• Ik heb dus een vraag.
    Ik moét gewoon een van deze leggingen hebben, maar ik heb werkelijk geen idee waar ze die verkopen.
    Het liefste wil ik de blauw-achtige gallaxy legging hebben, die wat links naast die fel blauwe staat. Die wat naast die amerikaanse staat vind ik ook wel leuk, maar het liefst die blauwe :3

    Heeft iemand van jullie alsjeblieeeft een idee waar ik zo'n leggings kan kopen? Ik moét m gewoon hebben :9~


    Inspiration can hit you any time

    Klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bedoel je niet de engelse staat?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 14:18 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hier misschien?
    Wel iets van 58 euro..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Klik
    Makkelijk te vinden toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    Bedoel je niet de engelse staat?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hier was toch al eens een topic over ?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    In de winkel. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij Black Milk.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Memoria schreef:
    Bedoel je niet de engelse staat?

    Ja dat bedoel ik inderdaad. Ben een beetje ziekjes, dan sla ik er alleen maar onzin uit ;$ xd

    Skedaddle schreef:
    Hier was toch al eens een topic over ?

    Ik heb werkelijk geen idee. Als dat er al was, sorry daarvoor ;x


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind ze echt super mooi! Ik zou ze ook wel willen hebben! Maar ik heb geen idee waar je ze vandaan haalt, ik zag net Ebay, maar ik mag absoluut niets bestellen via internet. :c


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Gatiss schreef:
    Ik vind ze echt super mooi! Ik zou ze ook wel willen hebben! Maar ik heb geen idee waar je ze vandaan haalt, ik zag net Ebay, maar ik mag absoluut niets bestellen via internet. :c

    Meh, als je niks mag bestellen via internet, denk ik dat je er moeilijk aan komt.. ;c Want inderdaad, wat ik tot nu toe gezien heb (thanks to everybody die heeft gereageerd hier!) is allemaal internet..


    Inspiration can hit you any time

    Ik wil ook een galaxy, alleen die zijn echt super duur.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind ze super leuk, maar je moet er wel de benen voor hebben.
    In het algemeen zijn die dingen best duur geloof ik :c. Ik zag laatst een leuk filmpje van hoe je zelf een galaxy short kan maken, misschien kan je op dezelfde manier een eigen galaxy legging maken? Ik zoek 'm even op.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:46 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik vind ze super leuk, maar je moet er wel de benen voor hebben.
    In het algemeen zijn die dingen best duur geloof ik :c. Ik zag laatst een leuk filmpje van hoe je zelf een galaxy short kan maken, misschien kan je op dezelfde manier een eigen galaxy legging maken? Ik zoek 'm even op.


    Oh wauw, die is wel awesome! Moet ik ook eens proberen ^^


    Inspiration can hit you any time

    Die paarse galaxy legging zou ik echt heel graag willen hebben ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo