• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Negerend draaide ik me om. Waarom zou ik micheal eigenlijk mijn mobiel laten afpakken. Gelukkig zag ik hem een stukje verder zitten en snel liep ik erop af en ging voor hem staan "jij geeft nu mijn mobiel terug" sis ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik keek hem eerst verbaasd aan maar eenmaal toen het binnen drong. Glimlachte ik gelukkig en had ik weer tranen in mijn ogen. 'Kurt!' riep ik nu gelukkig en hield hem steivg vast. Hij wist weer alles, hij wist het allemaal weer. Ik zoen hem vol op zijn mond en keek hem diep aan. 'Ik hou van je' zeg ik verliefd en gelukkig. Ik hoorde wat hij zei en knikte. Ik stond op en pakte een rolstoel. Eerst deed ik snel mijn schoenen aan en tilde Kurt voorzichtig op en zette hem in de rolstoel, waarnaar ik met hem naar Bella's kamer rijd en waar Finn was. 'Finn, Kurt weet alles weer' zeg ik blij en zette Kurt naast Finn. Dan konden ze even elkaar omhelsen als broers en ik ging zitten naast Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ondanks alles wat er aan de hand was, sierde er weer een lachje rondom mijn lippen en zoende hem hartstochtelijk terug. Ik voelde me veel beter, nu. Eindelijk wist ik het allemaal weer! 'Ik hou zielsveel van jou, Blaine.' zei ik ook gelukkig. Blaine haalde een rolstoel en deed snel zijn schoenen aan. Daarna tilde hij me voorzichtig op e plaatste me in de rolstoel. Hij duwde me naar een andere kamer. Ik glimlachte naar Finn en Blaine zette me naast hem neer, waarna hij me meteen stevig ging omhelsde. Ik keek naar Emily en drukte een kusje op haar wang. Daarna liet Finn me weer los en keek ik weer wat ernstiger. 'Ik moet jullie iets vertellen over wat er is gebeurt.' zei ik weer ernstig waarna ik stevig Blaine's hand vastpakte.

    Finn Hudson

    Emily was inmiddels klaar met eten, en het lege flesje zette ik neer op het nachtkastje. Ze liet al meteen een boertje en keek mij tevreden aan. Op dat moment ging de deur open en kwamen Blaine en Kurt binnen. Kurt zat in een rolstoel en Blaine duwde hem naar binnen en zette hem naast hem neer. Ik luisterde naar wat Blaine zei en voelde me meteen een stuk blijer. 'Dat is geweldig!' zei ik opgelucht waarna ik Kurt stevig omhelsde. Ik hoorde Emily nu ook vrolijk kirren en liet hem vervolgens weer los. Ineens was ik een stuk opgeluchter en zag ik alles veel positiever, nu moest alles wel goed komen, toch? 'Ik ben blij dat je eindelijk weer de oude bent.' zei ik gemeend waarna ik naar Blaine keek. 'Ik wist dat het je zou lukken.' zei ik gemeend. Ineens werd Kurt weer ernstig en keek ik hem weer bezorgd aan.

    [Ik ben eventjes eten, ben zo terug!]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:47 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Micheal

    'Of anders?'.grijns ik
    Ik sta op en grijns aangezien ik een kop groter ben..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik slik even als hij gaat staan "geef het gewoon terug ja, mijn part alleen het simkaartje maar geef het terug": sis ik naar hem. Er stonden foto's van Em als babytje op en van m ijn vaders en moeder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik deed gewoon mijn best' zeg ik zwak glimlachend en Kurt hield mijn hand vast. Mijn andere arm sloeg ik om Kurt heen en trek hem wat dichter tegen me aan. 'Ik heb je gemist' fluister ik zachtjes in Kurt's oor en druk nog een kus op zijn wang, waarnaar ik ging luisteren naar Kurt. Ik was echt benieuwd wat er gebeurd was en ik keek ook net als Finn bezorgd naar Kurt. 'Vertel maar bij het begin' zeg ik ernstig en zou niets missen van zijn verhaal.

    (Eetsmakelijk! (: )

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    'Okee'. Grijns ik.
    Ik pak het simkaartje en gooi de mobiel stuk
    Ik breek het simkaartje
    ' Je zei niet dat hij heel moest zijn'. Grijns ik gemeen


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwakjes naar Blaine en keek hem verliefd aan. Ik kon nu wel zeggen, dat ik hem ook gemist had, maar hij was iedere keer bij me en liet me niet in de steek. Zelfs toen ik schreeuwde dat hij weg moest gaan, bleef hij nog bij me. Ik keek vervolgens ook weer naar Finn en zuchtte. 'We waren aan het shoppen en toen gingen we een zebrapad oversteken. Ik lette niet echt goed op en keek naar haar. Er reed dus een auto met plankgas op ons af en Bella zag dat. Ze duwde mij aan de kant om me te redden en belandde zelf op de motorkap van de auto.' zei ik. Ik zag het gewoon weer helemaal voor me en kreeg waterige ogen. 'En toen zag ik wiens auto het was. Het was Jayden's auto, hij heeft haar aangereden. Hij wilde ons vermoorden.' zei ik waarna er een traan over mijn wang rolde en ik naar Bella keek en zachtjes begon te snikken. Ik wilde haar niet kwijt, ik kon gewoon echt niet zonder haar.

    Finn Hudson

    Ik luisterde aandachtig naar Kurt's verhaal en keek hem verbijsterd aan. Dus het was Jayden? Hij maakte ons echt het leven zuur en hij heeft Bella aangereden. Ik wist even niet precies hoe ik moest reageren. Ik voelde allerlei emoties door elkaar. Ik probeerde me rustig te houden voor Emily en keek de andere kant op. Ik voelde me echt machteloos en ik wist niet wat voor een houding ik nu precies moest aannemen. Ik voelde me gebroken.

    [Dank je!]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:13 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde net als Finn naar Kurt's verhaal en toen hij klaar was keek ik hem ongelovig aan. Kurt begon te huilen en ik zag dat Finn niet echt een houding kon aannemen en keek weg. Ikzelf keek naar Bella en ze zag zo lijkbleek en slecht eruit. Ik voelde nu mijn tranen over mijn wangen heen rollen en ik voelde me echt moe en gebroken. Waarom moest dit elke keer weer gebeuren? Ik had zoveel emoties bijelkaar en ik wist niet hoe ik me moest voelen op dit moment of wat ik nu moest doen. Ik was gewoon gebroken door dit alles. Ik hield Kurt dicht tegen mij aan, omdat hij de enige die me nog kon laten voelen, hoe ik me altijd voelde, mezelf. Ala ik Kurt niet had, dan was ik gewoon niet mezelf en zou ik alles maar opkroppen in mezelf. Ik liet mijn tranen ook maar de vrije loop gaan en zuchtte zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "klootzak die je bent" sis ik boos naar hem.
    Ik pakte het mobieltje van de grond en trok het kaartje uit zijn handen
    iK had mazzel dat garantie nog op mijn mobieltje was.
    Ik duwde Micheal naar achteren en draaide me weg van hem.

    Luke
    Ik zucht even, ik mistte Jay nu al.
    Snel stuurde ik een sms naar hem Waar ben je?? Mis je x J

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Blaine hield me dicht tegen zich aan en begon ook te huilen. Ik sloeg mijn armen nu ook om hem heen en begroef mijn gezicht even in zijn shirt en snikte wat luider. Ik was gewoon zo moe van alles, het hele jaar was er niets anders dan nonstop drama en ik wilde het allemaal gewoon niet meer. Uiteindelijk keek ik weer op en kreeg ik een bemoedigende blik op mijn gezicht. Ik pakte Blaine's hand vast en die van Finn, wat natuurlijk niets betekende omdat hij mijn broer was, en dat wist hij zelf ook. 'We moeten positief blijven,' zei ik tegen de jongens. 'Ze is het sterkste meisje dat ik ken en ze wordt gewoon wakker.' zei ik.

    Finn Hudson

    Doordat Kurt en Blaine begonnen te huilen, moest ik ook huilen. Tranen rolden nu over mijn wangen terwijl ik naar Bella keek. Ze zag er zo slecht uit en ik wilde echt niet dat ze doodging. Ik gaf zoveel om haar en ik kon gewoon niet zonder haar. Ik veegde mijn tranen even weg en ineens pakte Kurt mijn hand vast en keek ik hem even verbaasd aan. Ik luisterde naar wat hij zei en hield Emily in mijn andere arm stevig vast. 'Je hebt gelijk,' zei ik nog met een schorre stem. 'Ze gaat het gewoon redden.' zei ik positief.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayden Ian Archibald

    'Starbucks, maar dan in de stad, mis jou ook.' sms'te ik glimlachend terug naar Luke, waarna ik nog een grote slok koffie nam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik moet glimlachen om het sms'je. Snel kleed ik me aan, ik trok een blouse en spijkerbroek aan en deed een ketting met haaientand aan. Snel liep ik naar mijn auto en reed ik hard door de stad. Toen ik er was liep ik naar de starbucks en zag ik hem zitten. "heey" glimlachte ik en ging naast hem zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik knikte zwak, nadat Kurt dat zei en ik hoorde hoe Finn daarop reageerde. Ik keek naar Bella en glimlachte zwak. 'Ze haalt het gewoon' zeg ik zachtjes en zuchtte. Ik keek naar Kurt en zag gewoon aan zijn gezicht dat hij moe was. 'Kurt, je moet rusten. Jij bent nu ook moe van alles en je bent nog steeds gewond' zeg ik bezorgd en stond op. 'Finn, ik breng Kurt even naar zijn kamer en dan moet je dalijk ook komen, want dan haal ik eten voor jullie en voor mezelf' zeg ik zwak glimlachend. Ik pakte de rolstoel en bracht Kurt weer naar zijn kamer en tilde hem weer op en legde hem op bed. Ik deed de dekens goed om hem heen en dekte hem warm in. 'Je bent geweldig' zeg ik tegen Kurt en zoen hem zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.