• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:21 ]

    Plakje kaas :'D hahaha. Ik heb in ieder geval echt medelijden met je, omdat ik al van twee keer tot vijf uur en één keer tot vier uur op school zitten al erg vind. In ieder geval succes ermee ;p.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind je helemaal geen watje, 'k zou precies hetzelfde hebben :c
    Je went er vast nog wel aan :]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:17 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kyary schreef:
    Ik vind je helemaal geen watje, 'k zou precies hetzelfde hebben :c
    Je went er vast nog wel aan :]


    26 - 02 - '16

    Ja ik ken het. Ik moest eerst naar de bushalte lopen, daarna een uur in de bus naar de stad. Dan daar nog 20 min in de bus naar school. Gelukkig woon ik nu in de stad en ben ik er met een kwartiertje ^^


    -

    Door die titel dacht ik aan een ander soort topic. Zulke dagen zijn ook vermoeiend. Maandag had ik ook een dag tot na 4 uur en dat vond ik ook niks.


    Physics is awesome

    Ik had vorig jaar dagen tot 18u-19u en toen stond ik vaak de hele dag of de hele namiddag in het labo. Kwart voor 5 is dus niet zo'n hel als je het mij vraagt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het moet even wennen voor je inderdaad, denk ik. Komt wel goed haha. (;


    Don't find love. Let love find you.

    Ik heb dat ook, maar dan met de Havo...
    De overstap van VMBO naar Havo is best wel groot... :X
    Dus ik ben ook heel moe als ik thuis kom.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik begrijp het helemaal, ik ben soms al dood als ik tot 20 over 3 heb..


    Aan niets denken is ook denken.

    Pff, je hebt het recht om te klagen D:
    Vergeleken met jou heb ik nog best een chill rooster, maar ik krijg aan het eind van de dag zo'n hoofdpijn x_x Te bedenken dat dit nog maar mijn tweede schoolweek is T-T Wanneer is het eigenlijk herfstvakantie?


    i put the fun in funeral

    Knight schreef:
    Plakje kaas :'D hahaha. Ik heb in ieder geval echt medelijden met je, omdat ik al van twee keer tot vijf uur en één keer tot vier uur op school zitten al erg vind. In ieder geval succes ermee ;p.

    Haha dankjewel! x3

    Kyary schreef:
    Ik vind je helemaal geen watje, 'k zou precies hetzelfde hebben :c
    Je went er vast nog wel aan :]

    Jaa, ik heb opzich ook wel mazzel, want binnenkort ga ik verhuizen en dan hoef ik ipv 20 minuten fietsen, maar 3 minuten fietsen.
    Ik klaag echt te veel haha.

    JackyD schreef:
    Ja ik ken het. Ik moest eerst naar de bushalte lopen, daarna een uur in de bus naar de stad. Dan daar nog 20 min in de bus naar school. Gelukkig woon ik nu in de stad en ben ik er met een kwartiertje ^^

    Dat is wel een hele verbetering. Heb ik gelukkig binnenkort ook.

    Pyromancer schreef:
    Ik had vorig jaar dagen tot 18u-19u en toen stond ik vaak de hele dag of de hele namiddag in het labo. Kwart voor 5 is dus niet zo'n hel als je het mij vraagt.

    ZO laat? Bij mij op school is het maximum 6 uur of zo.
    Maar ja, voor mij is kwart voor 5 wel een hel haha. Ik ben anders gewend.

    Audacity schreef:
    Pff, je hebt het recht om te klagen D:
    Vergeleken met jou heb ik nog best een chill rooster, maar ik krijg aan het eind van de dag zo'n hoofdpijn x_x Te bedenken dat dit nog maar mijn tweede schoolweek is T-T Wanneer is het eigenlijk herfstvakantie?

    Ik heb het gevoel alsof het al donderdag is... D:
    Ik wil ook vakantie. :c