• Ik ga een nieuwe mobiele telefoon kopen en twijfel tussen twee verschillende telefoons. De een heeft Android 4.0 en de ander Windows 8. Volgens mijn broertje moet ik abdoluut kiezen voor Windows, omdat Android vaak traag is, maar wat ik er op internet van lees, is wel heel positief.
    Nu dus mijn vraag: heeft een van jullie een mobiele telefoon met Windows of Android en wat zijn volgens jou de voor en nadelen ervan?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Geen Windows. Android wordt traag als je er teveel troep op zet, maar Windows is echt bagger. Ik heb zelf een Windows telefoon gehad en dat werkt echt kut, het is een beetje net als Apple, heel veel dingen die veel gebruikt worden kan je niet gebruiken omdat het niet compatible is met Windows, alleen met Android of met iOS. Ik had in ieder geval altijd ruzie met dat Windows ding.


    Your make-up is terrible

    Ik zeg Android. Ik heb een Windows telefoon gehad en daar mankeerde altijd wel wat aan. Vooral internet was echt *&^%@ traag. Nu heb ik een Android en die werkt veel fijner en is makkelijk te gebruiken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Android all the way :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een Nokia Lumia met Windows, en het bevalt mij prima. (: Een nadeeltje is alleen dat WP heel erg in opkomst is en dus nog niet alles perfect kan, maar dat komt dus nog. Als je updates goed bijhoudt moet dat geen probleem zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    Android all the way :Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    android is beter :D:D:D

    ikke ook dinsdag nieuwe telefoooon eindelijk van de crackberry af.....

    hihihihihih...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    DarkSavior schreef:
    Android all the way :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    DarkSavior schreef:
    Android all the way :Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Android


    Let's always be stupid! Forever! :3

    Android, een vriendin van mij heeft Windows en kan heel veel apps niet downloaden wat wel met Android kan


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Windows phone heeft veel minder apps dan Android, en de snelheid van Android hangt vooral af van de specificaties van je telefoon.
    Windows heeft misschien als enig voordeel dat die bepaalde zaken beter zou kunnen synchroniseren met bijvoorbeeld een pc of windows 8 tablet,
    maar voor de rest zou ik zeker voor Android gaan (het liefste de nieuwste versie 4.2, ook wel Jelly Bean genoemd).


    I'll give you pleasure, I'll give you Duco

    Bedankt allemaal! Het is Android geworden en mijn telefoon kwam gister binnen. Ik ben er nu wat mee aan het prutsen en uitproberen. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Bedankt allemaal! Het is Android geworden en mijn telefoon kwam gister binnen. Ik ben er nu wat mee aan het prutsen en uitproberen. ^^


    Goedzo! Windows en blackberry en andere nog kleinere OS'en tellen niet mee op de mobiele markt. Als je een mobiel of tablet wilt moet je echt android of apple hebben, die hebben de meeste apps en zijn het verst ontwikkeld ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    En welke telefoon is het geworden?


    I'll give you pleasure, I'll give you Duco

    Duckers schreef:
    En welke telefoon is het geworden?


    Een Samsung Galaxy Ace 2.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel