• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach als ik weer sta. 'Dank je.' Ij kijk hem even aan en grijns. Over dat feestje had hij vaat over mij, maar dat andere? 'Feestjes zijn leuk,' grinnik ik. Ik laat me op een andere bank vallen en sluit even mijn ogen. 'Was het feestje leuk?' Ik draai me op mijn buik en kijk hem afwachtend aan. Ik weet niet echt wat hij Zag op zijn IPhone. Ik kwam overeind en pakte zijn IPhone af. Het enige wat me opviel was ee foto van hem. 'Wat is er met je IPhone?' Ik kijk hem aan en bekijk de Iphkne aandachtig, maar niks valt me Op. Opeens besef ik me iets. 'ben Juj dat op die foto of je broer?' Ik kijk hem aan. Als het zijn broer was zou het nog wat worden. Dan mocht ik ze wel een naambordje geven of iets.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones
    Ik keek Guy wat uitdagend aan, niemand kon me de les lezen, zelfs een leraar niet, en niemand kon mij verbieden te dansen. Als iemand mij verbiedde te dansen kon ik heel erg boos worden. 'Oke, oke, ik stop wel met dansen' zeg ik boos. Ik strompel naar mijn tas en pak die. 'Maar dan ben ik voor vandaag ook weg' zeg ik dan. Daarna strompel ik naar de deur. Ik zucht, het kan nog lang gaan duren voordat ik ooit bij de slaapkamers kom.


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar na. Die reactie had ik niet verwacht. 'Axelle!' Ik zucht. Ik was geen strenge leraar, absoluut niet. Ik wilde het beste voor haar, ik wilde haar in mijn les hebben, maar als ze ging dansen... Ik loop rustig achter haar aan en pak haar schouder vast. Ik loop om haar heen en ga voor haar staan. 'Luister Axelle. Ik weet dat je heel graag wilt dansen. Daarvoor ben je hier. Voor dansen. Dat begrijp ik, maar vandaag gaat niemand dansen. Ik wilde vandaag jullie beter leren kennen en dus ook jouw. Kom alsjeblieft gewoon naar mijn lessen? Ik zal je niet voor spijbelen opgeven als je niet bent, maar als iemand anders je ziet, dan ben je wel zwaar de lul en kan je naar de directrice stappen. Dat wil je denk ik ook niet.' Ik laat haar los en doe een stap opzij. 'Doe maar wat je zelf wilt. Ik zie je wel verschijnen.' Ik kijk haar aan. 'Of niet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Okeaj, okeaj, ik ga wat dingen van Jack stelen ;3]

    Lucas Samuel Sadler.

    "Eigenlijk wel" grinnikte ik, voordat ik me ook op mijn buik omdraaide en haar aankeek.
    "We gingen iets drinken, toen besloot ik om op een fiets te rijden met een zonnebril aan en ben ik trappen afgereden, niet zo'n slim idee, maar ik leef nog" lachte ik.
    Ik nam mijn iPhone terug en stak hem terug in mijn zak.
    "Dat is Samuel" grijnsde ik.
    Ze wist nu dus hoe erg ik leek op mijn broertje. Veel dus.

    [Wat heb ik gemist. Weet nu pas dat er een topic is :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anna Bailey Miller
    Axelle wordt boos en strompeld naar de deur en de gang op. "Axelle!" roept hij en hij zucht en gaat achter haar aan. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en stuur een berichtje naar mijn beste vriendin. SOS, bel je na mijn les zet ik erin. Bijna meteen krijg ik een berichtje terug dat ze tot 6 uur moet werken dus dat ik daarna kan bellen. Ik stop mijn flesje terug in mijn tas en sta op. Ik start de muziek weer en begin weer wat te dansen. Ik dans met mijn ogen dicht gewoon om de muziek te voelen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:41 ]

    [wanneer beginnen de lessen $= ]


    even a white rose has a black shadowx

    [What did I miss en waar kan ik Josh naartoe stren. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axelle Julia Jones
    Als ik een hand op mijn schouder voel, schrik ik even. Dan gaat Guy voor me staan en zegt ''Luister Axelle. Ik weet dat je heel graag wilt dansen. Daarvoor ben je hier. Voor dansen. Dat begrijp ik, maar vandaag gaat niemand dansen. Ik wilde vandaag jullie beter leren kennen en dus ook jouw. Kom alsjeblieft gewoon naar mijn lessen? Ik zal je niet voor spijbelen opgeven als je niet bent, maar als iemand anders je ziet, dan ben je wel zwaar de lul en kan je naar de directrice stappen. Dat wil je denk ik ook niet.' Ik denk even en zeg dan 'Nee, ik hoef niet nog meer problemen, maar toch' Dan gaat hij naast me staan en zegt 'Doe maar wat je zelf wilt. Ik zie je wel verschijnen, of niet natuurlijk' Ik kijk hem even aan en dan kijk ik naar de deur. Ik zucht even en zeg dan 'Oké, ik blijf wel'


    That is a perfect copy of reality.

    [Dat was echt geniaal met die fiets:) Hij reed ook bijna tegen een muur op, whaha]
    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik schiet in de lach en schud lachend mijn hoofd. 'Pas maar op anders breek je nog een been.' Ik kijk hem aan en zie het helemaal voor me. 'Niet gevallen dus,' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. 'Dat is knap van je.' Ik draai me weer op mijn rug en kijk naar het plafond. 'Maar goed. Je broer en jij lijken dus gewoon één persoon,' zeg ik. 'Kan je wel even aankondigen als hij hier ook is. Straks loop ik tegen hem allemaal verhalen te vertellen en dan zit ik tegen de hele verkeerde te praten!' Ik schud even mijn hoofd en lach even. 'Hebben jullie er wel is misbruik van gemaakt? Dat jullie tweeling zijn bedoel ik.' Ik draai me op mijn buik en kijk hem aan. Nieuwsgierigheid staat in mijn ogen. Ik ging me in iedergeval niet beet laten nemen door Lucas. Of Samuel. Wie van de twee dan ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    Audrey Olivia Lowell

    Ik kijk hem aan en grinnik even kort. 'Moest je nou echt even daarover nadenken.' zeg ik dan lachend. 'Maar ja, ik heet Audrey, dus je bent mijn naam niet vergeten Didier en ik weet de jouwe ook nog zo te horen.' zeg ik grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat heb ik gemist. Ben zeg maar nog niet aangekomen. Hoe moet ik beginnen????]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zijn er twee tweelingen op deze school?]


    That is a perfect copy of reality.

    Gino Pedro Bujor

    Ik lees haar briefje. En haal daarna mijn schouders op, ze houdt vast niet zo van praten en ondanks ze daar niet van houd mag ik haar wel. Ik kijk een beetje om me heen, met een deel van deze mensen heb ik al kennis gemaakt. Of sommige kende ik al van vorig jaar. Maar meer ook niet.


    even a white rose has a black shadowx


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik begon te lachen door mijn fantasie die weer eens begon te werken.
    "Straks zeg je iets totaal belachelijk tegen hem en komt hij naar me toe al zeggende; Dude, er heeft daarnet een meisje iets totaal vreemd tegen me gezegd, ken je haar ?". Ik begon weer te lachen en liet me weer op mijn rug draaien.
    "Tuurlijk maken we daar misbruik van, dat doen alle tweelingen" grijnsde ik.
    Ik beantwoordde haar vraag niet over het feit dat ik het zou zeggen of niet, want dat ging ik dus niet doen.
    Of ze moest ons al samen zien, of ze wist het niet.