• Ik dacht, houd de titel even zoals hij hoort. (:

    Het verhaal achter het awesome-people-topic.
    Er was eens een quizletter, die dacht: Ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome-people-topic en dat zijn wij:

    Sarah – Saarsel - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher, Minecrafter en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Saunders - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFanmily, Digrassidict, Campbell Saunders
    Marthe - Gallymogger - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod, Avatar en Potterhead, Firebender, Vuurheer, Narniër
    Nele - Neelsel - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, Blub
    Naomi - Excitatio - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober, Belg, Blub2
    Xanthe - IIlumination - is 14 en wordt 15 op 7 juli , Belg, Directioner en HoN vamp
    Fren - Souvenir, is 12 en wordt 13 op 9 januari, Belg, Tribute, Avatar, HP, Narnia, Directioner
    Lisette - Dittany - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Grammarnazi - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Haleb - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFanmily
    Nikki - Dirtypaws - is 17 en wordt 17 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Beaudine - Carstairs - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Stratosphere - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander, Tribure en Grammarnazi
    Tessa - TessaRose is 16 wordt 17 op 12 Juli, Nederlander, Directioner, District 2, Anglophile
    Jette - GeverfdeDame - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan, Avada Kedavra-er, Potterhead, Tribute, Little Black Star en Little Monster
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner, TWFanmily, District 2, District 11, District 12
    Kimberly - Gatiss - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander, Directioner, Potterhead, Sherlockian, Alien
    Isabella - Yancy - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner, Tribute, District 2, TVD, Teen Wolf, Saving Hope
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober, Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - KINGMALIK - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 oktober, Nederlander, Directioner
    Sterre - Prul - is 14 en wordt 15 op 9 oktober, Nederlander, Directioner, Tribute, Savant en Draki
    Sandra - Ellenpoep - is 15 en wordt 16 op 6 augustus, Nederlander
    Kim - Koopa - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander, Jurkie, Rusher, Gleek, Klainer, Jedhead, Olly Murs, hardcore Star Wars fan, Minecrafter.
    Precious - Avatar - is 14 en wordt op 28 oktober 15, Nederlander, Directioner, Tumbler-verslaafd


    Dear awesome people; I love you! <4

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:05 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Roxite -> Dittany btw.
    Het is nog steeds niet veranderd D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Dittany schreef:
    Roxite -> Dittany btw.
    Het is nog steeds niet veranderd D:


    I like that, yes. What does it mean? :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WEEKEND!!!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    WEEKEND!!!


    Wauw, daar ben ik blij mee...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scientia schreef:
    (...)

    Je hebt Limburg Nederland, en Limburg België.



    Oh, haha, weer iets geleerd vandaag. (":
    En ik woon in Belgisch Limburg


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dittany schreef:
    Roxite -> Dittany btw.
    Het is nog steeds niet veranderd D:
    Jawel, maar er is al 2 topics geen officiële beginpost


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    (...)Jawel, maar er is al 2 topics geen officiële beginpost


    Kan ook. Maar in bovenstaande lijst staat nog steeds Roxite ;o


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Haleb schreef:
    (...)

    I like that, yes. What does it mean? :3


    Ik zag het in de HP boeken staan en ik vond het mooi klinken. Het is een elixerkruid ofzo of een ingrediënt ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Dittany schreef:
    (...)

    Ik zag het in de HP boeken staan en ik vond het mooi klinken. Het is een elixerkruid ofzo of een ingrediënt ;p


    Hahaha, okay, het is leuk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haleb schreef:
    (...)

    Hahaha, okay, het is leuk. (:


    Hihi thanks (:
    How are you?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nu heb ik dat Friday liedje in m'n hoofd, lol.


    The sun will rise and we will try again.

    Dittany schreef:
    (...)

    Hihi thanks (:
    How are you?


    You're welcome (:
    I'm fine, gym viel vandaag uit, dus ik was helemaal blij, haha. Helaas had ik het 2de uur ook een tussenuur, aangezien die Duitse lerares ziek was, dus dat was minder. But yeah... And you?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Avatar schreef:
    Nu heb ik dat Friday liedje in m'n hoofd, lol.


    O gosh. Ik heb medelijden met je ;o


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Haleb schreef:
    (...)

    You're welcome (:
    I'm fine, gym viel vandaag uit, dus ik was helemaal blij, haha. Helaas had ik het 2de uur ook een tussenuur, aangezien die Duitse lerares ziek was, dus dat was minder. But yeah... And you?


    Haha beter. Ik ben ook altijd zo blij als gym uitvalt! ^^
    Met mij gaat het prima, eindelijk weekend! ;p Alleen heb ik wel te horen gekregen dat ik 12 Oktober 2 praktische opdrachten moet inleveren D: Maar ach, dan kan mijn humeur niet verpesten ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Btw, zomaar heeft mijn vader zelf twitter en verbiedt hij mij het aan te maken ;o


    You always have a choice in life, it's sometimes just