• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "weetje misschien had ik mezelf beter wel kunnen neersteken. Dan had ik jou gezicht niet meer hoeven te zien. En het is dat Em er is" sis ik naar hem. ik sla hem nog een keer en loop boos weg "ow en trouwens je bent niet meer welkom voor als je dat niet begreep" boos liep ik weg de gang op. Huilend zakte ik neer toen tot me doordrong wat ik gedaan had. Ik had ruzie geschopt en Finn geslagen, omdat ik niet wist hoe ik met mijn verdriet en woede voor Michael moest omgaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik luisterde aandachtig naar wat hij zei, om geen woord te hoeven missen. Ik glimlachte toen ik dit alles hoorde. Hij was echt de enige die ik nu geloofde. Ik voelde gewoon aan, dacht ik hem moest geloven. Ik hield van hem, ik voelde me zo veilig in zijn armen. 'Het klinkt prachtig en geweldig,' zei ik zachtjes waarna ik hem in zijn ogen aankeek. 'Ik vind het echt vreselijk dat ik daar niets meer van weet.' zei ik somber waarna ik zuchtte. Ik voelde dat er weer iets was, wat mijn geheugen streelde, maar deze keer was het erger. Het irriteerde me een beetje, omdat ik het maar niet naar boven kreeg.

    [Is goed!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    Ze sloeg me nog een keer en siste daarna nog wat naar me. Ik keek haar nog woedend na en zuchtte van opluchting toen ze weg waren. Ik pakte Bella's hand weer een drukte een kus op haar lippen. 'Het spijt me, dat je dat moest horen.' zuchtte ik, niet wetend of ze alles gehoord had. 'Ik hou van je, Bella. Ik kan niet zonder je.' zei ik verstikt door tranen.

    Logan Hudson

    Ik keek nog even bezorgd naar Finn, en liep daarna achter Rachel aan. Ze zat huilend op de grond en ik liep naar haar toe. 'Het komt wel goed, Rach.' probeerde ik haar te troosten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Huilend keek ik op naar Logan, Wat zag hij in me ik was een meisje die alleen maar aandacht wilde en dingen deed voor ze nadacht. "nee Logan het komt niet meer goed" zeg ik zacht. Ik voelde dat mijn handen trilde door alles en klemde Emily stevig tegen me aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Gun het wat tijd, Kurt. Vroeg of laat weet je alles weer' zeg ik zwak glimlachend. 'Ik ben nu al blij dat je je gevoelens weet voor mij en dat je mij geloofd' zeg ik gemeend en gelukkig en zoen hem zachtjes. 'Je hebt ook geweldige vriendinnen, Rachel, Tina en Mercedes. En vooral Bella, zij is je meeste waardevolle vriendin ooit. Je kan niet zonder haar en nu ligt ze in een coma door een auto-ongeluk' zeg ik trillend en zuchtte. Als ik weer aan Bella dacht, moest ik weer gan huilen, ze kon wel dood gaan. 'Kurt, Bella gaat misschien dood' zeg ik nu snikkend en hopend dat hij Bella weer herrinert.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Jawel, alles komt altijd weer goed.' zei ik naar waarheid tegen haar, waarna ik haar overeind hielp. 'Zullen we maar naar huis gaan?' vroeg ik bezorgd aan haar.

    Kurt Hummel

    Ik luisterde weer aandachtig naar wat hij zei, wat vreselijk is dit. Mijn beste vriendin ging misschien dood en ik wist er niets meer van. Ik zuchtte zachtjes en sloot even mijn ogen, om alles op een rijtje te zetten. Ineens zag ik allemaal flitsen voor me, van herinneringen. Alles wat Blaine aan me verteld had, zag ik voor me. Ik wist het weer! Ik wist het allemaal weer, en dat was allemaal dankzij Blaine. Ik opende mijn ogen en keek hem aan. Ik herinnerde me iedereen weer, Rachel, Tina, Mercedes, Finn, Logan. Ik wist het allemaal weer! Zelfs onze verloving wist ik weer. Ineens drong het door wat Blaine gezegd had over Bella en keek ik hem geschrokken aan en stroomden de tranen over mijn wangen. 'I-ik weet het allemaal weer.' zei ik schor tegen Blaine, waarna er een klein glimlachje sierde op mijn gezicht. 'Bella mag niet dood. I-ik..-' Ik kwam niet verder dan dat en keek Blaine aan. Ineens herinnerde ik de zwarte auto, het was Jayden's auto en ik keek Blaine met grote ogen aan. 'Waar is Finn?' vroeg ik meteen. 'Er is iets wat jullie moeten weten.' zei ik weer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn nhoofd "er zijn dingen die je nog niet weet, toen ik zwanger was van Finn heb ik hem laten vallen voor een ex van me. Iedereen was best boos en ik heb het erger gemaakt. Toen liet hij me die avond vallen en had ik niemand meer, uiteindelijk is alles vergeten maar wat er nu gebeurd is nee" ik schud mijn hoofd. "ik moet even alleen zijn en nadenken denk" zeg ik zacht. "ik breng Emily wel naar Finn en dan kun jij even ook rusten" fluister ik. Met lood in mijn schoenen loop ik terug en doe ik zacht de deur open "sorry " mompel ik. Ik geef Em een kus en steek haar uit naar hem "kan ze de komende tijd bij jou blijven?" ik keek naar de grond. Misschien was ik inderdaad niet de goede moeder voor haar en kon ze beter bij haar vader blijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte toen de deur weer open ging en zag Rachel, ik keek meteen weer nors de andere kant op en zei geen woord tegen haar. Ze kwam vast weer om alles erger te maken. Maar tot mijn grote verbazing zei ze sorry en gaf ze Emily aan mij. Ik pakte haar aan en knikte. 'Als je dat zo wilt.' zei ik zacht waarna ik Emily een kus op haar voorhoofd gaf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte zwak en zonder nog iets te zeggen liep ik weg.
    Ik wist dat het gemeen was tegenover Logan maar ik had even tijd voor mezelf nodig om te kunnen nadenken en wat ik met Em zou doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Rachel liep weg en ik hield Emily stevig tegen me aan, ze kirde een beetje verdrietig en ik aaide haar troostend over haar haartjes waardoor ze weer begon te lachen naar me. Ik hield ook met één hand Bella's hand vast en keek naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Huilend liep ik naar het parkje. De plek waar ik een keer met Jesse, Finn, Logan en mijn moeder heb gezeten. Het plekje betekende veel voor me. Ik besloot dat het voor Em beter was als ze bij haar vader was, die tenmiste lief was en niet rare dingen deed als ik. Ik pakte mijn mobiel en dacht na hoe ik het ging smsén. Finn, als je het niet erg vind mag Em bij jou de komende maanden blijven? Ik denk dat hetbeter voor haar is bij jou te zijn met tranen in mijn ogen verzond ik het. Ik vond het moeilijk maar ik wou het beste voor haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Grijnzend liep ik rond, en zie opeens Rachel.
    Ik plof naast haar neer. 'Hello' grijns ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik staarde naar een foto van Finn met Em toen ze net geboren was en merk niet dat er iemand naast me gaat zitten. "hello" hoor ik een stem en kijk op. Van binnen word ik gek van angst maar ik laat hem niets merken. Ik werp mijn blik terug op mijn mobiel terwijl ik Micheal negeer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik kreeg een sms'je en las het en zuchtte even. 'Ik kan haar onmogelijk in mijn eentje opvoeden, Rachel. Helemaal niet nu, ik heb je nodig. Emily heeft je nodig, je kan niet zomaar een paar maanden uit haar leven verdwijnen. Je bent nu moeder en moet je verantwoordelijkheden stellen.' sms'te ik terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Micheal

    Grijnzend vis ik haar mobiel uit haar handen en kijk naar de foto
    'Is dat dat mormel van je? Worden ook steeds lelijker'. Grinnik ik


    El Diablo.