• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik luister naar zijn verhaal. 'Maar luister luke.' Ik draai me nu helemaal om. 'Je bent nu weg, ik weet zeker dat ze ongerust zijn en hun beslissing over dansen hebben aangepast. Ze willen je niet kwijt, dat kan ik niet geloven. Dus als jij thuis komt... Dan word je met open armen ontvangen en mag je doen wat je wilt. Als ze dat brandmerk zien...' Ik kijk hem aan en streel zijn wang. 'Je ouders laten je dansen, dat weet ik zeker.' Ik geef hem een kusje en bijt op mijn lip. Alleen zou dat betekenen dat hij neit naar Londen komt...


    Luke Moore

    "Nee, Amy, nee," zeg ik met tranen in mijn ogen.
    "De vorige keer kreeg ik huisarrest omdat ik ontvoerd werd, ze werden laaiend op me. Weet je waarom? WAAROM? Omdat mijn moeder kapsel dooreen was van het rennen. Ik liep naast hen terwijl ze me meenamen! Naast me nota bene!" schreeuw ik. Ik kon er niet meeer tegen mijn ouders zijn vreselijk!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    'Aha,' zeg ik dan sarcastisch. 'Dus dán besluit je je wel ineens aan de regels te houden?' ik kijk hem met een spottende blik aan. 'En ik neem dus aan dat je ook zo thuis bent. Aangezien je me niet tegen spreekt.' ik daag hem uit. Want dat emotieloze is irritant. 'En het gaat je inderdaad niets aan over mijn familie.' mijn zelfmoordplegende vader en niet meer om mij gevende moeder sinds mijn vader dood is. 'En het enige wat ik moet weten is wanneer je me nu laat gaan. Want het is verdomme zinloos.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kreeg tranen in mijn ogen. Nooit was er iemand voor mij geweest, nooit was er iemand geweest waar ik op kon terugvallen.
    En voor het eerst hoorde ik iemand zeggen dat hij mij had. Dat ik er was voor HEM. En misschien was dat wel nog belangrijker dan om iemand te hebben... Er voor iemand zijn...
    Zijn woorden raakten me echt. Veel dieper dan hij ooit had kunnen denken. Want bovenal was ik in iedereen zijn ogen, steeds het kleine meisje gebleven.
    Hij zag me anders... Volwassen.
    Ik glimlachte waterig naar hem.
    "Jeg elsker deg." fluisterde ik enorm zacht en drukte in een opwelling mijn lippen op de zijne.
    De eerste seconde verstijfde ik. Wat doe ik nu?
    Maar meteen daarna kuste ik hem echt. Het kon me niet schelen waarom ik dit deed, ik deed het en kon er maar beter van genieten. Ik sloot mijn ogen en liet elke gedachte varen, zelfs de twijfels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nouww, Les is hem echt aan het uitlokken xD]

    Marcell/Man
    "Nee, niet zinloos" Zeg ik net zo emotieloos als al de hele tijd. "Want wat ga je doen als je naar de slaapzaal mag? Oja, naar Josh om weer eens te vertellen dat ik je weer pijn gedaan heb. En dat ik weer zo vreselijk ben, zodat hij mij weer gaat slaan. Je zegt zeker niet dat je straf heel erg meeviel vergeleken met wat ik eerst in gedachten had. Nee joh, klinkt niet stoer. Dat wil ik ook weer niet. Maar als ik je ook maar zeg om één keer in de cel te stoppen ben je verlamd van angst en beloof je vanalles wat je niet waar maakt"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [NALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik kijk naar hem en een steek gaat door me hart. Hem zo zien.... 'Hé...' Ik druk een kus op zijn wang en veeg met mijn duim de tranen weg. 'Je kan altijd naar mij komen,' fluister ik schor en kijk hem aan. Dan sla ik mijn armen om hem heen en houd hem stevig vast. Tranen branden in mijn ogen. Zouden zijn oduers echt zo doen? Nee, toch? 'Ik ga mee,' fluister ik beslist in een opwelling. 'Ik ga mee naar Australië,' herhaal ik nu wat aarzelender. 'Om je spullen te halen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okay ik ga mijn laptop opstarten, op mobiel haat ik het om lange stukken te schrijven]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oee, komt er een lang stuk? -wbw-]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Langer dan wanneer ij op mijn mobiel zou zitten in iedergeval (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik geef inspiratie xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ze fluistert weer iets, was het nou Noors? Dan voel ik ineens haar lippen op die van mij. Het is alsof ik een klap krijg. Een klap voor met herinneringen. Ze kust me en ik kus haar verwart terug. Ik sluit ook mijn ogen en kus verder terwijl alles ineens lijkt terug te komen. Is dit illusie? Dat ik me ineens alles verbeeld? Maar nee, dit gevoel herken ik. Nala heeft me eerder gekust. Buiten, toen ik haar ving vanaf de paarden. En ook toen ik bewusteloos was. En ook toen ik wakker werd. Ik herken het. EN alles komt terug. De jongen die er was, dat is Ian. Nu weet ik waarom hij me irritant vindt, ik heb met zijn vriendin gezoend. Naomi. Naomi. Naomi. Ze schiet door mijn gedachten. Hoe? Wat? Ik ben verward en verbreek de kus en kijk Nala dan aan. 'Mijn lievelingskleur is rood,' fluister ik dan. 'Ik ben Sam, 17 jaar, en ik doe hiphop.' ik weet alles weer. En dat komt als een klap aan. Mijn hoofd bonkt heviger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik tril zachtjes als hij zegt dat ik verlamd ben van angst zodra hij zegt om me in de cel te stoppen. En dat ik dingen zeg die ik niet waar maak. Ik klem mijn kaken op elkaar. 'Josh is niet mijn vriendje, bijna zelfs nog een onbekende. Ik ga hem echt niet alles zeggen, oke?' sis ik hem toe. 'En het is toch zo, je doet me pijn. Mijn hand, die kan ik zeker vandaag nog niet gebruiken. Ik zou niet eens woorden hoeven te noemen tegen hem, het is gelijk duidelijk dat er iets is gebeurd. Dus je komt er toch niet onderuit. Dus laat me gewoon gaan.' ik kijk hem kwaad aan. 'En anders zijn de putjes in mijn buik ook wel bewijs zat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, drama drama drama Sam xD]

    Marcell/Man
    "Wow, putjes in je buik. Een grote snee was spectaculairder geweest" Zeg ik. Ik maak haar nog steeds niet los. Hoe zou ik dat ook moeten doen? Als ze steeds zo'n grote mond geeft weet ik wel zeker wat ze gaat doen als ze lichamelijk weer ruimte heeft. "Kan ik je ook wel geven?!" Niet uitdagen, niet uitdagen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Iks per mijn ogen weer open en slaak een klein vreugdekreetje.
    "Je weet het weer!" riep ik blij, lachend.
    En toen besefte ik dat hij zich dan wel ALLES weer herinnerde. Dat hij weer wist hoe hij tegenover mij stond en dat hij zich herinnerde dat hij dus helemaal niet op mij verliefd was.
    Zonder zijn geheugen kon ik mezelf nog makkelijk wijsmaken dat het goed kwam, maar nu...
    Nu wist hij weer dat hij helemaal niets voelde voor mij en werden al mijn dromen in de grond geslagen.
    Ik kreeg weer tranen in mijn ogen. "Je weet het weer." zei ik nog eens en probeerde echt blij te zijn voor hem. Probeerde de glimlach om mijn lippen te laten zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik tss hem, 'Alsof je dat zou doen,' bijt ik hem toe. 'Je doet het nu weer, spreekt met woorden, maar laat de daden achterwege.' ik ben er niet bang voor dat hij ook maar iets doet. En ik stribbel weer tegen in de gespen wat echt geen zin heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.