keer doet. En het was zeker geen straf om naar haar te kijken. Vlug werp ik die gedachtes uit mijn hoofd. 'Stukken beter. Je leert snel Anna.' ik glimlach en loop naar mijn tas. 'Voor vragen kan je naar me toe,' glimlach ik.
    'En geniet maar even van het dansen. Want in de les vandaag gaan er dat niet doen. Dus jij kan deze les ook gewoon volgen Axelle.' Ik glimlach en ga weer tegen de muur aanzitten. Ik kijk glimlachend naar dansende Anna.


    Europe schreef:
    Axelle
    Ik laat me langzaam tegen de muur op de grond vallen en dan kijk ik naar Anna. Zou ik gewoon proberen te dansen, ik heb die neiging heel erg namelijk. Mijn eigewijsheid overheerst en ik sta weer op. Ik zucht, hoe moet ik ooit dansen met een goede enkel? Dan bedenk ik me dat een van mijn vrienden dat ook ooit deed. Ik begin in plaats van HipHop, een mix van HipHop en Modern te doen, maar ik laat mijn linker enkel zoveel met rust.

    Anna Bailey Miller
    Ik dans door als Guy weer naar de muur loopt en er tegenaan gaat zitten. Ik merk vanuit mijn ooghoeken dat hij aan het kijken is en er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik gooi wat meer van mijn eigen passen erdoorheen en dans vrolijk verder. Dan begint Axelle te dansen en stop ik abrubt en kijk Guy even aan en kijk dan naar Axelle. Ze danst best goed ondanks haar blessure, maar of het slim is.. als ze nu valt is ze nog verder van huis en duurt haar herstelperiode alleen maar langer.

    quin98 schreef:
    (...)
    (oe dankje,
    Wilt iemand met Andrew pratenn?)


    [Je kan anders naar Penelope toe ? Ze loopt door de gangen.]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik zette haar terug neer op de grond en liet me languit op de bank vallen.
    Een zucht verliet mijn lippen voordat ik mijn ogen sloot.
    "Samuel had gisteren had idee om nog een feestje te geven, hij kent me te goed".
    Natuurlijk kende hij me tegoed, hij was mijn identieke tweeling voor iets.
    Ik haalde mijn witte iPhone boven en keek naar de achtergrond.
    "IK WIST HET GEWOON !" riep ik uit, toen ik een foto zag van hem.

    [Ik ga slapen. Weltrusten. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [weltrust

    ik ga ook slapen =), morgen weer een dag, weltruste]

    (oke is goed)
    Andrew Cole
    ik vis mijn mobiel uit mijn zak en loop ondertussen de gangen door. Ik stuur een berichtje naar een vriend en let totaal niet op waar ik loop. Ik bots tegen een mrisje aan en kijk op. 'ow sorry' zeg ik en kijk der aan. Zei moest ook een van de dansers hier zijn. Ik bekijk haar even gauw en probeer der stijl die ze danst in te schaten. Ik denk noet dat het streetdance is, zolas ik doe maar je weet het nooit. Ik kijk weer naar haar gezicht en dan de gang door. Lekker slim was ik ook weer, ik was gewoon totaal niet aan het opletten.


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik veegde wat rode plukken uit mijn gezichtsveld en keek de jongen aan.
    "Het geeft niets" zei ik, waarna ik hem een glimlach schonk.
    Ik nam mijn iPod uit de broekzak van mijn shortje en zette die uit.
    Ik stak die weer terug in mijn broekzak en keek de jongen terug aan met mijn donkerbruine ogen.
    "Penelope" zei ik dan uiteindelijk.