• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I think that's an amazing idea. And I'll absolutely join! [:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wat is NaNoWriMo?
    Maar ik denk wel dat een aantal mensen hier op Q baat hebben bij een duwtje in de rug. Inclusief ikzelf.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Wat is NaNoWriMo?
    Maar ik denk wel dat een aantal mensen hier op Q baat hebben bij een duwtje in de rug. Inclusief ikzelf.


    NaNoWriMo is National Novel Writing Month. In één maand 50.000 woorden schrijven (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Junns schreef:
    Wat is NaNoWriMo?
    Maar ik denk wel dat een aantal mensen hier op Q baat hebben bij een duwtje in de rug. Inclusief ikzelf.

    *kijkt naar half afgemaakt hoofdstuk en besluit verder te gaan*

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:17 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het is een ontzettend goed idee! Ik kan zelf helaas niet meedoen vanwege studie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ephesus schreef:
    I think that's an amazing idea. And I'll absolutely join! [:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik vind het een goed idee maar DAFUQ is ninawrimo? xD


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dat klinkt als een best wel geweldig goed idee. Ik heb na Nano volgens mij iets van 2000 woorden geschreven.
    Als het er komt ga ik meedoen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ChetUbetcha schreef:
    ik vind het een goed idee maar DAFUQ is ninawrimo? xD


    Haha het staat hierboven uitgelegd (;

    Blij dat er zoveel positieve reactie's zijn!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ephesus schreef:
    I think that's an amazing idea. And I'll absolutely join! [:


    •*• Lululu •*•

    Wel denk ik dat de 50 000 woorden sommige mensen afschrikken^^
    echt super goed idee!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat klinkt als een heel goed idee, dat heb ik nogal vaak dat ik geen inspiratie heb om een nieuw hoofdstuk te schrijven.


    Physics is awesome

    Ephesus schreef:
    I think that's an amazing idea. And I'll absolutely join! [:


    Als ik niet verzuip in het schoolwerk natuurlijk. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou het niet kunnen.
    Enerzijds omdat ik al blij ben als ik 5000 woorden in een maand schrijf en anderzijds omdat ik het momenteel zeer druk heb voor school/te uitgeput ben daardoor om nog te schrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat vind ik een geweldig idee (:
    Het komt net op tijd!


    The pen is the tongue of the mind