• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze is in eerste instantie helemaal blij en vrolijk, dat ik alles weer weet. Maar dan zie ik de tranen in haar ogen als ze zich iets lijkt te beseffen. Ik kijk haar vragend aan. Ze zegt weer dat ik het weet, maar haar masker lijkt te breken. 'Ja,' fluister ik. En nu snap ik wat dat moet betekenen voor haar. Lege Sam leek te vallen voor Nala. Maar volledige Sam zit met gemixte gevoelens. Met gevoelens voor Naomi ook. Maar Nala is er voor me. Naomi niet. En dat heeft een reden, omdat ze toch wel voor Ian kiest. Ze zal nooit voor mij kiezen. Maar zou dat niet egoïstisch van me zijn? Omdat ik Naomi niet kan krijgen, dat ik dan Nala maar neem. Nee, zo ben ik niet. 'Ja ik weet alles weer,' fluister ik weer. 'Maar ook wat er zojuist gebeurd is. En dat je er voor me bent.' ondanks dat ik echt gigantische hoofdpijn heb, kan ik wel nadenken, wat voor mij eigenlijk een wonder is. 'En aan de andere kant weet ik niets. Ik weet niet wat ik moet doen.' ik kijk haar aan. Ik moet een keuze maken, tussen wat ik niet kan krijgen, en ik wel wil. En wat ik wel kan krijgen, en ik misschien wil. En dan, voordat ze nog iets kan zeggen druk ik een kus op haar lippen. 'Dankje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awwhh, ik heb zo'n medelijden met Nala! Maar ik moet wel zo gaan]

    Marcell/Man
    "Eigenlijk zei ik niet dat ik het zou doen" Zeg ik. "Ik zeg alleen dat het spectaculairder was" Hoewel mijn woorden er bijna wel bij passen, lijk ik absoluut niet op een moeder die een pruilend kind corrigeert op wat hij bedacht bij wat zij zei. Absoluut niet. Ik ben emotieloos, verveeld bijna. Ik begin me te ergeren, maar uit dat niet in woede. Gewoon in niks. Helemaal niks. "Je snijdt jezelf nog eens als je zo in die riemen blijft tegenstribbelen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik beantwoord zijn kus als vanzelf, hoe onverwachts hij ook kwam.
    Wanneer hij mijn lippen loslaat om me te bedanken ga ik gewoon weer tegen hem aanliggen, met mijn hoofd op zijn schouder.
    "Nee, jij bedankt."
    Bedankt voor deze fijne illusie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij alleen maar zei dat het spectaculairder was. 'Sukkel,' zeg ik tegen hem. 'Ik citeer; "Kan ik je ook wel geven?!" . Dus je zei het wel degelijk.' hij zegt dat ik mezelf nog snijd als ik zo blijf tegensgtribbelen in de riemen. 'Dat zou niet nodig zijn als jij me los zou maken,' bijt ik hem toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ze gaat weer tegen me aanliggen. Haar hoofd ligt op mijn schouder. 'Nee, jij bedankt,' zegt ze. En ik weet niet waarvoor ze me bedankt. Omdat ik me alles weer herinner? Omdat ik op het punt sta dat het me allemaal teveel word? Omdat ik helemaal verward ben? 'Ik ben verward,' mompel ik. Ik weet niet wat ik met mijn gevoelens aanmoet. Of met Nala's gevoelens. Volgens mij is het wel duidelijk dat Naomi niets voor mij voelt. Ze is met Ian. Volgens mij zag ze mij alleen maar als een tijdelijk speeltje ofzo. Ik heb ook heel erg pijn, heel erg pijn aan mijn hoofd. En dan val ik uitgeput in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik wou al iets zeggen, om hem gerust te stellen en te zorgen dat hij niet meer zo verward was. Maar toen ik opkeek, zag ik dat hij al in slaap gevallen was.
    Ik glimlachte licht. Hij zag er schattig uit zo, vredig.
    Ik ging heel voorzichtig rechtop zitten en legde mijn handen op mijn buik. Nu hij sliep had ik weer tijd voor mijn eigen problemen.
    Zou ik echt zwanger zijn? Zou er echt een klein persoontje in mij groeien?
    Ik beet op mijn lip. 1 ding stond vast: als ik zwanger was, zou ik geen abortus plegen... Nee, ik wou geen moordenaar zijn.
    Ik spreidde mijn vingers een beetje, terwijl ik nog steeds naar mijn buik staarde.
    Nja, er was nog steeds kans dat ik niet zwanger was, maar stel nu... Stel. Dan zou ik het niet kunnen vermoorden. En het was misschien vreemd, maar voor mij zou dit kind geen voortvloeisel uit een verkrachting zijn. Het is gewoon mijn kindje, van mij alleen.
    Er kwamen wat tranen in mijn ogen. Een zwangerschap zou heel wat problemen voortbrengen. Waarschijnlijk zouden ze hier niet blij zijn met een zwangere danseres.
    Maar door de tranen heen glimlachte ik. Want hé, er groeide wel een klein wezentje in mij.
    Als ik zwanger was, verbeterde ik mezelf snel. Als.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer waar staat Ian's reactie en Sam heeft zijn geheugen terug, jeej!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ey, en zo denkt Naomi niet over Sam!! Hij is niet haar speeltje, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar dat weet Sam niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hmmmm.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik voel een beetje beweging naast me maar ik kan er niet wakker van worden. Ik droom, maar ik weet in het begin niet wat ik droom. Ach ja, een droom is altijd beter dan de duisternis of een nachtmerrie.

