• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zuchtte toen ik het sms'je las. Voor ik terug kon reageren pakte Micheal het mobieltje. "geef terug" sis ik naar hem en trek mijn mobiel uit zijn handen. Snel sms'te ik terug. Geef me een maand Finn, Em is beter af zonder mij, ik ben niet goed voor haar.snel verzond ik het en stopte ik het mobieltje in mijn broekzak

    [brb

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dank je, dat je ook nog eens alles op mij laat afkomen. Lekker makkelijk is dit, jij pusht me om een kindje te verzorgen en dan 'dump' je haar zomaar een maand bij mij. Dit kan je niet maken, Rachel. Ze heeft je al lang genoeg moeten missen. Ze heeft haar moeder nodig.' sms'te ik zuchtend terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "serieus finn" momple ik.
    Geef me even de tijd oke.dat is het enigste wat ik terugsms

    [koffie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik grijns breed
    Wat is er berry? Laten ze je weer in de steek?'


    El Diablo.

    rachel
    Chagerijnig kijk ik Micheal aan "laat mij verdomme eens met rust ja. je hebt mijn leven verkloot oke" roep ik naar hem weer boos. Ik moest mijn verdriet eens leren anders uittegooien maar tegen Micheal was het niet erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik werd zo boos op Rachel, ze was heus niet de enige die het moeilijk had, ook al dacht ze van wel. Mijn vriendin kon wel dood gaan en nog moest ik Emily verzorgen. Niet dat ik dat erg vond, dat is mijn plicht als vader. Maar het probleem is gewoon dat zij zich even down voelt en dat ik meteen alle verantwoordelijkheid op me mag nemen van haar. Ze denkt echt dat ik niks aan mijn hoofd heb en dit is voor Emily ook helemaal niet goed. Zij wilde graag Emily houden, en achteraf en ik ook blij dat ze dat wilde want ik kan niet meer zonder Emily, maar in de tussentijd laat ze Emily stikken. Ik sms'te haar boos terug. 'Fijn dat je je dochter laat stikken, net nu ze haar moeder het meest nodig heeft. Maarja, 'mamma' is helaas alleen maar bezig met zichzelf, zoals altijd. Wat ben ik toch blij dat we uit elkaar zijn. Je bent een moeder van niks en laat Emily keer op keer in de steek. Voordat je het weet herkend ze je helemaal niet meer. Goed bezig hoor! Als ouder moet je je eigen issues aan de kant kunnen zetten en er zijn voor je kind. Denk je dat het voor mij niet moeilijk is? Natuurlijk heb je vreselijke digen meegemaakt, maar alsjeblieft Rachel, je bent echt niet de enige die het zwaar heeft. Ik heb het ook zwaar en ga niet lopen zeggen dat ik niks heb meegenaakt want dat kun jij niet weten! En nog ben ik er voor Emily, omdat ze mijn kleine meisje is! En mijn dochtertje mist haar moeder ontiegelijk veel, en nu breek je haar hartje keer op keer. Ze is nog maar een baby, maar voelt dat aan. Je weet niet wat je haar aan doe!' sms'te ik terug. Ergens had ik meteen spijt van dit sms'je.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:21 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Micheal

    Ik grijns breed
    'Mooi zo' lach ik


    El Diablo.

    Rachel
    "agh flikker op" sis ik boos, maar ik blijf zitten, ik ging niet weglopen voor hem. Ik voelde tranen branden toen ik het smsje las.Weetje Finn zoek het maar uit, misschien kan ik wel beter dood zijnchagerijnig stuur ik het terug. Ik mocht niet eens even tijd voor mezelf nemen. Elke keer was er weer iets zodat ik niet even kon ontspannen. Bozig sta ik op en loop ik weg. richting de weg richting de stad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Grijnzend loop ik veder en bots tegen rachel
    Ze valt en ik grijns
    'Oeps,laat me maar helpen'. Lach ik
    Ik trek haar overewind enb stop haar mobiel in mijn zak
    'Later'. Zeg ik, en verdwijn dan tussen de mensen


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik had mijn auto in een grote meer gedumpt, voor het geval dat iemand mijn kenteken had opgeschreven of voor het geval dat Bella bij zou komen en mijn auto herkend zou hebben, of Kurt bijvoorbeeld. Ik kocht wel een nieuwe auto, ik had toch geld zat. Ik zag Rachel in de stad lopen en rolde mijn ogen. Waarom kwam ik vandaag allemaal mensen tegen die ik niet mocht? Op dat moment zag ik wat Michael deed en grijnsde. Ik liep naar gewoon naar haar toe. 'Hoi.' zei ik droogjes.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:45 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik botste tegen Michael en viel hard op de grond.
    Hij trekt me overeind en pakt mijn mobiel. Vervolgens loopt hij weg
    "kutlul geef verdomme mijn mobiel" schreeuw ik naar hem.
    Zuchtend liep ik verder wetend dat ik alleen maar problemen zou maken.
    In de verte zag ik Jayden lopen, fijn dat kon er ook wel bij.
    negerend liep ik verder, fijn ik had niet eens geld om een mobiel te kopen.
    Boos keek ik Jayden "ow fijn km jij ook even alles in wrijven"
    Luke
    Ik rekte me uit en geeuwde. Tastend herrinerde ik dat Jay niet bij mij was maar even weg was.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Grijnzend verstuurde ik een sms naar haar dierbaren
    Niet heel slim, haar weer weg laten gaan... Micheal


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik besloot om het spelletje mee te spelen. 'Nee hoor, ik zeg alleen hoi tegen je.' zei ik simpel tegen haar. Ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe het met Bella en Kurt ging, maar ik besloot om mijn mond te houden daarover.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte chagrijnig en gooide mijn mobiel op een andere stoel, ik had echt geen zin meer in haar en ze kon het maar bekijken dan. Emily begon op dat moment te krijsen en ik troostte haar. Op dat moment hoorde ik dat ik weer een sms'je binnen kreeg. 'Bekijk het maar, Rachel.' mompelde ik waarna ik naar de kraamafdeling liep om een flesje te maken voor Emily. Ik wist nu precies wanneer ze honger had, of huilde wanneer er iets anders was. Elke huil was anders en ik wist het nu precies. Nadat ik het flesje had klaargemaakt ging ik weer terug naar Bella's kamer en gaf ik Emily haar flesje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "laat me met rust oke" mompel ik terwijl ik verder liep.
    Ik voelde me niet meer op mijn gemak nu zonder mijn mobieltje.
    Als ik thuis was zou ik papa vragen naar dat oud mobieltje.
    Want al mijn andere werden telkens afgepakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Doei,' grijnsde ik, waarna ik verder liep naar een koffie zaakje en wat koffie bestelde, daar had ik echt eens even zin in.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:33 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.