• Ik dacht, houd de titel even zoals hij hoort. (:

    Het verhaal achter het awesome-people-topic.
    Er was eens een quizletter, die dacht: Ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome-people-topic en dat zijn wij:

    Sarah – Saarsel - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher, Minecrafter en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Saunders - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFanmily, Digrassidict, Campbell Saunders
    Marthe - Gallymogger - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod, Avatar en Potterhead, Firebender, Vuurheer, Narniër
    Nele - Neelsel - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, Blub
    Naomi - Excitatio - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober, Belg, Blub2
    Xanthe - IIlumination - is 14 en wordt 15 op 7 juli , Belg, Directioner en HoN vamp
    Fren - Souvenir, is 12 en wordt 13 op 9 januari, Belg, Tribute, Avatar, HP, Narnia, Directioner
    Lisette - Dittany - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Grammarnazi - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Haleb - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFanmily
    Nikki - Dirtypaws - is 17 en wordt 17 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Beaudine - Carstairs - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Stratosphere - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander, Tribure en Grammarnazi
    Tessa - TessaRose is 16 wordt 17 op 12 Juli, Nederlander, Directioner, District 2, Anglophile
    Jette - GeverfdeDame - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan, Avada Kedavra-er, Potterhead, Tribute, Little Black Star en Little Monster
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner, TWFanmily, District 2, District 11, District 12
    Kimberly - Gatiss - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander, Directioner, Potterhead, Sherlockian, Alien
    Isabella - Yancy - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner, Tribute, District 2, TVD, Teen Wolf, Saving Hope
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober, Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - KINGMALIK - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 oktober, Nederlander, Directioner
    Sterre - Prul - is 14 en wordt 15 op 9 oktober, Nederlander, Directioner, Tribute, Savant en Draki
    Sandra - Ellenpoep - is 15 en wordt 16 op 6 augustus, Nederlander
    Kim - Koopa - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander, Jurkie, Rusher, Gleek, Klainer, Jedhead, Olly Murs, hardcore Star Wars fan, Minecrafter.
    Precious - Avatar - is 14 en wordt op 28 oktober 15, Nederlander, Directioner, Tumbler-verslaafd


    Dear awesome people; I love you! <4

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:05 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Wat ik zei klopte ook niet (': Nu heb ik het goed gedaan en kom ik uit op zo'n 70 euri, daar komt dan nog Brielle-Spijkenisse bij, dan wordt het meer dan 80 euro.

    En ik ben geen Rotterdammer ;d

    (huil)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Ehm, ik moet nu gaan, anders ben ik niet om 1 uur in de stad c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik ga ook poef
    *poef*


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Maw :c Ik zit even een paar minuutjes aan de telefoon en jullie gaan er allemaal vandoor :c


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat topic gaat ook niet echt snel hé?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    deze meid moet werken ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Scientia schreef:
    Dat topic gaat ook niet echt snel hé?
    Jij bent degene die er nooit is


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    (...)Jij bent degene die er nooit is


    Als je je voelde zoals ik me gisteren voelde, zou je ook niet komen. Of niks zeggen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    (...)

    Als je je voelde zoals ik me gisteren voelde, zou je ook niet komen. Of niks zeggen.
    Hoe voelde je je dan?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    (...)Hoe voelde je je dan?


    Kut, dood, verschrikkelijk, moe, alsof ik elk moment kon doodvallen, afgrijselijk, like shit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    (...)

    Kut, dood, verschrikkelijk, moe, alsof ik elk moment kon doodvallen, afgrijselijk, like shit.
    Arme jij!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Scientia schreef:
    (...)

    Kut, dood, verschrikkelijk, moe, alsof ik elk moment kon doodvallen, afgrijselijk, like shit.

    Aww, ben je ziek? :c


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Aww, ben je ziek? :c


    Nee, alles ging gewoon fout gisteren -vandaag ook nog- + m'n regels + spierpijn die ervoor zorgde dat ik half kreupel was.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    O ja, het kwam ook doordat ik verschrikkelijk veel slaaptekort had en wat privé dingen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik krijg griep volgens mij :c


    The sun will rise and we will try again.