• Ik was gewoon benieuwd waarom je nou schrijft, de een doet het omdat ze het leuk vind de ander doet het met een andere reden.

    Ik schrijf, al jaren, vanaf mijn 13de ben ik word pagina's aan het vullen, soms is het vlutzooi soms is het mooi. Ik doe het om allles van me af te schrijven, even nergens bij nadenken, gewoon schrijven. Soms heb ik zelf niet door wat ik schrijf, en dan lees ik het terug en dan denk ik, Jeetje dat heb ik geschreven... Als ik me even neit goed voel schrijf ik, dus ik schrijf veel.. maar oke.

    Waarom schrijf jij?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    blijkbaar om me gevoel te vergeten...

    als ik verdrietig ben of iets ergs mee maak schrijf namelijk veel meer...

    :P


    Follow just your own mellody

    (...)
    Jij begrijpt mij!

    Ik begrijp jou omdathet bij mij net zo is.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik begrijp jou omdathet bij mij net zo is.

    Echt waar:O


    Music is the new sex

    (...)
    Echt waar:O

    Ja ik ben wel gewoon een praten hoor ik ben niet verlegen, ik praat over van alles en nog wat, maar sommige onderwerpen, daar klap ik bij dicht en zeg ik niets meer,,.. Dat kan ik wel kwijt bij mensen die ikniet ken,..Hier op Q


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Om de tijd mee te doden, voornamelijk.


    No growth of the heart is ever a waste


    als ik verdrietig ben of iets ergs mee maak schrijf namelijk veel meer...
    :P

    Heb ik ook. Voelt wel prettig.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ja het helpt mij ook, voor een tijdje maar daarna komt het bij mij altijd weer terug,.. Dus je kan al wel raden hoeveel word documenten ik vol heb

    ik al 142 x3 [/nietinteressant]
    Maar ik ga ook naar een psychologe, [waar ik bijna vanaf ben, yay (A)] en dat helpt ook..
    En misschien, heel misschien.. Kan je een boek schrijven x3
    [ben ik ook mee bezig.. De vraag is nu alleen of heb uitgebracht word x3]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Tis wa euhh raar [:
    Op school of erges anders bij vriende nsoo ben ik eigelijk nooit serieus, niemand neemt mij dan ook serieus :S Daz egt, ik kan ook ni kwaad wordn op iemand in levende lijven, ik ben eigelijk echt een lafaard :P Ma, thuis zeggen ze dan altij da ik veel té serieus ben, weard... :S

    Ma, het komt er dus eigelijk op neer da ik schrijf als ik geen één vn de twee ben. Soms schrijf ik idd tegen de verveling of als ik er gwn is zin in heb, anders als ik midden in een 'huilbui' zit, en anders gewoon omda ik dan weet da ik mezelf een béétje nuttig maak :)

    Okéé, slaagt op niks :P


    007

    Ik schrijf mijn gevoelens op, het is (buiten gitaar spelen) mijn manier om mezelf te uitten. Maar ik laat het nooit aan mensen in mijn omgeving lezen, alleen aan de mensen hier op Q.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    gewoon om al die gedachten in mijn hoofd te ordenen :)

    en omdat ik dat keigraag doe!
    ik hou eig niet van schrijven op papier maar van type wel /raar/


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)
    Heb ik ook. Voelt wel prettig.


    Ja idd :D


    Follow just your own mellody

    Om even weg te zijn van al het gezeik om me heen, dus om me af te sluten van iedereen. x]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik sgrijf als ik depresief ben of als ik b0osz ben ,,Papier is namelijk m'n gr0otste vriend,,!!die verklapt niksz als je het verst0pt..

    Ik schrijf omdat ik me er gelukkig door voel een verhaal maken met dromen waarvan jezelf weet die nooit uit kunnen komen. in verhalen komen mijn fantasien uit. de ene x dat ik schrijf is het vol liefde en passie en de andere keer vol haat en nijd. ik schrijf mijn gevoelens van me af.. schrijven is een manier van uitdrukken hoe je je voelt


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het gwn heel leuk om te schrijven en ik denk dat het er tog ook wel mee te maken heeft met hoe k me voel. Dat merk ik ook aan mn verhalen en gedichten die ik maak. Als ik me niet fijn voel schrijf ik vaak droevige dingen en als k me goed voel wordt t meestal romantisch en soms ook wel een beetje melig xD Maar dat gebeurd meestal eigenlijk ongemerkt, gewoon vanzelf. En sinds ik schrijf heb ik ook steeds meer fantasie. Vroeger schreef ik ook veel, maar toen was ik ermee gestopt. En toen kwam ik op Q en ging ik weer meer schrijven omdat ik er gewoon weer zin in kreeg. Zo eigenlijk :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle