• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik kijk haar aan, en kijk weg. Dan sta ik op en kijk haar weer aan. 'Rachel.. Het... Ik...' zeg ik en loop weg. Wat heb ik gedaan?! Ik ben echt in de war.. Denk ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Hij kijkt me aan en loop weg, hij wilt nog wat zeggen maar loopt verder.
    Dan dringt het tot me door. Tyler, Mijn ontvoerder heeft me net gezoend.
    Ik slik even en sms nar Logan Kun je komen ik moet je wat zeggen. Ik ben voor het ziekenhuis De tranen lopen langs mijn wangen. Ik deed iedereen pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Doe ik, Kurt' zeg ik nog voordat hij zijn ogen sloot en inslaap viel. Ik kijk hem aan en glimlachte zwak. Hij was toch zo schattig als hij slaapt. Voorzichtig wreef ik op zijn rug om hem te geruststellen dat hij geen zorgen hoefde te hebben. Vandaag was echt zo zwaar, vooral voor Finn. Voor mij en Kurt was het ook zwaar. Ik voelde me net als Kurt en Finn klote om Bella. Nu het zo stil was in de kamer en dat ik nu even rust had om alles op een rijtje te krijgen. Net was ik alleen maar met Kurt bezig en het leidde me af van wat er was gebeurd. Maar nu kwam het allemaal terug. Ik voelde de tranen langs mijn wangen rolllen en geluidloos zat ik gewoon te huilen. Ik wou kurt niet wakker maken en deed zo rustig mogelijk, zodat hij niet wakker werd. Ik wou gewoon dat hij tenminste een goede nachtrust had. Ik voelde me ook opeens zo vermoeid en sloot even mij ogen en viel snel in slaap.

    David Lopez:

    Ik zoende hem nog steeds en liet mijn hand die op zijn onderrug lag naar binnen gaan in zijn shirt en zijn blote huid strelen. Ik beiindigde de zoen en plaats mijn lippen in zijn nek en aangezien we op de bank zaten duwde ik hem zachtjes naar achter, zodat we half lagen. Ik drukte teder en liefkozend kusjes in zijn nek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    David drukte liefkozend kusjes in mijn nek, waardoor ik lichtelijk kreunde en zijn shirt snel uitdeed. Gretig streelde ik onderzoekend met mijn handen over zijn bovenlichaam en genoot van de kusjes in mijn nek. Het leek wel alsof mijn lichaam in automatische piloot trad en dit automatisch deed.

    Logan Hudson

    Ik omhelsde net als de rest, Finn even en zei tegen hem dat het wel goed kwam. Hij bedankte me en ineens werd ik vanuit het niks meegetrokken door iemand. Ik zag dat het Luke was, ik wilde net vragen wat hij moest tot ik hoorde wat hij zei. Ik keek naar de foto's en voelde een pijnlijke steek door mijn hart. 'D-dat kan niet.' stotterde ik.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:05 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik keek hem spijtig aan, ik mocht hem meer dan Finn "het spijt me gast maar ik heb het echt gezien en ik vind dat je de waarheid verdiende" Ik liet nog wat foto's zien

    Rachel
    Toen ik nog niets hoorde stond ik zuchtend op en slenterde ik naar de stad.
    Ik zag Luke bij Logan staan, vast weer irriteren. Toen hij mij in het viezier kreeg mompelde hij wat en liep hij weer weg. "Logan ik moet wat vertellen" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Doe geen moeite,' zuchtte ik waarna ik even naar Luke keek die weg liep, ik vond hem nu ineens helemaal niet zo erg. Ik keek Rachel pijnlijk aan. 'Rachel, ik weet het al en ik snap het al.' zei ik gekwetst en wendde mijn blik af van haar. Dit deed echt pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel de tranen branden, dus Luke had dat gezegd.
    "Logan alsjeblieft, ik voeldem e ellendig en hij zoende me uit het niets ik heb hem weggeduwd" Mijn tranen beginnen weer te stromen en ik was blij dat er voor de rest niemand bij was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    Ik deed ook zijn shirt snel uit en streelde zijn onderbuik en zijn bovenlichaam. Ik duwde hem nu helemaal op de bank en sprijd zijn benen en ging tussen zijn benen in liggen. Ik drukte zachtjes mijn onderlichaam tegen de zijne en gaf nog steeds kusje in zijn nek en maakte een baan van kusjes richting zijn mond en zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. Met mijn ene hand ging door zijn haar en de andere streelde hem nog teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Waarom zou je sowieso met die klootzak omgaan, je bent zeker vergeten wat hij allemaal gedaan heeft.' mompelde ik waarna ik haar aankeek. 'En wanneer je stop je nou eens om zelfmedelijden te hebben? Er zijn mensen die jou heel erg nodig hebben, mensen die er ook voor jou waren toen jij het zwaar had. En nu hebben hun het zwaar en zit je alleen maar te huilen om jezelf.' zei ik zuchtend. 'Je duwt iedereen van je af zo.' zei ik.

    Jayden Ian Archibald

    Hij trok nu ook mijn shirt uit en streelde mijn onderbuik en bovenlichaam. Ik kreeg kippenvel van zijn strelingen en kreunde weer. Vervolgens drukte hij zachtjes tegen mijn onderlichaam waardoor ik nogmaals moest kreunen. Als ik zoen lippen op de zijne voel, zoende ik hem weer hartstochtelijk terug. Mijn handen gingen met streel bewegingen van zijn borst naar zijn onderbuik toe. Langzaam kwam ik aan bij zijn knoop en opende ik zijn broek en trok het had, zodat hij nu in zijn boxer lag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    "Dat ben ik helemaal niet vergeten, ik voelde me ellendig om alles en hij ging naast mij zitten is dat dan mijn schuld. En ja ik jank alleen om mezelf omdat ik een verschrikkelijk kutwijf ben" snik ik. "Ik wou er voor Finn zijn maar hij flipte naar mij en Kurt wou mij niet zien toen ik hem wou helpen hoe kan ik dan helpen. Maar laat maar geloof Luke maar,ik stik wel in mijn tranen in de hoop dat ik morgen dood ben" schreeuw ik naar hem. Misschien kon ik beter zelfmoord plegen.

    [douchen

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    'Jayden, ik wil je' zeg ik kreunend door zijn handelingen en zoende hem wat ruwer. Ik deed ook zijn broek uit, waarnaar hij ook in zijn boxer lag. Weer drukte ik mijn onderlichaam tegen de zijne, maar deze keer wat harder en mijn andere hand streelde zijn onderlichaam alleen. Mijn andere hand ging naar zijn kont en kneep er plagerig in. Door zijn strelingen kreeg ik kippenvel en hierdoor werd ik ook opgewonden. En er begon wat te tintelen in mijn onderbuik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Je overdrijft, Kurt had geheugenverlies en nu is hij weer normaal en zou hij je niet wegsturen. En nu doe je het weer, zelfmedelijden hebben. Nu moet weer alles over jou gaan. Sorry Rachel, maar nu zie ik het ook. Ik wil je helpen, maar je bent zo tegendraads. Je vrienden, die je nodig hebben kijk je niet eens naar om en het enige wat je doet is schreeuwen om jezelf. Ik heb gehoord, dat Kurt bijna elke nacht bij jou in het ziekenhuis sliep. En ik heb ook gehoord dat Blaine een kogel in zijn arm gekregen heeft voor jou. En nu hebben zij het moeilijk en maak je alleen maar drama's om jezelf. Ik zou er nog een paar dagen zijn, om hen te steunen, maar daarna ga ik terug naar Montana en hoef ik je tenminste nooit meer te zien.' zuchtte ik gekwetst, waarna ik me omdraaide en weg liep.

    Jayden Ian Archibald

    Door zijn handelingen begon mijn geslachtsdeel al snel weer stijf te worden en kreunde ik waarna ik hem wat ruwer en hevige begon te zoenen, maar nog wel dat het lekker was. Ik drukte nu ook met mijn onderlichaam tegen de zijne aan en voelde vlagen van genot in mijn onderbuik komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    Ik kreunde verlangend en kijk hem even aan, waarnaar ik hem ook wat ruwer en heviger terug zoende. Door onze beide handelingen begon mijn gesclachtsdeel ook aardig te groeien en de zijne voelde ik ook groter worden. Ik drukte weer wat harder tegen zijn onderlichaam aan en ik voelde ook vlagen van genot in mijn onderbuik komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    Ik voelde nu tintelingen door mijn hele lichaam gaan, hij drukte harder tegen mijn onderlichaam aan waardoor dat gevoel steeds heviger werd. 'Ik wil jou ook.' kreunde ik nog opgewonden terug, op wat hij net tegen me zei. Mijn handen gleden nu naar zijn boxer en trok het gemakkelijk uit, waarna ik weer redelijk hard tegen zijn onderlichaam drukte, waardoor ik weer zacht kreunde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Verdrietig staar ik hem na. Voor de laatste keer,nooit zal ik hem meer zien.
    Ik veegde woest mijn tranen weg, hij had gelijk ik was egoïstisch, en ik zou het nu met Finn gaan uitpraten en zijn gang laten gaan. Waar ben je nu ik wil je sprekensms ik snel.

    Luke
    Ik schiet even in de lach om Rachel en Logan, nu was ze echt vriendloos.
    Ik sta op en weer met een rotgevoel loop ik verder. Ik belde even naar Micheal en vroeg waar Dave nu woonde. Misschien was hij gelijk daarheen gegaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan