• Ik sprak laatst met een aantal mensen en die zeiden dat je eerder afvalt wanneer je wel gewoon 's middags eet, als wanneer je dat overslaat. Het is in ieder geval gezonder om het wel te doen.

    In mijn oren klinkt het eerste nogal onlogisch, maar vooruit. Het probleem is echter dat ik 's middags absoluut geen honger heb, vrijwel nooit. Nu hoop ik mezelf te kunnen stimuleren als het me lukt iets lekkers op brood te vinden. Het moet brood zijn, omdat de rest irritant meenemen naar school is. Het mag ook niet te vet zijn, want 1) dan val ik nog niet af en 2) ik heb net buikgriep gehad en mijn maag kan het simpelweg niet aan. (':

    Dus kom maar op!:9~


    everything, in time

    Moet het makkelijk te voorbereiden zijn?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nou.. Maximaal 10 minuten tot een kwartiertje, als dat het waard is. ^^


    everything, in time

    Je hebt ook zo'n holbewoner dieet. Mijn leraar dans viel 22 kilo af in 4 weken.
    Als je op school zit zou ik gewoon veel boterhammen eten en dan veel drinken. Na 6 uur sws niet meer.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Holbewoner dieet..? Dat ga ik google'en als ik terug kom van school, bedankt. (:

    Na het avondeten eet ik sowieso niets meer, dan drink ik alleen nog maar thee of sinaasappelsap. Voor de rest lukt het (gezond) afvallen me prima, alleen het middageten is een klein struikelblok.


    everything, in time

    Het middageten is niet zóó belangrijk, maar het ontbijt wel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Off:Zover ik weet is het niet toegestaan om het over afvallen en diëten te hebben op Q. Sorry marleen

    On: Ik eet altijd gewoon brood. Dat werkt voor mij het best. Doe er anders lekkere honing op. Daar word het meteen veel lekkerder van.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 10:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet idd blijven eten om je spijsvertering op gang te houden. Dat begint al met je ontbijt, daarom moet je die NOOIT overslaan. Dan ga je nooit slanker geraken.
    Neem een eitje op brood. Ei is verzadigend en dus heb je wel gegeten, maar je hebt ook zeker geen honger tot het avondeten. En er zitten ook nog weinig calorieën in ei.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Neem gewoon een pasta salade mee naar school? Doe ik ook altijd. Pasta koken de avond van te voren, laten afkoelen en in de koelkast zetten. Dan maak je zelfgemaakte croutons, is een beetje knoflook en dan gebakken brood in kleine stukjes. En dan doe je dat apart in een bakje. De volgende dag doe je sla + stukjes kaas erin en dan neem je 't mee naar school :')
    Maar goed, je wilde brood. Je kunt gewoon gebakken ei op brood doen?


    To infinity and beyond •

    -> Slotje, wat Mitchell zegt


    Life is hard and then we die