• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik keek haar even aan.
    "Een idee ?" vroeg ik nadenkend, "Over wat ?".
    Ik begon te grijnsen en barstte daarna in lachen uit, "Ik heb werkelijk geen idee waar we zijn, laat staan dat ik weet in welke stad we zijn" zei ik grinnikend.
    Ik keek even om me heen en zag een zakenvrouw lopen.
    Ik liep naar haar toe en tikte haar aan.
    "Sorry mevrouw, weet u misschien welke kant ik moet oplopen voor de winkelstraat ?" vroeg ik met mijn meest beleefde stem.
    Ze legde een weg uit waar ik nog net slim genoeg voor was om die te begrijpen.
    Ik wou net weglopen toen ze haar mond weer opendeed, "Ben jij nog vrij ?" "Ja, maar u bent me te oud, sorry" lachte ik vriendelijk.
    Ik liep vlug terug naar Rose.
    "Ze wou me vragen of ik vrij was voor haar dochter, ik zei ja, maar voordat ze nog maar kan beginnen over haar dochter zei ik dat zij, de vrouw zelf dus, te oud voor me was" zei ik simpel.
    "En we moeten die kant op" vervolgde ik, toen ik wees naar een zijstraatje.
    Ze kon namelijk denken dat ik een totaal nutteloos gesprek heb gehad met die vrouw, maar dat was niet zo.

    [Wie wilt er met de tweeling praten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Andrew wilt wel]

    [Oki, waar is hij?]


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik schiet weer in de lach en loop met hem mee. ''Ja en nu heb je mij als gezelschap en je laat me hier niet achter,' lach ik en haak mijn arm in de zijne. 'Nu ben je even mijn gezelschap en dat is jammer voor die dochter,' lach ik en kijk hem aan. 'Je bent gestoord, weet je dat. Ik vraag me af of er meer mensen zijn behalve je broer en ik die het zolang met je uithouden.' Ik grinnik en stop nog een snoepje in mijn mond. Ik loop nog steeds richting de kant waar Lucas heen loopt. Ineens staan we in de winkelstraat. 'Wat doen we in de winkelstraat? ik heb geen geld bij me' Ik kijk hem verbaasd aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik keek haar even beledigd aan, "Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor" zei ik op een neparrogant toontje.
    Ik keek haar voor een seconde met opgetrokken wenkbrauwen aan, "Wat moest ik anders ? Hé mevrouw, langs welke kant is de speeltuin ?, dat kon ik toch niet zeggen zeker ?" vroeg ik.
    Ik keek even om me heen en zuchtte. We moesten in een best nog grote stad zitten aangezien de hoeveelheid winkels en mensen hier.

    [Op de gang]

    [Hmm, de tweeling ook. Gaat Andrew naar de tweeling, of de tweeling naar Andrew?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Doe tweeling maar naar Andrew^_^]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell
    'Speeltuin!' Ik lach en kijk hem grijnzend aan. Ik pak zijn hand en sleur hem achter me aan. We lopen zigzaggend door de menigte. Als ik een jongentje zie lopen stop ik. 'Waar is de speeltuin?' Ik kijk hem vragend aan. Hij maakt gebaren. Ik roep een snelle doei en trek Lucas achter me aan. Ineens doemt een speeltuin op. Ik laat Lucas los en ren naar de glijbaan. ik klim het trappetje op en ga van de glijbaan af met mijn armen in de lucht. Lachend ben ik weer beneden en kijk Lucas aan. 'Ja ik weet het. ik ben ook gek.' Ik hield gewoon van speeltuinen, iets wat ik heb gehouden van vroeger.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik haalde mijn schouders op en liep naar de schommels.
    Vrolijk begon ik te schommelen. Al rap verveelde dat waardoor ik erafsprong en rondkeek naar iets leuks.
    Toen ik een ding zag met een stoeltje dat naar de andere kant kon glijden begon ik te lopen en ging eropzitten voordat iemand anders het kon.
    "Jeaj" zei ik droog waarna ik me afduwde.

    [Oke ;3]
    Axelle
    Ondersteund door Ashley loop ik door de gangen. Dan zien we allebei een jongen. We lopen naar hem toe en voordat ik iets kan zeggen zegt Ashley al 'Hi, ik ben Ashley, jij?' Ik onderzoek de jongen onopvallend en glimlach dan even.


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz
    Ik moet lachen als Penelope als een gek op de broodjes aanvalt. Wat langzamer dan normaal loop ik kijkend naar Penelope naar de etenswaren. 'Ik, wacht wel even tot je klaar bent.' Grijns ik en neem nonchalant plaats tegen de muur terwijl Penelope haar rondje loopt opzoek naar wat beleg voor op haar broodjes. Ik kan een lach niet onderdrukken en begin ook langzaam aan mijn ronde.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Andrew
    ik glimlach even naar de meiden, duidelijk een tweeling. 'Ik ben Andrew'zeg ik en kijk even naar het andere meisje. 'En jij?'vraag ik en bekijk ze allebei even gauw, ik wist nu al dat ik ze door elkaar ging halen, geen verschil te zien. Ik bijt even op mijn lip en glimlach daarna.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Hé.' ik loop naar hem toe. 'Daar wil ik ook op.' Ik sleur hem van het stoeltje en ga er vlug zelf op zitten. Ik lach en probeer het even. Dan valt mijn blik op iets anders. Zo'n draaiding waardoor je er bijna afvalt. Ik pak Lucas zijn hand en sleur hem achter me aan. Ik ga op het ding staan naast Lucas en begin ons af te zetten. We draaien en ik voel hoe ik bijna wegval. Ineens zie ik een kindje. 'Wil je ons duwen?' Ik kijk haar vragend aan. Ze lacht en knikt dan. Ze komt naar ons toe gelopen. Ik ga zitten en klem mezelf vast om een paal. Anders val ik geheid. Ik trek Lucas ook naar beneden en voel hoe het ding in beweging komt. Steeds sneller.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne