• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [HAHAAHAHA GENIAAL DEEM XD]


    [In eerste instantie niet eens door gehad xD hahaha:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Zo erg ben ik ook weer niet hoor,' protesteer ik zachtjes. Want hard praten leek me niet handig. 'Ik eet helemaal niet zoveel.' Automatisch kijk ik naar mijn magere lichaam. Misschien zelfs te weinig, niet dat we thuis veel eten hadden, maar ja... Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik kruip achter hem aan. Hij kijkt naar een kamer, die er niet al te gezellig uitziet en dus ook niet uitnodigend. 'Zeker,' vraag ik zachtjes en inspecteer even of die wel echt leeg is, maar er is geen geluid te horen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en luister naar hoe hij zingt, als hij klaar is kijk ik hem wer aan. 'Je bent goed, je kan dansen en ook nog zingen.' zeg ik dan grijnzend. 'Moet ik nu gaan zingen?' vraag ik dan en lach even. 'Ik kan je zeggen dat wil je niet horen.' zeg ik lachend. 'Maar dat was echt goed.' zeg ik dan en druk weer een kusje op zijn lippen en blijf gewoon op zijn schoot zitten en kijk weer kort de zaal rond, het is werkelijk indrukwekkend groot en mooi.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ik opende het rooster dat naar de kamer leidde en keek nog eens goed rond, maar er was niemand te zien. Ik wenkte Amy omp naar benden te komen. ik draaide voor de zekerheid de deur nog eens vast. Ik zag een grote whiteboard hangen met aantekeningen hangen en een wereldkaart. Op Zwitserland stond een punaise. DanceRule stond erbij geschreven. Bingo.
    "Moet je dit zien," zeg ik en wijn naar de punaise. Ik zie ook nog andere punaises zitten één op Sydney en één op Londen. Ik schudde mijn hoofd, daar kwamen wij dus vandaan. Ik keek op het whitebord. 12 september stond er bovenaan geschreven. 1 december, show. Met een vragend gezicht keek ik naar de nota. Geven wij ook shows dan? Ik haalde mijn schouders op. Ik hoorde voetstappen aankomen.
    "Snel," zeg ik niet al te luid tegen Amy en we sprongen het rooster in. Ik had het rooster net op tijd dicht of er kwam al iemand binnen. ik was zo blij dat ik de deur op slot had gedaan. Hijgend zaten we naast het rooster. Niet cliché.
    "Allerliefste Amy Michels. Wil je mijn vriendin zijn?" vroeg ik aan haar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [WOW lang stukje ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Nowwwiiii kom terug online! ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik keek naar het bord en hapte naar adem. Ik liet mijn vinger over de kaart strijken en sloot even mijn ogen. Ineens sprint Luke terug naar het rooster, voor hem ga ik erin en daarna hij. We hadden maar een paar seconde later hoeven zijn en we waren betrapt geweest. Ik kijk door het rooster en zie de mannen.
    Met grote ogen kijk ik op naar Luke en moet me inhouden niet veel geluid te maken, want ik moest echt lachen. Grijnzend kijk ik hem aan, sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen op de zijne. 'Tuurlijk,' fluister ik. 'Maar echt nu? Op dit moment,' vraag ik zachtjes met een lach op mijn gezicht. Het was klein in de schachten, maar op een of andere manier kon ik me geluidloos tegen Luke aan nestelen en drukte nog een kus op zijn lippen. 'Ik zou niks anders willen dan jouw vriendin zijn,' glimlach ik en kus hem weer. Teder en liefdevol


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Bew xD Duurde langer als ik d8, srry]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Ne de kus gaf ik antwoord op haar vragen.
    "Jij wilde geen cliché, ik geef je geen cliché, en waarom niet? Ik hou van deze plek, lekker dicht opeengepakt enzo," zeg ik schouderophalend.
    "Sorry dat ik nu even heel onliefdevol ga doen, maar ik zou graag willen horen wat ze zeggen," zeg ik en geef haar nog een kusje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [yay! Hoi noooowwii 8)

    Vindt je het trouwens erg dat ik Nowi zeg? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oehhh, erg beginnen allemaal koppeltjes te ontstaan. Ps. Reageer langzaam, ben op m'n mobiel..... :Y) En Ian??? :)]]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Je wilt een reden hebben?' sis ik naar hem. 'Oke. Die kun je krijgen. Om je pijn te doen. Je vertrouwen te beschamen.' ik ben furieus. Ik kijk kwaad naar hem. Ik vergeet zelf eigenlijk een feit. Ik heb de belofte niet gebroken. 'Dat zouden redenen kunnen zijn om die belofte te breken,' zeg ik er daarom achteraan. En dan stribbel jk weer in de gespen. 'Maak me los!'


    Marcell/Man
    Ik zou het bijna gedaan hebben. Maar dan dringen -ondanks mijn woede- Leslies laatste paar woorden dieper tot me door. Ik stop halverwege mijn pas en draai me naar Leslie toe. "Zouden redenen kunnen zijn? Wat is in mijn godsnaam je echte reden? Of wil je nu ineens zeggen dat.. Je hebt hem gebroken!" Ik probeer haar echt te begrijpen -uit eigenbelang-, maar het lukt niet. En dat frustreert me. Bovenop de haat en woede richting haar. Nee, zo heb ik niet veel geduld. Ze moet verdomme een keer eerlijk zijn!


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even teleurgesteld aan, maar kijk dan door het rooster en houd me stil. Iets waar ik heel goed in was, net zoals lessen stiekem volgen al was dat iets anders. Het viel me op dat eentje een pistool bij zich had, de meeste hadden dat namelijk niet. Ik bijt op mijn lip en luister naar hun woorden. Alleen word ik er alleen maar misselijk van. De punaise in Londen doet me rillen. Hoe kwamen ze bij mij terecht? Mij hersens draaide op volle toeren, terwijl ik naar de kaart staarde en hun vaag aan hoorde. Hoe kwamen ze aan mij? Ik was niet heel bekend in de stad, was gewoon 1 van de bewoners. Ik had een beurs aangekregen en ik weet dat ik redelijk jong ben om die al aangeboden te krijgen. Maar hoe.... Hoe komen ze dan bij mij? Zoveel krijgen een beurs aangeboden!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [*Virtual box* Naoom.. Ik ook! Wat voor een koppeltjes? Er zijn er tog al heel veel?
    @Jaims: No problemo. Hij is wel origineel XD Die heb ik zelf nog nooit gehoord.. Uno problemo als ik Jaims zeg?]


    Stop acting normal. It gets bored.