• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]

    [ik ga slapen, morgen weer werken, doeidoei en weltruste]

    Guy Richard Campbell

    'Wat ik ken van de tango,' herhaal ik vragend. 'De houding en dat de man meestal leidt.' Ik grinnik. Hopeloos geval ben ik dus. Ik grinnik en kijk haar aan. 'Maar ik leer snel,' zeg ik overtuigend. En dat was ook echt zo. ik grinnik en kijk haar aan. 'Nou dansen.' Ik maak een pasje wat, dacht ik dan, bij de tango hoorde. best erg dit... Ik grinnik en kijk haar aan. 'Nou teach me.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Jij bent mijn kamergenootje toch?' Ik kijk haar vraag aan. Of er moet nog iemand Penolope heten, maar dat lijk me niet. Ik lach en knik instemmend. 'Maar je doet dus ook ballet. Gezellig,' zeg ik enthousiast en kijk haar vrolijk aan. Ik rek me even uit en ga dan staan. 'Ben jij hier al vorig jaar geweest of ook je eerste jaar,' vraag ik haar met een glimlach. ik ga weer zitten en kijk haar nieuwsgierig aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik deed het rubberen 'hoesje' om mijn tenen zodat die geen zeer deden na amper 5 minuten dansen en knoopte de lintjes om mijn been.
    "Jup, je kamergenoot" lachte ik.
    Ik keek op terwijl mijn andere schoen moest lijden onder de schaar.
    "2e jaar, maar het eerste jaar dat ik dingen heb om over na te denken" zei ik met een zucht.
    Gewoon ietjes meer duidelijkheid zou echt leuk geweest zijn, maar blijkbaar was dat niet mogelijk.

    Anna Bailey Miller
    "Hmm oke, dat geld voor alle stijldansen" grinnik ik. Hij zet een pasje en ik grinnik even. Guy die de tango wil leren. Ik leg eerst even het een en ander kort uit en begin dan dan rustig een paar passen te doen.

    Rosalie 'Rose' lauren Campbell

    'Hoe bedoel je meer problemen?' Ik kijk haar vragend aan en schenk haar een glimlach. Ondertussen ben ik gestopt met stretchen en kijk ik even om me heen. Best raar dat ik Penolope eigenlijk niet eerder ben tegen gekomen. Nou ja... Eigenlijk ook weer niet heel raar, aangezien ik 2 keer buiten terrein was met Lucas. Ik denk na. Of wacht is. Toen ik met Lucas aan een tafel zat, zat zij daar ook bij. Ik glimlach even. Dat ik dat vergeten ben! Ik kijk Penolope aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    "Boys" zuchtte ik waarna ik rechtstond en naar de balk liep.
    Ik deed wat simpele oefeningen en ging toen over op het moeilijke werk.
    "Ik weet gewoon niet wat ik moet denken over zijn actie, misschien was het wel puur uit medelijden omdat ik geen pokerface kan houden".
    Ik liep naar de boxen en zocht een liedje.
    Ik kwam uit bij Dark Paradise en begon te dansen.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk naar haar en luister naar haar terwijl ze verteld. Ik denk na. 'Heb je het gevraagd,' vraag ik dan en ga tegen de muur zitten. Ik trek mijn knieën op en denk weer even aan Lucas. Wat zou hij nu aan het doen zijn? Ik keek bewonderend naar haar gedans. Ze was goed, maar dat was bijna iedereen hier. Anders zat je hier niet. Ik denk na. 'Wat heeft hij er dan over gezegd,' vraag ik maar om mijn eigen gedachte te minderen. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Penolope.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Het leuke aan goed kunnen dansen was dat je kon dansen én praten tegelijk.
    Ik zat verzeild in een paar dubbele Pirouettes waarna ik op mijn beide voeten terechtkwam en haar aankeek.
    Het liedje was toch gedaan.
    "Ik had het gevoel dat hij me wou kussen, maar toen deed hij dat niet, mijn gezicht verraadde dat ik dat niet leuk vond waarna ik zei dat ik wel zou weggaan in plaats van hij en naar binnen liep, ik liep naar hier, begon te dansen, toen stond hij hier, kuste me, vroeg me om meer over mezelf te vertellen en liet me weglopen".
    Het was een verkorte versie van wat er echt gebeurd was, maar wel alles zat in mijn uitleg.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Bedenkelijk kijk ik haar aan en bijt op mijn lip. 'Ik weet het niet.' Ik kijk haar aan. Eigenlijk was het wel vreemd.
    'Waarom liep je eigenlijk weg,' vraag ik haar dan, aangezien ik dat niet wist en ook niet begreep. 'Ik bedoel... Misschien dacht hij dat hij een fout had gemaakt om je te kussen en liet je daarom weglopen,' zeg ik. Ik had geen idee. Het was waarschijnlijk ook een verkorte versie van wat er gebeurd was.
    'Ik zou er met hem over praten,' vervolg ik en kijk haar peinzend aan. 'Ik weet het namelijk ook niet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez

    "De eerste keer omdat ik me echt stom voelde, de 2e keer omdat ik mijn ouders moest bellen, maar ook gewoon om na te denken" mompelde ik.
    Ik liet me neerzakken tegen de spiegel en staarde voor me uit.
    Mijn rode haren zaten nog in een strakke dot wat eigenlijk wel pijnlijk was, maar je wendde eraann.
    Net zoals Pointes, pijnlijk, maar je wendt eraan en het geeft een mooi effect.
    Ik legde mijn gezicht in mijn handen en zuchtte zachtjes.
    "Ik wil wel praten, maar ik weet niet waar hij is, of als hij wel met me wilt praten, hij had een blik in zijn ogen die ik niet kon plaatsen".

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:11 ]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Hé...' ik sta op en loop naar haar toe. ik ga naast haar zitten en trek haar in een knuffel. 'Het komt wel goed joh. En als hij niet wilt moet hij lekker zelf weten, maar dan is hij wel dom bezig en jouw niet waard.' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Oké?' Ik laat haar weer los en tik even mijn mijn vingers op de grond. 'En als je heel dringend met hem wil praten ga je hem zoeken en anders wacht je even een dagje.' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Een zucht rolde over mijn lippen waarna ik mijn hoofd tegen de spiegel liet steunen.
    "Life's a bitch" mompelde ik waarna ik mijn Pointes uitdeed.
    "Volgens mij hebben we nog niet eens een leerkracht" zei ik waarna ik even met mijn ogen rolde.
    "Dus echt missen zullen ze me niet doen".
    Ik dropte alles in mijn tas en deed weer mijn gewone kleren aan.
    Mijn rode haren hingen weer los om mijn schouders, "Ik zal wel horen als ik een les heb gemist" zei ik simpel waarna ik naar buiten liep.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:38 ]

    [goedenavond =)]

    [kan je een reactie plaatsen of moet ik hem nog even aanpassen?? xD]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 18:51 ]

    Guy Richard Campbell

    'hè niet lachen!' ik grijns en volg dan haar bewegingen. Het is nog knap lastig, maar het gaat volgens mij redelijk goed. Ik kijk haar aan terwijl we bewegen door de ruimte. De nijging om haar nu te zoenen is groot.... Ik kijk naar de deur. Er zal heus niemand binnen komen in die paar seconde. Vlug druk een kusje op haar lippen en draai haar dan Eem rondje. 'Hoe doe ik het,' vraag ik met een lachje. 'waarschijnlijk ben ik waardeloos maar ach.' ik grijns en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne