• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik omhels hem even en zeg dat ik even naar buiten ga.
    Als ik op een bankje zie ga ik erop zitten en begin weer te snikken.
    ik hoor iemand Sup zeggen en ik kijk even op.
    Ik was stik vermoeid door alles en ik had hoofdpijn van het huilen.
    Met een waterig glimlachje begroette ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik plof naast haar neer en kijk haar aan.
    'Slechte vraag, maar hoe gaat het' zeg ik zwak glimlachend..


    El Diablo.

    Rahel
    "slecht en deels goed" zeg ik zacht terwijl ik voor me uitstaar.
    "Papa is weer uit coma maar Finn en ik hebben hele erge ruzie" ik bijt even op mijn lip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik.
    'Het gaat dus al beter met ja pa?'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik zwak "hij is uit coma en zijn wonden gaan genezen, hij houd wel een litteken over. En ik heb binnen kort mijn volgende operatie." Waarom had ik zo tegen Logan gedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik, en kijk even naar haar gezicht.
    'ziet er al goed uit' zeg ik, en pulk wat aan het gips aan mijn arm..


    El Diablo.

    Rachel
    ik glimlah zwak "dankje, ik zal altijd littekens houden maarja dit is wel wat mooier dan het vorige" zeg ik zagt. Als ik straks terug geen zou ik een paraetamol vragen tegen de bonkende koppijn nam ik mezelf voor.
    Snel stuur ik Logan een sms Sorry, het werd me even te veel. Ben bij ziekenhuis papa is uit coma. x


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Kurt, gaat het?' vroeg ik meteen bezorgd en hield Emily goed vast, zodat ze niet van mijn borst af zou glijden. Ze kirde vrolijk en bewoog met haar lichaampje tegen mij borst en haar handje gingen door de lucht. Ik plaatste mijn hand teder op zijn wang en streelde hem zachtjes. Hij kreunde pijnlijk en ik kijk hem bezorgd aan. 'Kurt, je moet rustig aan doen, je kon beter niet gaan staan' zeg ik bezorgd en druk mijn lippen op zijn voorhoofd. Vervolgens drukte ik mijn lippen op zijn wangen, lippen kin, voorhoofd en op zijn verband. En drukte ik elke keer kusjes op om de pijn misschien te verlichten. 'Je moet rusten' zeg ik zachtjes en deed de dekens over ons heen.

    David Lopez:

    'Je twijfelt' concludeerde ik en kijk hem aan. 'Twijfelende gevoelens is nooit een goede basis voor een standvastig en een lange relatie die er moet komen' zeg ik zuchtend. 'Jayden, je moet het zeker weten en je moet weten of je dit echt wilt' help ik hem en kijk hem bezorgd aan. 'Als je beste vriend moest ik je dit toch zeggen' zeg ik spijtig en ging onderuit zitten en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tyler

    Ik knik, en kijk weg.
    En dan te bedenken dat ik dit heb gedaan...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik knikte zwakjes toen Blaine vroeg of het ging, maar het ging dus helemaal niet. Ik had het gevoel alsof mijn hoofd uit elkaar kon klappen, of dat er iemand met een hamer tegen mijn hoofd aan het rammen was en dat de klappen telkens aankwamen als een mokerslag. Hij drukte kusjes op mijn gezicht, waardoor ik een klein beetje ontspande en ik door spleetoogjes naar hem keek. Ik kromp moeizaam nog iets dichter tegen hem aan en zuchtte gekweld. Ik had het gewoon even niet meer. Ik voelde helse steken door mijn hoofd gaan en het ergste was nog dat Bella gewoon overleden was. 'Ik heb zo'n pijn.' jammerde ik zwak tegen hem, waarna ik pijnlijk mijn gezicht vertrok.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zuchtte, ik wist dat hij gelijk had. 'Het probleem is, dat ik echt zeker wist dat ik met hem verder wilde toen ik bij hem was. Maar nu ik hier ben, weet ik het gewoon niet meer. Ik zou het liefste willen vertrekken naar een ver land omdat ik me zo voel.' zei ik zuchtend. Het klonk misschien laf, maar het was gewoon de waarheid. 'Ik weet het, en ik stel het op prijs dat je eerlijk bent, dank je.' zei ik dankbaar tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem bezorgd aan en probeerde iets te bedenken, wat hem kon ontspannen. Emily kirde nog steeds, wat er niet makkelijk op ging om het te bedenken. 'Wacht, ik kom zo terug' zeg ik snel en stond op met Emily. Ik bracht snel Emily naar de kraamafdeling en legde daar mijn situatie uit en ze vonden het goed dat Emily daar was. Tenminste kreeg ze daar eten en kon ze lekker gaan slapen. Ze kon ook spelen daar, ze keek me pruilend aan en ik gaf haar een kus op haar voorhoofdje en liep weg. Vervolgens vroeg ik een pil om Kurt's hoofdpijn te verminderen en die gaven ze me. Snel liep ik naar Kurt toe en deed de deur zachtjes dicht en dimde de licht in de kamer. Ik pakte een glas met water en gaf het water met de pil aan Kurt. Zodat hij het op kon drinken. Ik ging naast hem liggen en tilde hem op en legde hem op me en sloeg de dekens stevig om hem heen. 'Ontspan je en nergens aan denken. Je moet rust hebben, Kurt' zeg ik lief en zachtjes en gaf de hele tijd zachte kusjes op zijn hoofd.

    David Lopez:

    'Jayden' zeg ik bezorgd en ga naast hem zitten. Ik druk hem tegen me aan en wreef over zijn rug. 'Je moet het gewoon zeker weten en hier goed overnadenken' zeg ik en kijk hem aan. Nu besef ik dat onze gezichten maar een paar centimeters vandaan zitten en dat we nu op een zoenafstand waren. Ik kijk hem aan en glimlachte zwak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte nog een keer en zag dat Blaine terug kwam en me een pil gaf met een glas water. Ik keek hem dankbaar aan en nam met trillende handen de pil in en dronk het halve glas leeg, waarna ik het glas op het nachtkastje plaatste. Blaine tilde me op en legde me opzich en sloeg de dekens stevig om ons heen. De pil werkte jammer genoeg niet meteen, maar toch voelde ik de hoofdpijn een beetje wegebben door Blaine's woorden en zachte kusjes. Ik probeerde mijn gedachten en gevoelens even op nul te zetten, maar dat ging lastiger dan ik dacht. Ook al was de hoofdpijn als een soort blokkade voor me. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik zwakjes en gemeend. Het was lief wat hij deed voor mij. Nu keek ik een beetje bezorgd naar hem, het draaide nu wel allemaal om mij maar hij had het ook moeilijk. 'Gaat het wel met jou?' vroeg ik bezorgd en zwakjes. Ik voelde de hoofdpijn al wat verminderen, dat betekende dat de pil begon te werken.

    Jayden Ian Archibald

    David drukte me tegen zich aan, waardoor ik meteen een heel vertrouwd gevoel kreeg. Ik voelde dat hij over mijn rug wreef en knikte op wat hij zei. Op dat moment, besef ik eindelijk pas dat onze gezichten maar een paar centimeters van elkaar verwijderd waren. Als Luke ons nu eens zou zien. Automatisch drukte ik teder mijn lippen op de zijne, in een kwestie van een paar seconden schrik ik van mezelf en beëindig ik nog snel de zoen. 'Het spijt me,' zei ik snel en verward. Ik zuchtte, hij zou me nu vast niet meer willen zien of zo. Waarom deed ik dat tegenover Luke? Ik begreep er helemaal niks meer van, en al helemaal niet van mezelf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ben even eten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even gekweld. Ik wist niet meer wat ik moest doen.
    Aan de ene kant wou ik hier blijven om rustig te kletsen, maar ik wou ook bij logan zijn die me omhelsde en zei dath et wel goed kwam. Ik wou ook bij papa zijn om hem te omhelzen en knuffelen of bij Finn om te praten of Em om te kroelen. Ik wist het niet meer allemaal. Ik voelde mijn tranen weer opwellen.

    luke
    Ik vond het wel heel lang duren en deels ongerust liep ik rond.
    Liefie waar ben je? Er is toch niet iets aan de hand?? Xverzond ik snel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk haar even aan en zie haar tranen.
    'Gaat het?' vraag ik terwijl ik een hand op haar schouder leg..


    El Diablo.