• Ye. Oh fuck. Zit ik even op Facebook, raak ik aan de praat met mijn beste vriend, Filip, die in Servië zit. Zijn relatie is pas uit, ik zit in een relatie. Kriebels.
    (Long story short: We werden smoor op elkaar, na twee jaar vriendschap, hij zit 3000 km hiervandaan, vinden we kut, ik wil m'n vriend niet kwijt, major fuckups)

    Anyway, ik wil hem. Hij is zo mooi.

    Iemand ook in zo'n vage situatie? Wat moet ik doen? Hasdfg.

    Heilige, heilige hasdf, it's him.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heh, knappe dude lol.
    Ik zou niet weten wat te doen eigenlijk - have been single for god knows how long, maar vraag me af of het überhaupt nog zin heeft die andere relatie door te zetten als je wat voelt voor iemand anders, al is diegene onbereikbaar.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Heh, knappe dude lol.
    Ik zou niet weten wat te doen eigenlijk - have been single for god knows how long, maar vraag me af of het überhaupt nog zin heeft die andere relatie door te zetten als je wat voelt voor iemand anders, al is diegene onbereikbaar.

    Dacht ik eerst ook, maar ik hou echt van m'n vriend, en wil zo'n lange tijd niet voor niets achter me laten. Ik hou ook van Filip, maar ik denk toch slightly anders. Ik neem wel gewoon een driehoek-relatie, maak ik d'r wel een vierkant van, zodat je mee kan doen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Geen idee (mijn huidige vriend had ik eerst afgewezen omdat ik zoveel twijfelde, dat zegt wel iets).
    Maar is een relatie met die jongen in Servië mogelijk? Als dat niet zo is hoef je er niet eens over na te denken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    Geen idee (mijn huidige vriend had ik eerst afgewezen omdat ik zoveel twijfelde, dat zegt wel iets).
    Maar is een relatie met die jongen in Servië mogelijk? Als dat niet zo is hoef je er niet eens over na te denken.

    Het is mogelijk, met veel geld. Heen en weer reizen, weetje. Ik heb in principe een huis daar, van m'n overleden oma, maar ik wil eerst mijn school afmaken etc. En een roadtrip maken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Het is mogelijk, met veel geld. Heen en weer reizen, weetje. Ik heb in principe een huis daar, van m'n overleden oma, maar ik wil eerst mijn school afmaken etc. En een roadtrip maken.

    Dan zeg je het eigenlijk zelf al - je wilt het wel, maar liever eerst andere dingen. Dus misschien is het nog niet de juiste tijd voor jou en die jongen (ik kom nu misschien betweterig over, sorry daarvoor, niet zo bedoeld).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Dan zeg je het eigenlijk zelf al - je wilt het wel, maar liever eerst andere dingen. Dus misschien is het nog niet de juiste tijd voor jou en die jongen (ik kom nu misschien betweterig over, sorry daarvoor, niet zo bedoeld).

    Nah, helemaal niet, joh, maar jij als outsider kijkt langs die roze bril.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)