    Ik sta in een soort doolhof, en ik loop erdoor en kijk om me heen. Er zijn van die hoge groene struiken. Wat het doel hiervan is? Geen idee. Maar ik loop wel gewoon door. Ik ga met mijn hand door mijn haar. En dan kom ik op een splitsing uit. Er staan twee bordjes. Naar links Wat goed voor je is en naar rechts Wat jij wil. Ik kijk ernaar. Waar moet ik tussen kiezen? En dan zie ik dat aan het einde links Nala glimlachend staat en aan het einde rechts Naomi. Dus daar moet ik tussen kiezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk naar hem en een steek gaat door me hart. Hem zo zien.... 'Hé...' Ik druk een kus op zijn wang en veeg met mijn duim de tranen weg. 'Je kan altijd naar mij komen,' fluister ik schor en kijk hem aan. Dan sla ik mijn armen om hem heen en houd hem stevig vast. Tranen branden in mijn ogen. Zouden zijn oduers echt zo doen? Nee, toch? 'Ik ga mee,' fluister ik beslist in een opwelling. 'Ik ga mee naar Australië,' herhaal ik nu wat aarzelender. 'Om je spullen te halen.'


    Luke Moore

    "Doe maar, maar trap er niet in het zijn echt heilige boontjes als het dan op vreemden aankomt," zeg ik nors. Ik moet mijn eigen ouders niet.
    "Ik maakte op mijn vijfde een tekening voor mijn moeder. Ze gebruikte hem als aanmaakpapier voor de openhaard,"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    Ian Silvas


    Ik loop rustig met haar mee, sla mijn arm om haar middel en druk een kus op haar slaap. 'Gaat het,' vraag ik zacht en bekijk de zeikant van haar gezicht. 'Ik probeer aardig tegen hem te doen, maar het gaat niet. Sorry.' Ik kijk recht voor me uit en sluit even mijn ogen. Sorry Naomi, sorry, maar Sam dwarsboomt me gewoon te veel, dacht ik bij mezelf.


    Naomi Micheal

    'Het gaat prima.' zeg ik dan en glimlach even zwak en bijt dan op mijn lip. Als hij zijn arm om mijn middel slaat ga ik dicht tegen hem aanlopen en glimlach dan toch even. 'Ik begrijp dat jezo oet, je hebt er ook alle rect voor, maar toch, hij is zijn geheugen kwijt, aan de ene kant is het misschien beter dat hij sommige dingen vergeten is.' zeg ik dat laaste zacht. Maar eigenlijk wil ik zo graag dat hij alles weer weet, ik weet niet waarom, ik heb Ian al, maar toch blijft het in mijn hoofd zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oeh, welke richting kiest Sam??? (nerd) Ian?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Pfff, ik heb nog geen idee XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.