• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Waarom heb ik altijd zo'n grote mond?! Het doet meer pijn dan de zweep. En ik wil in elkaar krimpen maar dat kan niet wat extra irritant is. 'Die snap ik verdomme heel goed,' zeg ik boos. 'Maar dat betekend niet dat het gebeurd.' die lineair doet pijn. 'Ik heb die belofte niet gebroken omdat ik hem over iets anders vertelde. NOU TEVREDEN KLOOTZAK?' schreeuw ij op het einde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Eindelijk begint ze informatie te geven. "Was dat nou zo moeilijk?" Ik sla nog een keer, maar niet zo hard. "Wat zei je dan, of waar vertelde je over?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga echt zo..]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 0:02 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij slaat me alsnog. 'Je bent een vuile klootzak. En ik zeg er geen woord meer over!' sis ik naar hem. 'Je slaat me namelijk alsnog.' ik kijk kwaad aan. Klootzak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als jij gaat slapen, ga ij ook. En als jij nu nog reageert ren keer doe ik het ook en ga ik daarna slapen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Daar heb ik een antwoord op. "Ik sla je omdat jij weigert verdere informatie te geven. Jij praat als ik niet sla, ik sla niet als jij praat. Normaal had ik jouw manier misschien geprobeerd, maar dat vertrouwen heb je verpest.. Dus als jij de info geeft stop ik met slaan en vertel je me meer" Concludeer ik. Simpel.

    [Ik ook :Y)
    Nog 1 reactie en dan ben ik weg]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 0:08 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Jij sloeg me terwijl ik informatie gaf, dus heel die shit klopt al niet. En daarbij, je denkt toch niet dat ik van plan ben iets te zeggen als je toch niets doet,' bijt ik hem toe.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als hij wat?]

    Marcell/Man
    "Daarom hoeft het ook niet in jouw planning te staan, al zou het voor jou een stuk fijner zijn. Maar dat slaan was al niet meer voor de informatie" Ik kijk haar emotieloos aan. Het is niet leuk, maar ik haat haar. Ik moet het leuk vinden. Maar ik vind het niet.

    [Trusten]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Als hij wat wat?]

    Leslie Day
    Hij zegt dat het niet meer voor de informatie was. Ik begin ruw te bewegen. 'VUILE KLOOTZAK,' schreeuw ik kwaad naar hem. Als het me ooit lukt om los te komen is hij nog lang niet klaar met me. Of ij eigenlijk niet met hem. 'Je bent een slappe zak die halfslachtig je werk doet, eigenlijk alleen wanneer het je uitkomt. MAAK ME GEWOON LOS!' Schreeuw ik dat laatste.

    [Ik ga oooook]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Daar moet je blij mee zijn! Anders was je er nu veel erger aan toe geweest!" Sis ik. Die tik was voor het uitschelden. Als ze nou opgelet had snapte ze dat ik haar niet sloeg toen ze de info gaf, maar erna. Nee, dat weet ze weer niet. Zij doet verdomme ook maar waar ze zin in heeft!


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij heeft gelijk... Anders was ik de ook erger aan toe geweest. 'Als jij net zoals de anderen je werk had gedaan had ik dingen niet gedaan. Maar jij hebt me ruimte gegeven die ij ook gepakt heb,' sis ik hem toe. Ik kan hem op dit moment niet dankbaar zijn. Ik zal wel al punt afdrukken in mijn buik hebben maar ik ben gewoon koppig. 'Het is allemaal je eigen schuld.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kruip zo dicht Mogelijk tegen hem aan en voel zijn sterke armen om me heen die me al gelijk wat kalmeerde. Het heen en weer wiegen maakte dat nog erger. Snikken stopte en Alleen de trane bleven over. 'Ik kan niet zonder je Luke. Als ze jouw vermoorden, dan...' pleeg ik zelfmoord, dacht ik i mezelf, maar sprak het niet uit. 'Je moet bij me blijven.' Ik kijk hem langzaam aan met drijfnatte wangen ec grote blauwe ogen die verdietig, angstig maar ook vol met liefde stonden. Ik hield van hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik plaats dit even i nijn topics voor femke die per se alles op school wil volgen via mijn gsm

    Melissa x


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Heeello 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hellooo]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne