• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:21 ]

    Ik heb het oook, moet de hele week van 9 tot 1600 naar school, behalve op dinsdag. En ook nog driekwartier in de bus. :c Opzich hou ik er niet zo van en - had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen - mis ik het middelbare nú al.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik heb het oook, moet de hele week van 9 tot 1600 naar school, behalve op dinsdag. En ook nog driekwartier in de bus. :c Opzich hou ik er niet zo van en - had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen - mis ik het middelbare nú al.

    Mja, nu denk ik dat nog, dat de middelbare chiller was... maar ik denk dat wanneer je eenmaal in het ritme zit, je het wel leuker zult vinden. Hopelijk. :'D

    En ik dacht dat ik het al best erg had :x
    Valt dus wel mee in vergelijking met jou. Ik zit drie dagen tot 16:00, een tot 14:00 en nog een tot 15:20 op school.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow, en ik dacht dat ik het redelijk zwaar had. Ik moet namelijk heel de week, behalve op donderdag, tot vijf over vier naar school. Ik vond dat echt niet leuk, maar vergeleken met jou mag ik van geluk spreken. Respect!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    That's all part of the next school my friend ;)
    De dagen op het hoger onderwijs zijn nu eenmaal lang en frustrerend. Ben dit jaar ook naar het hoger onderwijs gegaan en moet in totaal ook 3 kwartier reizen, maar als je positief blijft denken kom je al een heel eind. En tija, er is nou eenmaal niks aan te doen.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    That's all part of the next school my friend ;)
    De dagen op het hoger onderwijs zijn nu eenmaal lang en frustrerend. Ben dit jaar ook naar het hoger onderwijs gegaan en moet in totaal ook 3 kwartier reizen, maar als je positief blijft denken kom je al een heel eind. En tija, er is nou eenmaal niks aan te doen.


    in mijn klas ben ik met mijn anderhalf uur reizen een van de snelsten op school... Welja, het is een leuke opleiding!


    SLOAN.

    Bij mij is het juist het tegenovergestelde. Ik kan later mijn bed uit en heb één dag tot vijf uur, voor de rest ben ik vroeger uit dan op mijn middelbare. Hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ooh Enschede!
    Waar zit het ROC dan in Enschede?
    Ik moet altijd van half 9 tot 1/2 uur, maar als ik thuis ben moet ik nog tot 5 uur huiswerk maken. Ik ga ook dood zometeen T_T
    HBO is echt zwaar in vergelijking met de havo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat zal waarschijnlijk wel beter gaan na een tijdje (: Je conditie gaat sowieso verbeteren hierdoor waardoor je misschien na een maand al geen moeite meer hebt om zoveel inspanningen te doen. Maar uitgeput thuiskomen is inderdaad heel vervelend, maak ik vaak mee & zeker als je enorm veel huiswerk hebt.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lexus schreef:
    Ik begrijp het helemaal, ik ben soms al dood als ik tot 20 over 3 heb..

    20 over 3 en je bent uitgeput? ik had dagelijk les tot kwart voor 5, ik ga nu naar het hoger en ga les hebben tot kwart na 6. Uhmm..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb dagen waarop ik tot kwart voor 5 of zelfs tot 6 uur moet. En dan ook nog eens heel veel hoor college's. Daar word je pas moe en chagrijnig van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pyromancer schreef:
    Ik had vorig jaar dagen tot 18u-19u en toen stond ik vaak de hele dag of de hele namiddag in het labo. Kwart voor 5 is dus niet zo'n hel als je het mij vraagt.


    Zelfde als ik 5 uur uit ben is dat vroeg.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Illuminati schreef:
    Ooh Enschede!
    Waar zit het ROC dan in Enschede?
    Ik moet altijd van half 9 tot 1/2 uur, maar als ik thuis ben moet ik nog tot 5 uur huiswerk maken. Ik ga ook dood zometeen T_T
    HBO is echt zwaar in vergelijking met de havo.

    Naast Saxion. Heel erg dicht bij het station.
    Huiswerk maken is echt het saaiste wat er is. :c
    En ik ben best blij dat ik gestopt ben met de havo, had het anders echt niet gered.

    ik reis elke dag met de trein 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor 3 kwartier les... de afgelopen week iig -__-' i know what you're going trough


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    ik reis elke dag met de trein 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor 3 kwartier les... de afgelopen week iig -__-' i know what you're going trough

    Wow, dat is lang! Was er geen school die dichterbij zat of zo?