• Vandaag ben ik 15 geworden(A)


    Ik heb tijdschriften van mijn zusje gekregen, een kaart met Taylor Lautner en mij en een wekkerradio voor ipod^^

    Taart!

    Tada:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Happy Birthday.


    Gefeliciflapstaart! Een vriendin van me is vandaag ook vijftien geworden, haha. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van & vertel morgen uitgebreid in een update op dit topic hoe het precies was. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gefeliciteerd (:


    We could just cuddle and drink tea all day.


    26 - 02 - '16

    Happy birthdaaay! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd!!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gefeli^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Haha, dank jullie wel^^

    ik geef jullie (op verzoek van Svenka) een verslag:p

    Om half zeven gingen mijn ouders en zusje voor me zingen(lang zal ze leven, voor de geïnteresseerdeXD). Ik pakte mijn cadeautjes uit(in de beginpost staat wat ik kreeg) ik ging naar school(wauw...) en werd daar door mijn vrienden gefeliciteerd(ik kreeg ook een armbandje van hun^^) in de pauze hing mijn foto en mijn naam op het bord(wat een leuke vrienden-_-:p) de halve school heeft me gefeliciteerd(de meeste kende ik nieteensXD) ik ging snoepjes uitdelen, nog meer mensen die mij plotseling kendeXD. En toen moesten we naar Engels. De leraar feliciteert mij(haha, alle leraren wisten dat ik jarig was) en dan begint die leuke jongen in mijn klas een verjaardagslied te zingen. Ik knalrood worden en de hele klas meezingenXD Mijn vriendinnen lagen helemaal in een deuk en ik hopen dat ik al minder rood benXD. Gaan bijna al die kinderen mij een hand gevenXD. Toen ging ik weer naar huis en bij naailes werd ik weer gefeliciteerd.


    Het is logisch als je daar niks van snapteXD ik kan niet uitleggen:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Morgen ga ik een feest geven voor familie^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!