• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ik zou ook bang zijn en me alleen voelen, Kurt. Maar één ding zou ik zeker weten, dat ze me willen helpen om mijn geheugen terug te krijgen' beantwoorde ik op zijn vraag. 'Ik ben je verloofde en ik doe alles eraan om je alles weer te laten herrineren' zeg ik tegen hem en ging op zijn bed zitten. Het boeide me niet meer en hield zijn gezicht teder vast, waarnaar hij vermoeid zijn ogen sloot. 'Kurt, waarom zou ik dit verzinnen?' vroeg ik hem gebroken. 'Anders had ik dit niet tegen je verteld en was ik weggelopen en je alleen achter gelaten. Ik wil je helpen om je geheugen terug te krijgen' zeg ik gemeend en kijk hem doordringend aan. Voorzichtig veegde ik zijn tranen weg en keek hem gebroken aan. 'I-ik' zeg ik, maar mijn stem stierf weg en sloot mijn ogen even. Mijn hart klopte pijnlijk en ik was echt radeloos.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik opende langzaam mijn ogen weer en voelde me vertrouwd. Mijn angst had plaats gemaakt voor vertrouwen en een andere nog onbekende emotie. Toen Blaine met zijn handen mijn gezicht vasthield keek ik hem aan. Er was nog steeds iets wat mijn geheugen streelde en het had met Blaine te maken. Hij was de sleutel tot mijn geheugen. Hij moest wel de waarheid spreken, dat zag ik aan hem. Hij had nu ook zijn ogen gesloten. Ik geloofde hem en alleen hem geloofde ik. Hij was inderdaad speciaal voor me, hij was niet zomaar iemand voor me. Ik drukte zachtjes mijn lippen op de zijne, het voelde zo fijn. Het warme gevoel werd alsmaar heviger, mijn hart begon ook sneller te kloppen. Nu wist ik wat dit gevoel was, het was liefde. 'Ik geloof je.' zei ik naar waarheid. Ik glimlachte zwakjes en met een verliefde blik in mijn ogen naar hem. Ik was verliefd op hem, echt hopeloos verliefd. 'Vertel me meer,' zei ik nu terwijl ik hem aan keek en mezelf in zijn armen nestelde. 'Ik wil meer weten over ons, over jou. Vertel me alles.' zei ik waarna ik hem smekend aankeek.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:09 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet slapen. D: Ik reageer morgen verder! Slaaplekker en tot morgen. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, slaap lekker en tot morgen! <3 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik zwak naar Finn en laat me zakken op de grond en mijn tranen beginnen te stromen. Hoe moest ik alles overleven zonder Kurt om een dagje even alles te kunnen vertellen of te klagen. Ik voelde me een watje tegen over Finn, hij had gehoord dat zijn vriendin het misschien niet zou overleven. Maar na alles sinds Kurt moest doen of hij in elkaar geslagen werd en ik dacht dat hij dood was was mijn angst om Kurt te verliezen te groot. Nu werd mijn angst de waareid. Met trillende benen kwam ik overeind en liep ik naar het bed van Bella. "Bella word alsjeblieft wakker" ik voelde mijn tranen weer stromen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek naar Rachel die huilde en liet mijn ogen weer naar Bella glijden. Ik nam het haar niet kwalijk, dat ze huilde. Iedereen huilde gewoon en het was vreselijk. Alleen ik kon op dit moment niet meer huilen, het was net alsof mijn tranen op waren. Maar ik voelde me er niet minder rot door. In tegendeel zelfs. De deur ging weer open en ik zag Logan binnen komen, hij sloeg troostend zijn armen om Rachel heen en ik keek hem even aan. Ik vond het wel leuk voor ze, datze iets hadden maar ik kreeg geen woord uit mijn mond. Ik wilde gewoon dat Bella wakker werd. Ik kon niet zonder haar en zij was de enige die mij gelukkig maakte. Ik hield zoveel van haar. Ik voelde me ineens een beetje boos worden, ik Begreep niet waarom.

    Logan Hudson

    Ik liep naar de kamer toe waar Finn's vriendin lag en keek even naar haar. Ze zag er echt slecht uit en ik zag Rachel huilen bij haar. Ik sloeg mijn armen troostend om haar heen en keek vervolgens naar Finn. Niet wetend wat ik moest zeggen tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik was blij dat Logan binnen kwam en zijn armen om me heen sloeg.
    Ik kroop tegen hem aan terwijl ik snikte "waarmo kan het leven nou nooit eens meezitten" snik ik zacht. Ik was echat kapot door Kurt, mijn bff, die me niet meer wilt zien.Een nieuwe lading tranen kwamen als ik daar weer aan dacht. Mijn beste vriend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Shh, het komt wel goed.' stelde ik haar gerust waarna ik een kus op haar lippen drukte. 'Vroeg of laat zal hij zijn geheugen wel weer terug krijgen.' zei ik geruststellend tegen haar, zodat ze iets rustigee werd. Ineens werd Finn heel erg boos en keek ik Rachel aan, na zijn uitraas bui. 'Misschien kunnen we maar beter gaan.' mompelde ik tegen haar.

    Finn Hudson

    Ik werd ineens echt woedend en keek ze aan. 'Moeten jullie hier nu per se zitten te kleffen en zielig lopen te doen?' vroeg ik met een verheven stem aan ze. 'Check je bronnen nogmaals, want Er bestaat een grote kans dat Bella nooit meer wakker wordt en ook bestaat er een grote kans dat Kurt zijn geheugen nooit meer terug krijgt.' zei ik boos, waardoor Emily begon te huilen. Ik kon het gewoon niet aanzien, hoe zij hier voor me neus aan het klefffen waren en mijn vriendin wel dood kon gaan. En volgens mij besef ik me nu pas, dat Logan en ik misschien helemaal niet zo'n goede band hadden als ik dacht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Verschrikt kijk ik even naar Finn. Boos kijk ik hem terug aan "ik weet dat je het moeilijk heb maar halo je bent niet de enigste, en we lopen niet te kleffen, gun mij ook wat geluk Finn dat doe ik ook bij jou" snauw ik terug. Ik pak Emily uit zijn armen en en sus haar zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik gun je al het geluk van de wereld, maar moet dat nu?!' zei ik snauwend terug tegen haar. Ik negeerde Rachel verder en richtte me op Bella. Ik pakte haar hand en keek haar met waterige ogen aan. Begrepen ze dan niet dat het pijn deed als ze dat zo hier dede terwijl Bella haar lag te vechten voor haar leven? 'Bella, word wakker alsjeblieft.' zei ik smekend tegen haar.

    Logan Hudson

    'Lieverd, rustig.' zei ik zachtjes tegen haar, zodat ze het alleen hoorde. 'Hij bedoeld het niet zo, hij heeft het gewoon even moeilijk.' zei ik zachtjes tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "serieus Finn, hij troost me, lopen we hier te bekken of te neuken nee" schreeuw ik woedend terug en ik negeer Logan even. Woedend kijk ik naar /Finn "als je denkt dat je alles al mee hebt gemaatk nou nee. jij hebt amper wat mee gemaakt in je fucking leven" ik had het echt even gehad met hem. Hij wist meer dan de helft niet van wat ik meegemaakt had in heel mijn leven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Godverdomme Rachel,' riep ik nu waarna ik opstond. 'Begrijp je het dan nog niet? Het gaat nu toch niet om mij? Het gaat nu om Bella, zij ligt hier misschien wel dood te gaan dus waarom zou het nu over mij gaan? En ja, je hebt veel meegemaakt en alles maar daar hoef je niet iedere keer mee te pronken als e niet genoeg aandacht krijgt naar jouw zin! Het draait gewoon niet om jou!' riep ik schreeuwend naar haar. Ik wilde gewoon even alleen zijn, zonder Rachel's gezeik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    UIt het niets kwam er eens waas voor me "ow dus je stiefbroer is niet belangrijk, dat zal hij fijn vinden" sis ik en sla hem in zijn gezicht.
    "Godverdomme ik heb gedacht dat hij in eklaar geslagen werd, dat hij doodging en dat Em doodging, nu heb ik hem terug en wilt hij me niet zien. Denk je dat ik niet wil dat Bella wakker word. Ik ben misschien je ex maar ik gun haar geen dood. Ik zou eerder mezelf de dood wensen dan een ander, zelfs jou niet" schreeuw ik boos naar hem.

    [eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ineens voelde ik een pijnlijke steek in mijn wang en keek ik haar alleen nog maar bozer aan. 'Natuurlijk is hij belangrijk voor me, hij is één van de belangrijkste personen uit mijn leven. Heb je me dat horen zeggen, dat ik hem niet belangrijk vindt?' vroeg ik boos aan haar, ze moest ook altijd alles en iedereen erbij halen. 'Ik kan het ook niet helpen dat hij je niet wilt zien! Hij herkent mij ook niet, dus het enige wat ik nu kan doen is Blaine tijd geven met hem! Jezus Rachel, mijn vriendin en stiefbroer liggen in het ziekenhuis, en nog moet het altijd maar over jou gaan.' siste ik boos naar haar. 'Nog ga je hier een drama lopen schoppen!' schreeuwde ik naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik was zo blij, dat hij mij geloofde en ik had zijn lippen zo erg gemist. Snel deed ik mijn schoenen uit en ging naast hem liggen in bed. Hij nestelde dieper in mijn armen en ik trek hem dichter tegen mij aan. Ik zocht zijn lippen op en zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik hoorde zijn gesmeek en dacht na, wat kon ik zeggen. 'Je bent dus mijn verloofde en we gaan in het bos trouwen, omdat we daar vele waarde in hebben' zeg ik zwak glimlachend en streelde zijn wang teder. 'Je hebt me in de bos tenhuwelijk gevraagd, we hebben een aantal keren seks gehad in de bos, we gaan dus in het bos trouwen en ons leven daar opbouwen en wonen' zeg ik gelukkig en verstikt door tranen. Hij wist tenminste wie ik was en dat hij het weer weet dat hij op mij is, nu nog de rest. 'Kurt, we hebben echt zoveel meegemaakt, zowel negatief als positief' zeg ik zuchtend, ik wou de negatief niet zeggen, anders zal hij wel denken en ik had geen zin om dat weer te gaan herhalen. 'Je houdt van shoppen en je hebt geweldige familie en vrienden om je heen die van je houden' zeg ik met een betraand gezicht.

    (Heey, ik ben er weer, maar dan voor even! Ik ga dalijk eten en dan ga ik huiswerk maken, dus ik kom weer rond in de middaguren. (: Zullen we dit doen, dat ik dalijk over Bella heb en dat hij weer alles herrinert en zo? (: )


    One Who Travels A Higher Path.