• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    puck
    ik frons en kijk naar finn
    'we zijn er voor je, bro.' mompel ik meelevend..

    tina
    ik kijk geschrokken van rachel naar mercedes
    en weet even niet wat ik moet zeggen..


    Music is my life

    Finn Hudson

    Boos duwde ik Rachel van me af en keek ik haar boos aan. 'Je helpt al door mij in mijn eentje op te laten draaiden voor MIJN kind.' schreeuwde ik sarcastisch en ineens woedend naar haar. Ik kon mijn gevoelens niet beheersen na de dood van Bella. Ik hoorde Puck nog vaag iets zeggen, maar hoorde het amper.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:12 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schrik even van Finn "Finn ik wist niet wat ik zei ja. Ik wist toch ook niet dat het zo slecht ging met Bella" zeg ik zacht terwijl ik op mijn lip bijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo schatjes. probeer nog 1x te reageren en anders tot morgen. Zo lekker dansen eh miss. op ijn mobiel bij lezen maar reageren wilt mijn mobiel niet-_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Geschrokken plaats ik mijn vingers voor mijn lippen en kijk ik spijtig naar Finn.
    Ik wou iets zeggen tot hij tot mijn verontwaardiging begon te schreeuwen tegen Rachel.
    ‘Ho eens even, schatjes.’ Meng ik me er tussen.
    ‘Wat is hier allemaal aan de hand?’


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Finn Hudson

    'Ze lag alleen maar in coma, en jij wist niet dat het zo slecht ging met haar.' zei ik sarcastisch waarna ik haar een harde duw gaf. Ik hoorde Mercedes nog wat zeggen en schudde mijn hoofd. 'Zij laat Emily in de steek! Dat is wat er aan de hand is!' riep ik naar Mercedes.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:20 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Gekwetst kijk ik hem aan "Ik dacht dat je anders was Finn dat je me zou begrijpen na alles maar nee je bent geen haar beter, valt mee dat je niet in de bende zit" sis ik naar hem . Snel draai ik me om en loop ik huilend weg.
    Na een eind te lopen ga ik weer naar het park en bij het meertje begin ik weer te huilen. Was ik amar dood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Bozig en een tikje verbaasd kijk ik Rachel naar.
    De jongen heeft net iemand dierbaar verloren en ze laat hem gewoon in de steek met hun kind.Tot zover ik er van begrijp dan.
    Ze ken ik Rachel vreemd genoeg helemaal niet.
    Ook al weet ik donders goed dat Rachel soms streken heeft.
    Ik recht mijn rug en bedenk me dat dit een normale reactie is van iemand die zijn geliefde verloren is. We moeten er zijn voor Finn en hem niet af bekken.
    ‘Babe, kom hier, dit moet je niet alleen verwerken’ ik steek mijn armen uit naar Finn.
    Ik weet waarover ik spreek, natuurlijk heb ik nooit hetzelfde meegemaakt maar ik wist hoe het voelt om iemand te moeten missen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:31 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Finn Hudson

    Ik kon amper reageren op Rachels reactie en omhelsde gewoon Mercedes. Nu pas voelde ik even hoe hard ik hier behoefte aan had. Maar ik wist gewoon niet hoe ik met mezelf om moest gaan. Hoe kon ik nu zonder Bella? Ineens bedacht ik me iets en voelde ik me meteen schuldig. 'Ik moet naar Blaine en Kurt,' zei ik vanuit een opwelling. 'Ze hebben me nodig.' zei ik verstikt door tranen. Nu was ik zelf egoïstisch bezig, we hadden elkaar nodig op dit moment.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    ‘Je hebt een punt en weet je wat,’ ik kijk op naar Finn en veeg met mijn duim zijn tranen weg. ‘Ik ga om jullie drie te steunen. We zijn niet voor niets een Glee club.’
    We zijn een hele hechte club en ik stak maar al te graag mijn nek uit voor mijn vrienden.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    tina
    'ik ga ook mee' zeg ik vastberaden
    wij zouden finn, blaine en kurt hier kosten wat het kost mee helpen..

    puck
    'ik ben niet erg goed met zulke dingen maar dan kan ik niet overschieten
    ik ga mee' mompel ik..


    Music is my life

    Finn Hudson

    Met tranen in mijn ogen keek ik naar iedereen, het was hartverwarmend om te zien hoe erg ze meeleefden met ons en hoe graag ze ons wilden helpen. Mijn woede veranderde ik nog meer berouw en ik zuchtte even. 'Dank jullie wel, dit betekent echt veel voor me.' zei ik ontroerd tegen ze allemaal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    tina
    'daar zijn vrienden voor, finn
    we helpen jullie er door heen..' zeg ik..


    Music is my life

    Rachel mocht nog ff
    Ik zak op een bankje neer en begin te snikken.
    Hij liet me niet eens zegegn, hij gaf me neit eens de kans voor iets.
    Ik voelde me echt een wrak. Het enigste wat ik nu nodig had was dat mijn andere vader bij kwam en we weer met zijn drieën konden zijn. Huilend besloot ik naar papa toe te gaan. Ik liet Finn voor wat het was en liet Logan in de steek. Snel loop ik naar het ziekenhuis en vraag het nummer. Als ik binnen kom hoor ik stemmen. Nog nikkend loop ik naar binnen waar ik mijn ene vader overeind en wakker zie zitten en mijn andere vader erbij. "LIeverd" mompel hij zwak. Ik begin nog harder te huilen en stort me in zijn armen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik loop maar door het ziekenhuis. Met Lorenzo was er gelukkig niks ernstigs, dus hij was weer thuis. Maar ik ben ook soms wat onhandig, dus ik heb mijn arm gebroken tussen de autodeur... opeens zie ik Rachel, en ik leun tegen de deurpost. 'Sup' mompel ik..


    El Diablo.