• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]

    Guy Richard Campbell

    Ik glimlach en begroet de jongen ook even. Ik kijk naar Lisa en glimlach naar haar. Dan richt ik me tot Anna. 'mmm...' ik kijk even bedenkelijk, maar echt honger had ik niet. Ik had tenslotte net mij ontbijt op. 'nee dankje,' glimlach ik naar Anna. 'neem jij wat?' ik kijk haar aan en dan naar de taartjes. Op slag was ik van gedachte verandert. 'ik neem toch wat,' grinnik ik en kijk haar aan. 'wat neem jij?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Ik neem niks, hoe lekker het er ook allemaal uitziet" zeg ik dan "na die chocolademelk gaat er voorlopig niks meer in" zeg ik dan. Dan komt Lisa met grote mokken warme chocolademelk met slagroom en zet die op het tafeltje neer. "Wouden jullie er nog wat bij hebben?" Vraagt ze dan en kijkt ons om de beurt even aan. Ik schud mijn hoofd. "Anders ontplof ik straks" zeg ik dan.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk naar Lisa en twijfel even. 'We kunnen anders wat delen,' vraag ik Anna en kijk haar aan. Misschien zou ik ook geen hele opkrijgen. Ik kijk naar de chocomelk die er lekker uitziet. Dat ik hier niet eerder ben geweest... Nou eigenlijk vrij logisch, meestal ga ik even snel langs de starbucks en verder ging ik naar cafétjes en alles om wat te drinken. Dit vind je nou ook niet echt bepaald snel. 'En als je wilt delen mag jij kiezen welk taartje.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Ja is goed" zeg ik dan tegem hem. "Doe maar wat lekkers" zeg ik dan tegen Lisa en ze knikt en loopt weg. Ik neem een slok van mijn chocolademelk en glimlach, heerlijk. Natuurlijk zit er meteen slagroom op mijn neus en ik grinnik even. Weghalen heeft toch geen zin en ik neem weer een slok. Dan komt lisa aangelopen met een bordje met twee vorkjes en met gebak erop en zet het neer. "Ik hoop dat jullie hem lekker vinden" zegt ze en loopt dan weer weg en verdwijnt de keuken weer in.

    Guy Richard Campbell

    Ik lach om Anna. 'Er zit wat op je neus.' ik grinnik en buig over tafel. Ik druk een kusje op haar neus, waardoor de slagroom nu op mijn lippen zit. Ik lik mijn lippen schoon en neem dan een slokje drinken. Ik kijk naar het gebakje en glimlach.
    'Het ziet er in iedergeval lekker uit,' grinnik ik. Ik kijk Lisa even na en kijk dan naar Anna. Ik pak een vorkje en neem een hapje.
    'Heerlijk,' grijns ik en kijk haar aan. Ik steek het vorkje met een stukje erop naar haar uit. 'Mond open,' grijns ik en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij lacht om mij om de slagroom op mijn neus "er zit wat op je neus" zegt hij grinnikend en buigt voorover en drukt een kus op mijn neus. Ik veeg mijn neus nog wat af met mijn hand en glimlach. Hij kijkt naar het gebakje "Het ziet er in ieder geval lekker uit" grinnikt hij en en hij pakt een vorkje en neemt een hap. "heerlijk" zegt hij met een grijns en kijkt me aan. Hij pakt weer een stukje en steekt de vork naar mij uit. "Mond open" zegt hij en ik hap het stukje gebak van de vork en ik knik. "zeker lekker" zeg ik dan. "Maar een jaar geleden dus, toen ik hier kwam helpen enzo, keek ik af en toe naar hoe Lisa de gebakjes maakte en ze mooi opspoot en versierde enzo en toen zei ze dat ik het maar eens moest proberen." begin ik. "Nouja, toen ben ik eigenlijk een soort van in de leer bij haar gegaan en kwam ik hier elke zaterdag om te helpen met het gebak en om het te leren enzo en ik hielp in de winkel mee als dat nodig was en toen bleek dus dat ik best wel goed kon bakken en er talent voor had en ik had er ook nog eens veel plezier in. Ik heb toen zelfs nog even staan twijfelen of ik dat niet misschien als opleiding moest gaan doen, maar Lisa vond het zonde van mijn danstalent en zei toen dat ik gewoon bij haar alles kon leren als ik dat wou. Zo kon ik het leren zonder te stoppen met dansen en had zij iemand voor noodgevallen en om extra te helpen" vertel ik.

    [hallow]

    [Ik reageer zo:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed :) ik ga even snel douchen]

    [hallow]

    Guy Richard Campbell

    Ik lach en kijk haar aan. 'Mmm... Dan mag jij voor mij wel cakejes gaan bakken hoor,' grinnik ik en kijk haar aan. Ik neem een slok chocomelk en lik de slagroom van mijn lippen. Ik bijt op mijn lip en grijns naar haar. 'Maar ik ben blij dat je voor dansen hebt gekozen, anders had ik je misschien niet ontmeot.' Ik kijk haar aan en neem nog een hapje gebak. Ik kijk het restaurantje rond en glimlach. Dit soort dingen wilde ik zeker wel vaker doen met Anna. Ik neem nog een slok chocomelk en kijk haar aan. 'Ik kan aardig koken. geen cakejes, maar echt avond eten,' grijns ik en kijk haar aan. Best wel trots op het feit dat ik kan koken. Het kon nog best leuk zijn ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik grijns even en neem nog een slok van mijn chocolademelk. "Dan kan jij het avondeten maken en ik het toetje" zeg ik dan. "Dat is misschien wel een idee voor een volgende date" zeg ik dan met een grijns. "Samen de hele dag in de keuken staan" zeg ik dan en ik pak het andere vorkje en prik een stukje van het gebak erop en eet die op.

    [reactie?? =)]

    [Heeft het nog zin om met dit topic door te gaan, aangezien niemand meer reageert]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [geen idee, eigenlijk moet ze iedereen even een berichtje sturen of ze nog verder willen...]