• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    rachel
    Ik grinnikte "morgen leg ik het allemaal uit, maar kort gezegd hij kwam op bezoek voor Em en voila hij had me" glimlachend kus ik Logan wer.
    "hoe gaat het met jjou liefdesleven"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    ‘Ik heb geen liefdesleven’ zeg ik
    ‘Maar mijn leven is perfect zoals het is. Ik heb lieve vrienden, mijn talent en ik wil mezelf niet verantwoorden tegenover iemand.’ Ik kijk glimlachend op van Logan naar Rachel.
    ‘En ik val toch alleen maar op de verkeerde jongens, de laatste keer dat ik een crush op iemand had was het Kurt. Dus nee, voorlopig blijf ik single tot er iemand op mijn pad komt.’

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:38 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Rachel
    Ik grinnik even. "Ooit zul je iemand vinden Cedes ooit, en Kurt tsja" ikj grinnik weer even en omhels haar. "en wat doet divaatje lonely in de stad" knipoog ik en laat mijn hand in die van Logan glijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Langzamerhand werd ik helemaal gek van deze omgeving en liep ik gewoon het ziekenhuis uit. Emily was gelukkig veilig bij Kurt en Blaine. Eigenlijk moest ik bij hen zijn, maar ik kon het gewoon niet. Ik moest gewoon alleen zijn en ik had even niemand nodig. Automatisch liep ik nu door de stad, waar ik Rachel, Logan en Mercedes zag. Fijn, dat had ik net nodig, bekenden. Hopelijk merkten ze me niet op en lieten ze me met rust.

    Logan Hudson

    Ik schoot in de lach door Mercedes, maar stopte al gauw aangezien het raar over kon komen voor haar. Ik hoorde wat Rachel vroeg en luisterde met interesse naar het gesprek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    ‘Shoppen totdat ik er bij neerval.’ Lachend draai ik een zwart plukje haar om mijn vingers .
    Ik vind het best amusant om Logan en Rachel zo te zien en kom tot de conclusie dat ik het een leuk stel vind.
    Dan kijk ik even nonchalant rond en vallen mijn ogen op een bekende jongen.
    Krijg nou, het is Finn..
    ‘Nou, ineens komen alle Glee clubbers bij elkaar.’ Zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen gebarend naar Finn.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Rachel
    Ik grinnik, ik zie Mercedes even gebaren naar iemand en ik kijk op en ik zie Finn.
    Gelijk voel ik weer een steen in mijn mmaag neerkomen. Ik wou hem nog niet tegen komen, nu niet. "en wat heb je gekocht?" vraag ik om er even niet aan tedenken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tina
    Samen met Puck loop ik nu in de stad en hadden we het over laats en Glee
    toe hol en Rachel en Mercedes om hun nek vlieg.
    'Dit is te lang geleden' zeg ik vrolijk

    Noah
    ik zucht en achtervolg tina..
    het is dat ik niks anders te doen heb en zie de rest staan
    'hey finnn!' roep ik naar finn die iets verder loopt dan de rest
    'kom eens'


    Music is my life

    Mercedes

    ‘Nieuwe ballerina’s voor Bootycamp en nieuwe stretch shirtjes.’ Zeg ik.
    Vanuit het niets vliegt iemand me om mijn hals en kijk ik geschrokken om.
    ‘Tina, je bezorgt ons een hartaanval.’ Zeg ik en zie dat Puck er ook bij is.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:55 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Rachel
    Ik knik even en begin te lachen om Tina.
    "ook halo Tina" lach ik.
    Het was langgeleden dat ik iemand van Glee had gezien.
    Volgens mij was niet iedereen meer op school.
    Finn had het druk met Bella in het ziekenhuis.
    Kurt met Blaine en andersom.
    Puck spijbelde vast en zeker en ik was ook meer in het zieekenhuis dan ergens anders.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en gaf op. Met lood in mijn schoenen en flinke tegenzin liep ik naar het groepje toe en keek ik even na ze. Het is lang geleden dat we zo bij elkaar geweest waren. Normaal gesproken zou ik blij zijn, maar dat zat er nu echt niet in. 'Wat is er?' vroeg ik afwezig aan Puck, hopend dat ik er niet te erg als een lijk eruit zag. Ik was niks anders dan een hoop ellende op het moment.

    Logan Hudson

    Ineens kwamen er veel meer mensen bij en keek ik even naar ze. Puck en Tina kende ik nog van het park en toen kwam Finn er ook bij staan, hij zag er heel erg bleek uit, zag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zag logan even kijken naar Finn en keek ook even naar hem.
    Ik zag dat hij bleek was en oververmoeid. Bezorgd loop ik naar hem toe "gaat het wel Finn?" vraag ik zacht. Ik zadelde hem met zijn dochter op terwijl het hem nieteens ging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Als Finn zich bij ons voegt veranderd ineens de hele sfeer.
    Zojuist was iedereen nog vrolijk en verheugd maar nu hangt er een bepaalde spanning.
    ‘Zeg, waar zijn Blaine en Kurt eigenlijk?’ vraag ik.
    Die twee zijn schatten en ik kom eigenlijk nu pas tot de ontdekking dat ik ze lang niet meer gezien hebt,
    ‘En gaat het wel met je Finn? Je ziet wat bleek.’

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:03 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    [kutzooi begint te regenen maar ik moet zo fietsen](huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en voelde mijn ogen weer vochtig worden, ik kon dit gewoon niet aan. Vroeger huilde ik gewoon echt nooit en nu kon ik niet meer stoppen. Ik probeerde om me groot te houden, nu iedereen erbij was maar dat ging heel moeilijk. 'Kurt en Blaine zijn in het ziekenhuis, Jayden heeft geprobeerd om Kurt en Isabella te vermoorden,' zei ik en slikte even. 'Kurt is oké, maar Bella is..-' ik zuchtte en voelde weer tranen over mijn wangen biggelen. 'Ze is overleden.' Ik voelde nu dat Logan me even omhelsde, wat me een beetje goed deed.

    Logan Hudson

    Ik keek Finn spijtig aan toen hij dat zei en omhelsde hem troostend. Eindelijk ging het alweer wat beter met onze band.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ongelovig staar ik Finn aan. "Bella dood?" stamel ik.
    Het drong nog niet tot me door.
    Ik gaf Finn uiteidnelijk een knuffel "als ik kan helpen" zeg ik zacht.
    Niet dat hij dat zou willen waarschijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan