• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    Nova Jessica Martins

    'Weinig gegeten' gebaarde ik en ik glinlachte wat waterig. Moe gaapte ik. Gister was ik zo nerveus geweest dat ik niet kon slapen. Ik wouw beslist meedoen aan de lessen, en dat hield ik zo. Ik keek Gino aan en bloosde. Ik schaamde me voor dat ik was flauwgevallen. Nu zouden ze vast denken dat ik een dramaqueen was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [beginnen vandaag de lessen?]


    even a white rose has a black shadowx

    BlueHope schreef:
    Didier Jason Poel.
    ik kijk even voor me uit. "Tuurlijk weet ik dat nog. Ik bedoel zo snel vergeet ik het nou ook weer niet. Ik ben niet zo vergeetachtig en trouwens je heb de hele tijd hier bij me gezeten dus dan onthou je het ook sneller." Ik dcht na, ze heette Audrey toch? "Ik weet natuurlijk dat jij audrey heet."


    Audrey Olivia Lowell

    Ik kijk hem aan en grinnik even kort. 'Moest je nou echt even daarover nadenken.' zeg ik dan lachend. 'Maar ja, ik heet Audrey, dus je bent mijn naam niet vergeten Didier en ik weet de jouwe ook nog zo te horen.' zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Gino Pedro Bujor

    'Tja, dat kan gebeuren' zeg ik met een glimlach. Niet dat ik iets van flauwvallen afwist. Het was bij ons in bosnië nou niet echt hoofdzakelijk dat we alles weten over flauwvallen. Ik heb wel geleerd dat ik altijd de hulp in moet schakelen. En dat heb ik gedaan. 'Maar gelukkig gaat alles goed, het had ook slechter af kunnen lopen' zeg ik.


    even a white rose has a black shadowx

    [haha oke.]
    Brianna April Cole
    Ik huppel vrolijk door de kantine. Ik pak mijn iPod uit mijn broekzak, zet pound the alarm op en pak een broodje gezond. Ik zie een jongen van hiphop en ga naast hem zitten. 'Hooii.' zeg ik vrolijk. Ik zet het geluid op stil en kijk hem glimlachend aan. 'Brianna. of gewoon Bri, kan ook.' zei ik. Wow, dat klonk stom. Goeie start bij een knappe jongen, Bri.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mismi schreef:
    (...)
    Anna Bailey Miller
    Ik dans door als Guy weer naar de muur loopt en er tegenaan gaat zitten. Ik merk vanuit mijn ooghoeken dat hij aan het kijken is en er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik gooi wat meer van mijn eigen passen erdoorheen en dans vrolijk verder. Dan begint Axelle te dansen en stop ik abrubt en kijk Guy even aan en kijk dan naar Axelle. Ze danst best goed ondanks haar blessure, maar of het slim is.. als ze nu valt is ze nog verder van huis en duurt haar herstelperiode alleen maar langer.


    Guy Richard Campbell

    Ik ben zo gefocust op het dansen van Anna dat ik niks anders Merk. Geen idee waarom ik zo gefocust ben op haar dansen. Als ze stopt kijk ik haar dan verbaasd aan. Ze kijkt Me even en ik glimlach naar haar. Dan volg ik haar blik en zie Axelle dansen. Wat moest ik hier nou weer tegen doen? Ik spring op en zet de muziek uit. Ik kijk naar Axelle. 'Luister als ke zo snel mogelijk de danslessen wil volgen is dansen de aankomende week geen optie voor jouw.' Ik kijk haar streng aan. 'En sorry dat ik het moet verbieden, want meestal verbied ik geen dingen. Maar je bent een goede danseres, kan ver komen, maar als je zulke fouten maakt... Het kan fataal worden. Begrijp ke dat? Je enkel kan voor altijd beschadigen en dat is niet wat je wilt denk ik.' Ik kijk haar nog steeds aan. 'Dus ga zitten. Ik ga een oplossing voor ke bedenken, waardoor je zo goed mogelijk mee kan doen.' Ik kijk haar aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Josh Francisco Grey

    Ik grinnik als er een heel enthousiast meisje naast me komt zitten en glimlach. 'Zeg maar Josh, of ja gewoon Josh, ja gewoon Josh.' zeg ik dan grijnzend op dezelfde manier terug en lach even. 'Maar goed het is wel duidelijk nu dat ik Josh heet, maar aangenaam Brianna.' zeg ik dan en glimlach naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet weer gaan, ben er vanmiddag wel weer waarschijnlijk]


    even a white rose has a black shadowx

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach als ik weer sta. 'Dank je.' Ij kijk hem even aan en grijns. Over dat feestje had hij vaat over mij, maar dat andere? 'Feestjes zijn leuk,' grinnik ik. Ik laat me op een andere bank vallen en sluit even mijn ogen. 'Was het feestje leuk?' Ik draai me op mijn buik en kijk hem afwachtend aan. Ik weet niet echt wat hij Zag op zijn IPhone. Ik kwam overeind en pakte zijn IPhone af. Het enige wat me opviel was ee foto van hem. 'Wat is er met je IPhone?' Ik kijk hem aan en bekijk de Iphkne aandachtig, maar niks valt me Op. Opeens besef ik me iets. 'ben Juj dat op die foto of je broer?' Ik kijk hem aan. Als het zijn broer was zou het nog wat worden. Dan mocht ik ze wel een naambordje geven of iets.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brianna April Cole
    Hij glimlacht en ik glimlach terug. 'Ehm, hebben we nu niet zoiets als les of zo?' vraag ik terwijl ik even achter mijn oor krab. Ik neurie even terwijl ik met mijn voeten op en neer ga.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Coockies schreef:
    (...)

    Guy Richard Campbell

    Ik ben zo gefocust op het dansen van Anna dat ik niks anders Merk. Geen idee waarom ik zo gefocust ben op haar dansen. Als ze stopt kijk ik haar dan verbaasd aan. Ze kijkt Me even en ik glimlach naar haar. Dan volg ik haar blik en zie Axelle dansen. Wat moest ik hier nou weer tegen doen? Ik spring op en zet de muziek uit. Ik kijk naar Axelle. 'Luister als ke zo snel mogelijk de danslessen wil volgen is dansen de aankomende week geen optie voor jouw.' Ik kijk haar streng aan. 'En sorry dat ik het moet verbieden, want meestal verbied ik geen dingen. Maar je bent een goede danseres, kan ver komen, maar als je zulke fouten maakt... Het kan fataal worden. Begrijp ke dat? Je enkel kan voor altijd beschadigen en dat is niet wat je wilt denk ik.' Ik kijk haar nog steeds aan. 'Dus ga zitten. Ik ga een oplossing voor ke bedenken, waardoor je zo goed mogelijk mee kan doen.' Ik kijk haar aan en glimlach even.

    Anna Bailey Miller
    Als ik stop met dansen en naar guy kijkt, kijkt hij verbaasd naar me en als ik hem aankijk glimlach hij even. Er verschijnt automatisch een glilmlachje op mijn gezicht en dan kijk ik naar Axelle en hij volgt mijn blik. Dan springt hij op en zet de muziek uit. Ik loop naar mijn tas en pak mijn flesje water er weer uit. Ik ga tegen de muur aanzitten en drink wat. Hij zegt het een en ander tegen haar, wat een beetje op een preek lijkt, maar ik hoor het niet. Ik zit te diep in mijn gedachten gezonken. Af en toe kijk ik naar hem. Shit wat was hij sexy. Ik dwing mezelf te stoppen om hierover te denken. Ik liet nooit een jongen in de weg staan van mijn school, zoiets overkwam mij niet, en nu dit, mijn eigen leraar! Ik zucht even en roep mezelf tot de orde. Ik concentreer me even op mijn flesje en drink wat.

    [Goodmorning everyone ;D]


    That is a perfect copy of reality.

    [goeiemorgen =)]

    [Ik vat jullie stukjes met Anna en Guy niet xd.]


    That is a perfect copy of reality.

    [haha Anna wordt verliefd op Guy xD. De stukjes zijn gewoon in gedachte van Anna :p, nu praat guy tegen Axelle omdat ze danst en Anna zit gewoon in gedacht verzonken omdat een relatie tussen leerling en leraar niet kan en niet mag xD]