• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik geloof toegeven nowi]

    Leslie Day
    Hij geeft me weer een tik, 'Klootzak,' sis ik naar hem. 'En je verdraait ook nog eens mijn woorden.' ik heb zin om gewoon op hem te tuffen. Maar als ik dat doe zou ik misschien wel vermoord worden. 'Ik heb heel die klote belofte niet verbroken, maar hé als je dat denkt, dan denk je dat toch lekker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En 'om op hem te tuffen'? Nee, mijn woordenschat is niet zo groot als de jouwe :Y)]

    Marcell/Man
    "Niet zeg je?" Ik geef haar nog net geen tik. Maar daar moet ik me echt voor beheersen. "Dan mag je me exact gaan uitleggen wat er gebeurd is. En ik vraag bevestiging aan hem voor jij hem hebt kunnen spreken, dus ik zou maar eerlijk zijn"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Speeksel Spugen :Y)]

    Leslie Day
    Ik schud eigenwijs mijn hoofd. 'Ik ga jou helemaal nìets uitleggen,' zeg ik pissed. 'En als je naar hem toe gaat zal hij je hoogstwaarschijnlijk in elkaar slaan. Hij vond het niet zo leuk wat hij vanmiddag hoorde.' ik daag Bob uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "ik zou noit iets lossen, over mijn dood lijk." als zij zichzelf maar niet opoffert. Ze ging huilen en haar schouders schokten oncontroleerbaar.
    "Kom hier," zeg ik dan en sla mijn armen om haar heen net zoals zij deed eerder vandaag...

    [Ik ga slpen!! sweet dreams]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kruip zo dicht Mogelijk tegen hem aan en voel zijn sterke armen om me heen die me al gelijk wat kalmeerde. Het heen en weer wiegen maakte dat nog erger. Snikken stopte en Alleen de trane bleven over. 'Ik kan niet zonder je Luke. Als ze jouw vermoorden, dan...' pleeg ik zelfmoord, dacht ik i mezelf, maar sprak het niet uit. 'Je moet bij me blijven.' Ik kijk hem langzaam aan met drijfnatte wangen ec grote blauwe ogen die verdietig, angstig maar ook vol met liefde stonden. Ik hield van hem.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 23:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ooooow, die zit!]

    Marcell/Man
    Daar heeft ze een punt. "Waarschijnlijk komt hij er het gewondst uit, uiteindelijk" Zeg ik schouderophalend. Daar kan ik dan ook niks aan doen. Als hij zo nodig wil vechten pakt-ie maar een boksbal. "Dus ga je me nog uit jezelf vertellen wat je hem verteld hebt?" Zeg ik uitdagend, dwingend en boos.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Heeft Jaims gelijk en betekent 'tot ze lossen' 'toegeven'?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij is uitdagend, dwingend en boos. Maar het doet me helemaal niets. 'Nee, ik ga je het niet vertellen,' zeg ik bijtend. Ik doe het gewoon niet. Bob moet me gewoon losmaken. 'Maak me los.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Eerder vandaag was ik nog wel zo stom geweest haar los te maken als ze beloofde dat ze het zou vertellen. Nu niet meer. Ik vertrouw Leslie niet meer op haar woord. En aangezien ze weigert doe ik wel wat ik haar belooft heb: Ik laat de zweep opnieuw neerkomen op haar vingers, maar dan een tikkeltje harder. Gewoon, ietsjes. Zodat ze weet dat ik harder mep als ze het niet vertelt. En daarbij is dit nog maar een klein zweepje.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    De zweep komt weer neer op mijn vingers maar dit keer iets harder. Ik probeer geen kik te geven. Ik blijf gewoon zwijgen en geef geen antwoord op zijn vraag. Ij probeer weer mijn hand los te krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Leslie hoeft haar mond niet eens open te doen om duidelijk te maken wat ze me wil vertellen. Dus knalt de zweep opnieuw op haar vingers, nog wat harder als daarnet. "Niks? Nog steeds niet?" Zeg ik af en toe. Ik speel een halve melodie op haar vingers. Alleen moeten de noten er nog bij gedacht worden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik slaak een zachte kreet van pijn. Uit automatisme wil ik mijn hand weg trekken, maar die zit vast gegespt. 'Er valt niets te vertellen,' antwoord ik hem bot. 'En laat mijn hand met rust oké?!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Nog een slag. Niet harder. Wel pijnlijk. "Reden" Zeg ik alleen maar.

    [Om 0.00 ga ik sws]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Omdat je een klootzak bent, nou goed?' sis ik naar hem. De zweepslagen doen echt pijn. 'En die zweepslagen op de hand worden ook wel saai hoor,' bijt ik hem toe.

    [ik ook]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Goed dan. Saai. Ik pak een liniaal met minuscule scherpe puntjes die eruit steken en besluit die te gebruiken voor haar buik. Nieuwe gevoelige plek. Kwetsbaar. Ik laat het ding even op haar buik neerkomen. "Test test" Zeg ik er sarcastisch bij. Het lijkt haar pijn te doen, en dat is goed. Bij buikpijn wil je in elkaar krimpen. Op deze tafel lan ze dat niet. Prima. Probleem Saai opgelost. "De échte reden" Sis ik. "Wat heb je hem vertelt, en hoezo heb je de belofte niet verbroken? Je snapt de gevolgen van liegen en eerlijk zijn toch?"


    Stop acting normal. It gets bored.