• Ik heb laatst weer wat liedjes gevonden van Maroon 5 en ik ben langzaam aan gek aan het worden. Ze zijn echt supergoed.
    Maar, ik wil graag wat meer over ze weten.
    Dus weet iemand hun liedjes en nog wat extra informatie over ze? :')
    Liefs,
    Lissa


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nou, je hebt natuurlijk 'She will be loved' en 'Payphone' en nog een paar van die nummers, maar die kent iedereen wel. Verder weet ik niet echt veel over ze, maar Wikipedia en Google kunnen altijd helpen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Google is your best friend :3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Moves like jagger :Y)


    26 - 02 - '16

    Payphone,
    If I Never See You Face Again ft. Rihanna,
    Moves Like Jagger,
    Misery,
    One More Night,
    She will be loved

    Je hebt er vast nog veel meer, maar ik zal gewoon op youtube gaan zoeken en inderdaad google. En interviews kijken of lezen ofzo als je meer over ze wilt weten :) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Op youtube staan inderdaad wel afspeellijsten met alle liedjes van Maroon 5.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:01 ]


    Don't find love. Let love find you.

    Je moet echt This Love luisteren, daar zijn ze mee doorgebroken en het blijft nog altijd een lekker nummer. Voor de rest staan mijn favoriete liedjes al in het topic. (:


    everything, in time

    Ik heb net dat hele laatste album gedownload. Heb nu toch al zeker naar de eerste helft van het album een aantal keren geluisterd, en er zitten er echt wel een paar leuke tussen. Sad vind ik echt een mooi liedje nog ;3


    effort never betrays you

    Bagoly schreef:
    Je moet echt This Love luisteren, daar zijn ze mee doorgebroken en het blijft nog altijd een lekker nummer. Voor de rest staan mijn favoriete liedjes al in het topic. (:

    Nog zo een;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    You can ask me EVERYTHING :Y) *Groot fan*


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dit was het eerste wat ik van hen hoorde. en serieus AWESOMENESS


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MIsery! :9~

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:18 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.