• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet eten, baayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay, ik ben zo fucking zenuwachtig voor morgen.

    Morgen moet ik met school mee op kamp, voor drie dagen, twee nachten.
    En ik zie er zo fucking erg tegen op.


    Ik heb namelijk heimwee.

    En de gedachten nu alleen al kan me aan het janken maken dat ik op dat kamp mee moet.

    Sinds mijn ouders gescheiden zijn heb ik heimwee, en het wil maar niet over gaan -.-'

    Zucht.

    Sorry dat ik jullie hier mee lastig val :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat heb ik gemist en moet ik ergens op reager??? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ooow, ik heb ook vaak heimwee...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ah, arme Jaims! Ik heb gelukkig geen heimwee (meer), maar ik denk altijd wel even aan thuis. Al is het maar een seconde. Alleen.. Als je de rest van je kamp wel leuk vindt, denk er dan aan hoe zonde het zou zijn als je niet mee gegaan was. En natuurlijk aan hoe graag je ouders willen dat jij het leuk hebt, en dat je geen leuke dingen voorbij laat gaan omdat je heimwee hebt. Je valt mij/ons hier echt niet mee lastig hoowr.. Ik weet alleen niet hoe ik je kan helpen ;$]

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Weer ontsnapte een klein geluidje aan Eleadora haar mond terwijl ze zachtjes en voorzichtig met haar handen over zijn rug streelden. Eleadora drukten een spoor van tedere en enkele kusjes in de huid van zijn nek, terwijl ze zachtjes omrolden waarna ze op zijn schoot zat terwijl Julio met zijn schouders tegen de muur aan zat, niet willend dat ze zijn rug zeer zou doen. Eleadora beroerden elk stukje huid van zijn borstkast terwijl ze langzaam haar heupen bewoog, naar een opvoerend tempo.


    Julio Martinéz
    Dat ene gebaar. Hoe Eleadora ons omrolt, maar daarbij zorgt dat ik mijn rug niet bezeer.. De zorgzaamheid spat ervan af, ook al wordt het dan uitgevoerd door lust. Ik voel een kriebel door me heen trekken omdat ik zo gek op Eleadora ben, en dan weer kriebels van lust. Gecombineerd met liefde. De lust is dan ook voortgebracht uit de liefde.. Pure liefde. Maar dat geldt ook voor Eleadora. Hoe ze elk stukje van mijn borst aanraakt, nergens voor terug lijkt te deinzen, en dan tenslotte het tempo van ons ritme wat opvoert.. Dit is niet alleen lust tussen ons. Er is zoveel liefde.. Die het regelmatig van de lust wint.

    Marcell/Man
    Zodra de jongen eenmaal op het bed ligt geef ik de jongen en het jonge meisje wat instructies mee. Waar ze op moeten letten enzo. Dat de jongen ook weggezakt kan zijn in een diepe slaap, maar dat hij wel weer bij komt. Dat hij het overleeft, en dat hij het vast fijn vindt als er af en toe iemand bij hem is, maar het niet te druk moet worden. Dat zijn hoofd enigzins pijn kan doen als de verdoving weg trekt. Dat soort dingen. En dat als het echt verkeerd lijkt te gaan ze altijd een van mijn Collega's kunnen roepen, want dat we dan altijd helpen. Dan moeten ze niet bang zijn. En anders moeten ze maar zeggen dat ik dat gezegd heb.. Na die woorden controleer ik de toestand van de jongen nog één keer en vraag dan hoe het met hen gaat. Lichamelijk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Owja, BEN ER WEEERR! HOI JAIMSSS EN NOAAAAA! Ik had een high tea, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kreun af en toe zacht Josh' naam en eigenlijk wil ik dan verder praten maar het lukt me niet. Ik kan me nu echt bijna niet meer in houden om hem niet te bespringen ofzo. Ik kijk naar hem en ik bijt net zoals hem op mijn lip. 'Verbreek hem verdomme,' fluister ik, met mijn meest sexy stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    _[Hee Naoom (:


    En thanks beiden. Ik zat der net ook half te janken aan de telefoon omdat me vader me sterkte wenste :\

    Maar goed, ik moet niet zeuren. Wel mijn tas in pakken dus het kan zijn dat ij later reageer]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awwhh! Het is btw geen zeuren. Kun je niet afspreken met je ouders dat jullie smsen ofzo? En als je je kamp leuk vindt, dan moet je er gewoon van genieten (Y)

    HOI NAOOOOM!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik heb afgesproken dat ik zelf bel als ij ze wil spreken.

    Omdat ik anders ga janken als het onverwachts is :')

    Oké, dan benoem ij het anders...


    Ik moet er niet over zeiken]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik had daar vroeger altijd las van...Maar het is gelukkig wel over nu]

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora liet een spoor van kusjes achter over de huid van zijn schouders en borst, waarna ze haar lippen weer omhoog liet glijden via zijn nek. Ze bracht zichzelf wat dichterbij, terwijl ze haar handen over zijn schouders en armen liet glijden terwijl ze haar voorhoofd tegen de zijne aanbracht en hem diep aankeek in zijn ogen. Vuurrode blosjes speelde op haar wangen terwijl de warme tintelingen heviger werden en Eleadora haar hoofd met een geluidje in haar nek gooiden terwijl ze fluisterden: "Te amo, es demasiado poco para explicar esta cuánto te amo"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Naoom, als Josh nu niet toegeeft eah... Damn. Dan is dat pretty fucked up :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het is ook geen zeiken! De rest, help es mee:P]

    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik heb een uitgebreide vocabulaire :Y)

    Ik moet niet klagen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het is geen klagen en/of alle synoniemen daarvan :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.